Weet je al hoe lang ze moet blijven? Vaak is het maar een dagje of 2.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef Berkery het volgende:
Lange dag gehad, Rottdog is vanmiddag geopereerd en om half zes kon ik haar opzoeken op de uitslaapkamer. Ze was nog wel moe en suf maar wel aanspreekbaar. Gelukkig heeft ze niet zoveel last van de narcose, daar was ze het bangst voor.
Kom op, gewoon stoppen!!quote:En ik heb mijn voornemen om te stoppen met roken even moeten uitstellen
Hè, gelukkig maar. Maar wel heel goed dat je het hebt laten onderzoeken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef Novelinne het volgende:
Eindelijk! Het ziekenhuis had de uitslag van de bioptie naar mijn oude huisarts gestuurd, maar ben inmiddels verhuisd naar een andere stad en zo. In ieder geval.
Het bleek volgens de assistente inderdaad om een fibroadenoom te gaan, een bindweefselknobbeltje. Waar ze ook al vanuit gingen. Ze laten het waarschijnlijk ook gewoon zitten, maar de huisarts kijkt morgen nog naar het verslag en dan hoor ik of het geopereerd moet worden of niet. Waarschijnlijk niet dus.
In ieder geval, bedankt voor de lieve woordenJullie heel erg veel sterkte met alles komende tijd, en geniet van 2012, dat het niks dan goeds zal brengen!
Liefs,
Ze kunnen het doen in overleg. Maar aangezien de pijn op en neer gaat (dan weer wel, weer niet, andere plek) is het lastig te bepalen wanneer te bestralen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:28 schreef Mula het volgende:
Rottdog, novelline en auto, fijn te horen dat het goed gaat! Gia, de laatste!!*O*
Fratz, als ze de pijnlijke plekken nog verder kunnen nuken, waarom doen ze dat uberhaupt niet?
Hier gaat het weer beter. Ik ben van deze 8e kuur zieker geweest dan vd voorgaande 7 bij elkaar. Ik weet dat het de laatste is en dat het einde in zicht is, maar dat maakte het alleen maar erger voor mijn gevoel. Het geduld is op. Ik wil me weer mens voelen ipv een chemisch toilet.
Gia, dingen als kwark krijg ik al maanden niet meer weg. Gek genoeg zijn het juist de vette ongezonde dingen die het beste gaan. Chinees, pizza etc. Alhoewel ik daar inmiddels ook geen zin meer in heb. Groentensoep, appels en tosti is hier inmiddels het dieet. Ook geen snoepjes meer (wat balen is want dat helpt tegen de vieze smaak).
Hm, die zal ik eens opzoeken. Ben namelijk niet zo'n dametje dat ik dergelijke technieken beheers. Ghehe.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Rottdog het volgende:
Gia anders gewoon een leuk pruikje of sjaaltje staan ook wel leuke knooptechnieken op het internet.![]()
Hè, wat een nare toestand. Moet er ook niet aan denken dat mijn hele borst eraf had gemoeten. Ben namelijk ook nogal goed voorzien, wat dat betreft. En tja, dan kun je niet zonder prothese gaan lopen. Dat snap ik wel.quote:Hier gaat het eigenlijk gewoon nog steeds lekker enigste ongemakken op dit moment zijn het wondvocht en mijn noodprothese. Wondvocht is zo er uit te zuigen zonder pijn gelukkig.
Maar die prothese kan er soms helemaal irri van worden er zit al een kilo rijst in om hem op zijn plek te houden. Wat ik erg vind is dat ik een hoop zoekwerk moet verrichten om nog een prothese te kunnen bemachtigen. Zelfs voor travo's zijn die tieten makkelijker te krijgen. Ik wil de mijne gewoon kunnen wassen aangezien hij dus ook tegen mijn wond aan zit dus twee is wel op zijn plaats. Al mijn bh's moet verbouwen om alles maar comfi te houden
Heel lief aangeboden, maar ik ben zo'n zweterd, dat ik waarschijnlijk toch geen mutsjes ga dragen. Verwacht ook dat ik, als ik al een pruik laat aanmeten, die ook niet zo vaak zal dragen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:03 schreef Mula het volgende:
Gia, ik weet niet of je er al aan "toe" bent om hier naar te kijken, maar; ik heb op www.mooihoofd.nl een aantal petten en mutsen besteld. Prima petten en snelle levering. Ik was erg tevreden! Hun collectie wordt trouwens ook bij sommige winkels verkocht. Dat vond ik wel erg handig.
Ik heb trouwens hier 3 van deze mutsjes (in deze kleur blauw, een gebreide in antraciet en een taupekleurige in ribstof )liggen die ik nauwelijks op heb gehad: http://www.mooihoofd.nl/Collectie/Mutsjes%20katoen/$id_110601-110601/Top%20blauw/ Gia en Rottdog, mochten jullie er belang bij hebben, dan moeten jullie het maar laten weten. Dan gooi ik ze in de wasmachine en stuur ik ze -uiteraard gratis- op!
Mijn moeder had toen volgens mij een zakje wat ze uit kon wassen...? Al moet ik wel zeggen dat zij in het begin geen BH etc. aan had, dat deed veel te veel pijn. Als ze dan wegging, dan keek ze een beetje waar we naar toe gingen. En ze droeg heeeel veel vestenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Rottdog het volgende:
Maar die prothese kan er soms helemaal irri van worden er zit al een kilo rijst in om hem op zijn plek te houden. Wat ik erg vind is dat ik een hoop zoekwerk moet verrichten om nog een prothese te kunnen bemachtigen. Zelfs voor travo's zijn die tieten makkelijker te krijgen. Ik wil de mijne gewoon kunnen wassen aangezien hij dus ook tegen mijn wond aan zit dus twee is wel op zijn plaats. Al mijn bh's moet verbouwen om alles maar comfi te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |