Ik snap niet dat je dat kan. Ook al ga ik om 4 uur slapen ben gewoon nog standaard rond half 8/8 wakker.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Yeahmaar ik heb wel kankerlekker geslapen.
Heeuj, wanneer weer Xbox Live danquote:
Ja alleen heeft ie geen mw3. Zaterdag heb ik de xdoos pas weer.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeuj, wanneer weer Xbox Live dan? Had Chocolatebear nou ook Live, of hoezo vroeg 'ie toen om gamertags?
Hebben jullie geen school of werk ofzo:quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef aight1 het volgende:
Fuck, tot 2 uur geslapen terwijl wekker om 10 stond.
Ik wou het nét vragen!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hebben jullie geen school of werk ofzo:
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen heeft ie geen mw3. Zaterdag heb ik de xdoos pas weer.Zit er aan te denken er zelf ook maar een te kopen.
Ik wil dezequote:Op woensdag 7 december 2011 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou het nét vragen!
[..]
[ afbeelding ]
Jawel maar deze woensdag is vrije dag gelukkigquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hebben jullie geen school of werk ofzo:
Ik moest keihard een herexamen doen hoor, zo op de vroege morgen en vanavond MMA. Hoop dat ik dan nog iets waar ben.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel maar deze woensdag is vrije dag gelukkig
Denk het wel ziek.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf! Is dat nou karamel?!
Lijkt meer op kaas.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf! Is dat nou karamel?!
Zwaar leventjequote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest keihard een herexamen doen hoor, zo op de vroege morgen en vanavond MMA. Hoop dat ik dan nog iets waar ben.
Ik ben trouwens in je cursor club geweest...showin dem moves.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:09 schreef Maisnon het volgende:
Huh waarom staat er ineens 'Ai, dat gaat niet' boven het berichtinvoer dinges
Da's kut jaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bad, snap niks van al die kk formules.![]()
Huh whut waarquote:Op woensdag 7 december 2011 15:09 schreef Maisnon het volgende:
Huh waarom staat er ineens 'Ai, dat gaat niet' boven het berichtinvoer dinges
Ik heb je vragenlijst gekeken, Chérie van Miss Dior is lekker jaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben trouwens in je cursor club geweest...showin dem moves.
Ik heb jullie toegevoegd, ah broeder.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeuj, wanneer weer Xbox Live dan? Had Chocolatebear nou ook Live, of hoezo vroeg 'ie toen om gamertags?
Oh die balk heb ik weggehaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |