Ik snap niet dat je dat kan. Ook al ga ik om 4 uur slapen ben gewoon nog standaard rond half 8/8 wakker.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Yeahmaar ik heb wel kankerlekker geslapen.
Heeuj, wanneer weer Xbox Live danquote:
Ja alleen heeft ie geen mw3. Zaterdag heb ik de xdoos pas weer.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeuj, wanneer weer Xbox Live dan? Had Chocolatebear nou ook Live, of hoezo vroeg 'ie toen om gamertags?
Hebben jullie geen school of werk ofzo:quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef aight1 het volgende:
Fuck, tot 2 uur geslapen terwijl wekker om 10 stond.
Ik wou het nét vragen!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hebben jullie geen school of werk ofzo:
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen heeft ie geen mw3. Zaterdag heb ik de xdoos pas weer.Zit er aan te denken er zelf ook maar een te kopen.
Ik wil dezequote:Op woensdag 7 december 2011 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou het nét vragen!
[..]
[ afbeelding ]
Jawel maar deze woensdag is vrije dag gelukkigquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hebben jullie geen school of werk ofzo:
Ik moest keihard een herexamen doen hoor, zo op de vroege morgen en vanavond MMA. Hoop dat ik dan nog iets waar ben.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel maar deze woensdag is vrije dag gelukkig
Denk het wel ziek.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf! Is dat nou karamel?!
Lijkt meer op kaas.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf! Is dat nou karamel?!
Zwaar leventjequote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest keihard een herexamen doen hoor, zo op de vroege morgen en vanavond MMA. Hoop dat ik dan nog iets waar ben.
Ik ben trouwens in je cursor club geweest...showin dem moves.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:09 schreef Maisnon het volgende:
Huh waarom staat er ineens 'Ai, dat gaat niet' boven het berichtinvoer dinges
Da's kut jaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bad, snap niks van al die kk formules.![]()
Huh whut waarquote:Op woensdag 7 december 2011 15:09 schreef Maisnon het volgende:
Huh waarom staat er ineens 'Ai, dat gaat niet' boven het berichtinvoer dinges
Ik heb je vragenlijst gekeken, Chérie van Miss Dior is lekker jaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben trouwens in je cursor club geweest...showin dem moves.
Ik heb jullie toegevoegd, ah broeder.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeuj, wanneer weer Xbox Live dan? Had Chocolatebear nou ook Live, of hoezo vroeg 'ie toen om gamertags?
Oh die balk heb ik weggehaaldquote:
Hoe haal je die balk weg?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh die balk heb ik weggehaald
hoorde daar niet iets van hyves te staan
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef aight1 het volgende:
Fuck, tot 2 uur geslapen terwijl wekker om 10 stond.
Bij settings - overig staat 'facebook knop weergeven' oidquote:
Can...not..find...it.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Bij settings - overig staat 'facebook knop weergeven' oid
Zal vast heerlijk zijn, maar het ziet er zo echt niet uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Smeuïg aardappelpureetje met een kruidenviscuisine, heerlijk![]()
I knowquote:Op woensdag 7 december 2011 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal vast heerlijk zijn, maar het ziet er zo echt niet uit.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:
Als mijn moeders yorkie kotst ziet het er zo uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Smeuïg aardappelpureetje met een kruidenviscuisine, heerlijk![]()
Dat zei ik gister nog tegen jequote:Op woensdag 7 december 2011 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yoyo!
Hebben jullie ook dat je soms moet refreshen om meer dan alleen de eerste post van de pagina of spoilers te kunnen zien?Ik wel namelijk sinds gister
Da's waar ook, kan je gewoon online fixen. Acceptedquote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, heb je mijn request nou gekregen?
Ik weet niet wat je moeder met die Yorkie doet?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Als mijn moeders yorkie kotst ziet het er zo uit.
Euw sorry heurquote:
Mijn moeder vindt het leuk om haar komkommer en shit te gevenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's waar ook, kan je gewoon online fixen. Accepted.
[..]
Ik weet niet wat je moeder met die Yorkie doet?
[..]
Euw sorry heur.
Welke games speel je allemaal?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's waar ook, kan je gewoon online fixen. Accepted.
M'n katten zijn ook komkommerverslaafd. Geen jokesquote:Op woensdag 7 december 2011 15:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt het leuk om haar komkommer en shit te geven.
Probeer een keer chocolade, vinden ze lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 15:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt het leuk om haar komkommer en shit te geven.
Tegenwoordig alleen MW3quote:Op woensdag 7 december 2011 15:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Welke games speel je allemaal?
Mattie van mij heeft een kat die verslaafd is aan blokjes kaasquote:Op woensdag 7 december 2011 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n katten zijn ook komkommerverslaafd. Geen jokes
Zijn dat al je games?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen MW3. Soms nog Forza 4, Fifa 12 en GTA IV enzo.
Alle katten volgensmij gewoonquote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mattie van mij heeft een kat die verslaafd is aan blokjes kaas
Had ik nog nooit gezien, kat die kaas lekker vind.
Srs dat beest eet ook chocola en ik mijn moeder smeken om het niet te geven.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Probeer een keer chocolade, vinden ze lekker. Disclaimer: dit was een common sense test.
[..]
Tegenwoordig alleen MW3. Soms nog Forza 4, Fifa 12 en GTA IV enzo.
Dat wist ik niet. ben zelf ook meer van de honden trouwens.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alle katten volgensmij gewoonMijne vreten t wel maar ze staan er niet om te springen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |