abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:48:42 #181
3542 Gia
User under construction
pi_106388339
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef Berkery het volgende:
Lange dag gehad, Rottdog is vanmiddag geopereerd en om half zes kon ik haar opzoeken op de uitslaapkamer. Ze was nog wel moe en suf maar wel aanspreekbaar. Gelukkig heeft ze niet zoveel last van de narcose, daar was ze het bangst voor.
Weet je al hoe lang ze moet blijven? Vaak is het maar een dagje of 2.
quote:
En ik heb mijn voornemen om te stoppen met roken even moeten uitstellen :@
Kom op, gewoon stoppen!!
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:59:00 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_106388564
Rottdog, even gewoon een :* omdat het achter de rug is.
  † In Memoriam † woensdag 4 januari 2012 @ 18:57:53 #183
240917 Mula
pi_106406848
Ik voel me echt zo beroerd. :'( gammel, alsof ik weken niet heb gegeten, maar tegelijkertijd heb ik helemaal geen zin in eten. Ik eet wel, maar het lijkt alsof het nooit genoeg is.

Ik ben er zo klaar mee. :'(
pi_106421478
Ach, Mula.....komt goed schatje :* Je bent al zover gekomen :*
En Rottdog heeft de operatie goed doorstaan las ik en is misschien alweer thuis :* (en je ouders in huis O+ ben wel een beetje jaloers want die heb ik al jaren niet meer :@
En Berkery, gewoon blijven roken hoor, stoppen komt nog wel een keer toch?
Gia en Novelinne zijn nog in afwachting van de behandelingen, wachten is misschien nog wel het vervelendst hé.....aktie is beterderder }:|
Fratz was zoet met een babyneefje, lief hé! Mijn nichtje heeft sinds kort ook een babymeisje en daar gaan we van de week eens even kijken O+

Vandaag mocht ik weer fijn tussen de tettenpletter, de mevrouw vertelde vol trots dat het een nieuw apparaat was maar toen ik constateerde dat de rand anders nog steeds keihard en vrouwonvriendelijk was vond ze me niet meer lief o|O ( En ik vond het zooooo eng, in juni is er een cyste weggehaald en ik was bang dat het litteken zou scheuren :X )

Verder nu het nog mag allemaal een fijn en vooral rustig nieuwjaar gewenst ~:)
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:29:54 #185
46794 Berkery
Fat bastard
pi_106430349
Rottdog is gisteren al thuis gekomen, de avond na de operatie kreeg ik al een whatsapp dat ze zelf naar de WC was geweest en een beschuitje had gegeten, de volgende dag belde ze me wakker dat ze al naar huis mocht.
Ik verwacht dat ze zelf vandaag de rest van het verhaal wel komt vertellen.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:35:13 #186
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106430476
Fijn om te horen! En we wachten met smart op haar ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 5 januari 2012 @ 11:10:11 #187
3542 Gia
User under construction
pi_106431427
Over een uurtje te laatste bestraling! *O* Vanavond een klein feestje, dus.
Heb nu toch wel een paar wondjes aan de borst die behoorlijk zeer doen. Net tussen de tepel en tepelhof (auw) en een plekje onder de borst. Heb toch wel goed gepoederd om het droog te houden, maar het apparaat heeft toch gewonnen. :{

Maar goed, op naar de volgende etappe.

Rottdog, laat je maar lekker verwennen. Heerlijk dat je ouders bij je kunnen zijn. Maar dat is ook wel nodig met jonge kinderen.

Novelinne, nog geen uitslag?

Mula, hou vol. Het komt allemaal goed. Maar probeer wel iets te eten. Al zijn het maar kleine hapjes, wat kwark of zo. Zet em op, meid.
pi_106443419
Eindelijk! Het ziekenhuis had de uitslag van de bioptie naar mijn oude huisarts gestuurd, maar ben inmiddels verhuisd naar een andere stad en zo. In ieder geval.

Het bleek volgens de assistente inderdaad om een fibroadenoom te gaan, een bindweefselknobbeltje. Waar ze ook al vanuit gingen. Ze laten het waarschijnlijk ook gewoon zitten, maar de huisarts kijkt morgen nog naar het verslag en dan hoor ik of het geopereerd moet worden of niet. Waarschijnlijk niet dus.

In ieder geval, bedankt voor de lieve woorden :) Jullie heel erg veel sterkte met alles komende tijd, en geniet van 2012, dat het niks dan goeds zal brengen!

Liefs, O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Novelinne op 05-01-2012 16:40:10 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:42:23 #189
3542 Gia
User under construction
pi_106452087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef Novelinne het volgende:
Eindelijk! Het ziekenhuis had de uitslag van de bioptie naar mijn oude huisarts gestuurd, maar ben inmiddels verhuisd naar een andere stad en zo. In ieder geval.

Het bleek volgens de assistente inderdaad om een fibroadenoom te gaan, een bindweefselknobbeltje. Waar ze ook al vanuit gingen. Ze laten het waarschijnlijk ook gewoon zitten, maar de huisarts kijkt morgen nog naar het verslag en dan hoor ik of het geopereerd moet worden of niet. Waarschijnlijk niet dus.

In ieder geval, bedankt voor de lieve woorden :) Jullie heel erg veel sterkte met alles komende tijd, en geniet van 2012, dat het niks dan goeds zal brengen!

Liefs, O+
Hè, gelukkig maar. Maar wel heel goed dat je het hebt laten onderzoeken.
Nu heb je tenminste zekerheid.
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:44:39 #190
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106452210
Fijn om te horen Novelinne!

Bij mams zijn vandaag de hechtingen eruit gegaan :) Ze heeft vooral last van haar buik (waar het vet uit gehaald is) en niet zo van haar borst waar het ingespoten is.
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:32:36 #191
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_106455050
Novell gelukkig goed nieuws ^O^

Hier is het al met al enorm meegevallen, waar ik zo tegenop zag is gewoon niet gebeurt ben niet ziek geweest van de narcose. Heb ook geen pijn en voel me eigenlijk gewoon we lekker vanmiddag wel ff een klein dipje deed mijn bh af en plof daar viel de prothese toch dan weer en rare gewaarwording.

Het is wel een best litteken van 30 cm en maandag weer melden op de mammapoli, week later bij de chirurg en dan misschien ook wat duidelijkheid over de toekomst wat betreft de behandelingen.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 00:22:45 #192
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106466662
Goed om van je te horen!!!!
:*
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2012 @ 09:42:50 #193
34726 Fratz
Max
pi_106473245
Hoi allemaal,

Fijn om te horen dat het goed gegaan is Rottdog! Dat je zo snel weer thuis bent, jeetje, ik heb vijf dagen in het ziekenhuis gelegen destijds. Maar goed, ik had ook een drain gekregen en die bleef aardig lopen.
Ben ook blij dat Novelinne goed nieuws heeft gehad! :)
Mula :* kan je het nog een beetje houden? En Gia, al lekker in bad geweest? Lekker hè, al die stomme strepen er af!
Milia, zo leuk hè dat kleine grut! Ik moet deze maand ook weer in de tettenpletter, blegh.
Automatic! Nog veel lush geshopt? Hoe is het met je moeder!

Verder heb ik zelf sinds gister weer enorm pijn in mijn rug en ribben, bedankt uitzaaiingen, word er helemaal gek van. Midden in de nacht ook weer wakker geworden van de pijn, blegh. Als het dit keer langer aanhoudt ga ik toch maar met de radioloog bellen, het is eigenlijk steeds dezelfde plek, mag ze het wegnuken aub!
Mijn ouders komen zo langs, heb mijn moeder al vertelt dat ik vandaag waarschijnlijk niet zo gezellig ben en voorlopig even plat in bed blijf liggen. Overigens, mijn ouders hebben een nieuwe huisarts, was bij hen thuis langs geweest voor een voorstelrondje en zo, was heel benieuwd naar dit forum, heh. Wilde zelfs wel meeposten als er vragen waren zei hij. Leuk zo'n moderne arts!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2012 @ 10:43:39 #194
34726 Fratz
Max
pi_106474558
Offtopic: wat HAAT ik die reclames die nu onderaan de pagina's staan.

"U heeft borstkanker. Hoe agressief is uw borstkanker? Mammaprint kan dit voor u bepalen"

Bah.
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2012 @ 11:28:34 #195
240917 Mula
pi_106475915
Rottdog, novelline en auto, fijn te horen dat het goed gaat! Gia, de laatste!!*O*

Fratz, als ze de pijnlijke plekken nog verder kunnen nuken, waarom doen ze dat uberhaupt niet?

Hier gaat het weer beter. Ik ben van deze 8e kuur zieker geweest dan vd voorgaande 7 bij elkaar. Ik weet dat het de laatste is en dat het einde in zicht is, maar dat maakte het alleen maar erger voor mijn gevoel. Het geduld is op. Ik wil me weer mens voelen ipv een chemisch toilet.

Gia, dingen als kwark krijg ik al maanden niet meer weg. Gek genoeg zijn het juist de vette ongezonde dingen die het beste gaan. Chinees, pizza etc. Alhoewel ik daar inmiddels ook geen zin meer in heb. Groentensoep, appels en tosti is hier inmiddels het dieet. Ook geen snoepjes meer (wat balen is want dat helpt tegen de vieze smaak).
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2012 @ 11:46:05 #196
34726 Fratz
Max
pi_106476497
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:28 schreef Mula het volgende:
Rottdog, novelline en auto, fijn te horen dat het goed gaat! Gia, de laatste!!*O*

Fratz, als ze de pijnlijke plekken nog verder kunnen nuken, waarom doen ze dat uberhaupt niet?

Hier gaat het weer beter. Ik ben van deze 8e kuur zieker geweest dan vd voorgaande 7 bij elkaar. Ik weet dat het de laatste is en dat het einde in zicht is, maar dat maakte het alleen maar erger voor mijn gevoel. Het geduld is op. Ik wil me weer mens voelen ipv een chemisch toilet.

Gia, dingen als kwark krijg ik al maanden niet meer weg. Gek genoeg zijn het juist de vette ongezonde dingen die het beste gaan. Chinees, pizza etc. Alhoewel ik daar inmiddels ook geen zin meer in heb. Groentensoep, appels en tosti is hier inmiddels het dieet. Ook geen snoepjes meer (wat balen is want dat helpt tegen de vieze smaak).
Ze kunnen het doen in overleg. Maar aangezien de pijn op en neer gaat (dan weer wel, weer niet, andere plek) is het lastig te bepalen wanneer te bestralen.

Ik herken dat rare eten verhaal Mula! Na een tijdje helemaal geen honger kan ik nu elke dag wel een koe op. Maar dan vooral rare dingen. Appelsap gaat hier in liters er door heen. En ik maak de meest exotische tosti's. Vooral omdat ik er bijna niks van proef anders :P
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2012 @ 12:23:33 #197
240917 Mula
pi_106477833
Je smaak is dus weg Fratz? Mijne werkt prima, zolang ik maar iets in mn mond heb. Als ik het doorslik krijg ik a la minute een bittere chemische brandende smaak in mn mond. :r

Ik drink inmiddels echt met tegenzin. Het enige wat smaakt is sinaasappelsap, maar als ik dat drink brandt mijn slokdarm zowat weg van het maagzuur. De rest (incl water) geeft echt een enorme vieze nasmaak. Gekgenoeg heb ik dat bij de groentensoep weer niet (alhoewel het minder zout smaakt dan zou moeten). Vreemd goedje die chemo. }:|
pi_106479914
Mijn zoontje kon zo ongeveer alleen cola drinken tijdens de chemo's. Was tevens ook goed voor zijn maag en darmen volgens de artsen. Misschien een idee?

Lastig hoor die vreemde smaak. Wat wel bekend is dat juist zoute/ vette dingen smaakten, maar goed daar waren jullie ook al achter en wat de ene dag lekker is hoeft de andere dag helemaal niet te smaken. Ik had op een gegeven moment echt zakken vol chips en andere dingen die hij at over, omdat het maar een paar dagen goed ging. Dus geen grote hoeveelheden halen;-)
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2012 @ 14:08:07 #199
34726 Fratz
Max
pi_106481588
Mijn smaak is veel minder. En ik herken precies wat Lionessa zegt: ik ben soms helemaal weg van iets wat twee dagen later uit de gratie is :P Vooral bij allerlei soorten drinken is dat zo.
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2012 @ 20:13:24 #200
240917 Mula
pi_106497581
Cola is echt geen optie. Ik heb nogal last van lucht (de hik of boeren laten) en dat wordt alleen maar erger als ik dingen met prik drink. Ik dwing mezelf gewoon om water te drinken. Gewoon functioneel drinken en niet voor de "lekker".

En dingen maar beperkt lekker vinden heb ik ook. Soms heb ik echt afgrijselijke zin aan iets, maar ga ik er alweer van over mn nek tegen de tijd dat het op mijn bord ligt. }:|

Hier begint langzaamaan het besef te komen dat ik niet meer hoef. O+ Is maar goed ook, want ik heb echt geen ader meer over waarin geprikt kan worden. Ik kan mijn rechterarm helemaal niet meer strekken. Zoveel pijn doen de aderen. :X
  zondag 8 januari 2012 @ 17:16:15 #201
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106565996
Mijns moeder had gekeken op marktplaats en kwam protheses tegen, hihi. Wij hebben er ook nog twee liggen. Zal eens kijken of ik ze erop kan n zetten...
Ze heeft een size 8 (daarmee begon ze) en daarna een size 11 (!!!). Die eerste bleek daarom te klein, haha.

[ Bericht 12% gewijzigd door automatic_ op 08-01-2012 17:22:12 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 17:28:13 #202
3542 Gia
User under construction
pi_106607235
Zo, net terug van de oncoloog. Krijg 6 kuren TAC in een lichte dosering om het hart te ontzien.
Sowieso is het adjuvant.

Dat her2 gedoe is bij mij inderdaad negatief, dus geen immuuntherapie. Wel hormoon na de chemo.

Ik word in elk geval kaal omdat ten eerste zo'n ijsmuts gedoe niet echt werkt bij deze combinatie en het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben, dat niet doe. Maar ...... ik wilde dat toch al niet.

De dokter was erg aardig, altijd maar weer afwachten met nieuwe dokters. Krijg nog wel een paar onderzoekjes, heb bloed moeten laten prikken en moet nog effe langs de cardioloog, maar dan kan het beginnen.
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 17:51:53 #203
240917 Mula
pi_106608054
Gia, fijn om te weten waar je aan toe bent. En het lijkt me ook fijn om te weten dat ze zo goed rekening houden met je hart. Wanneer begint het ongeveer?

Ik zou vanochtend door het ziekenhuis gebeld worden met de definitieve uitslag vd MRI. Toen ik vanmiddag nog niet gebeld was, heb ik er zelf maar eens achteraan gebeld en bleek dat ik ingepland stond voor 4 uur. Heb nu nog steeds niks gehoord. :? Telefonische afspraken zijn :X
pi_106609371
Mula dat is vervelend zeg -O- :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 18:37:42 #205
240917 Mula
pi_106609626
Eerder irritant. ;) Ik weet vd voorlopige uitslag al dat de chemo goed is aangeslagen, dus het is niet zo dat ik nu in spanning zit om de uitslag. Ik ben er alleen wel de hele dag voor thuis gebleven om te voorkomen dat ik in de Appie ofzo gebeld zou worden.

Oh, en ik ben trouwens bezig om mijn huis te ontdoen van alle chemo-troep. *O* Medicijnen weg, dekentjes de woonkamer uit, alvast alle mutsen en petten uitzoeken die ik toch nooit heb opgehad... De-chemofying the house baby! ~O>
  maandag 9 januari 2012 @ 18:45:10 #206
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_106609866
Nou Mula das lekker handig :{

Gia anders gewoon een leuk pruikje of sjaaltje staan ook wel leuke knooptechnieken op het internet. :*

Hier gaat het eigenlijk gewoon nog steeds lekker enigste ongemakken op dit moment zijn het wondvocht en mijn noodprothese. Wondvocht is zo er uit te zuigen zonder pijn gelukkig.

Maar die prothese kan er soms helemaal irri van worden er zit al een kilo rijst in om hem op zijn plek te houden. Wat ik erg vind is dat ik een hoop zoekwerk moet verrichten om nog een prothese te kunnen bemachtigen. Zelfs voor travo's zijn die tieten makkelijker te krijgen. Ik wil de mijne gewoon kunnen wassen aangezien hij dus ook tegen mijn wond aan zit dus twee is wel op zijn plaats. Al mijn bh's moet verbouwen om alles maar comfi te houden 8)7
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 19:03:06 #207
240917 Mula
pi_106610609
Rottdog, wat een gedoe met je prothese. Is dit een normaal probleem of ligt het aan je cupmaat? Kun je via het ziekenhuis niet gewoon een extra prothese krijgen? Vooral met wondvocht lijkt het me wel fijn om vaak te kunnen wassen. :Y

Gia, ik weet niet of je er al aan "toe" bent om hier naar te kijken, maar; ik heb op www.mooihoofd.nl een aantal petten en mutsen besteld. Prima petten en snelle levering. Ik was erg tevreden! Hun collectie wordt trouwens ook bij sommige winkels verkocht. Dat vond ik wel erg handig.

Ik heb trouwens hier 3 van deze mutsjes (in deze kleur blauw, een gebreide in antraciet en een taupekleurige in ribstof )liggen die ik nauwelijks op heb gehad: http://www.mooihoofd.nl/Collectie/Mutsjes%20katoen/$id_110601-110601/Top%20blauw/ Gia en Rottdog, mochten jullie er belang bij hebben, dan moeten jullie het maar laten weten. Dan gooi ik ze in de wasmachine en stuur ik ze -uiteraard gratis- op!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:01:45 #208
3542 Gia
User under construction
pi_106636212
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Rottdog het volgende:
Gia anders gewoon een leuk pruikje of sjaaltje staan ook wel leuke knooptechnieken op het internet. :*
Hm, die zal ik eens opzoeken. Ben namelijk niet zo'n dametje dat ik dergelijke technieken beheers. Ghehe.
quote:
Hier gaat het eigenlijk gewoon nog steeds lekker enigste ongemakken op dit moment zijn het wondvocht en mijn noodprothese. Wondvocht is zo er uit te zuigen zonder pijn gelukkig.

Maar die prothese kan er soms helemaal irri van worden er zit al een kilo rijst in om hem op zijn plek te houden. Wat ik erg vind is dat ik een hoop zoekwerk moet verrichten om nog een prothese te kunnen bemachtigen. Zelfs voor travo's zijn die tieten makkelijker te krijgen. Ik wil de mijne gewoon kunnen wassen aangezien hij dus ook tegen mijn wond aan zit dus twee is wel op zijn plaats. Al mijn bh's moet verbouwen om alles maar comfi te houden 8)7
Hè, wat een nare toestand. Moet er ook niet aan denken dat mijn hele borst eraf had gemoeten. Ben namelijk ook nogal goed voorzien, wat dat betreft. En tja, dan kun je niet zonder prothese gaan lopen. Dat snap ik wel.
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:03 schreef Mula het volgende:
Gia, ik weet niet of je er al aan "toe" bent om hier naar te kijken, maar; ik heb op www.mooihoofd.nl een aantal petten en mutsen besteld. Prima petten en snelle levering. Ik was erg tevreden! Hun collectie wordt trouwens ook bij sommige winkels verkocht. Dat vond ik wel erg handig.

Ik heb trouwens hier 3 van deze mutsjes (in deze kleur blauw, een gebreide in antraciet en een taupekleurige in ribstof )liggen die ik nauwelijks op heb gehad: http://www.mooihoofd.nl/Collectie/Mutsjes%20katoen/$id_110601-110601/Top%20blauw/ Gia en Rottdog, mochten jullie er belang bij hebben, dan moeten jullie het maar laten weten. Dan gooi ik ze in de wasmachine en stuur ik ze -uiteraard gratis- op!
Heel lief aangeboden, maar ik ben zo'n zweterd, dat ik waarschijnlijk toch geen mutsjes ga dragen. Verwacht ook dat ik, als ik al een pruik laat aanmeten, die ook niet zo vaak zal dragen.
Afhankelijk van hoe het eruit ziet, sommige mensen staat een kaal hoofd best, ga ik óf met sjaaltjes werken óf gewoon kaal rondlopen. Zeker in huis.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:04:59 #209
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106636299
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Rottdog het volgende:
Mijn moeder had toen volgens mij een zakje wat ze uit kon wassen...? Al moet ik wel zeggen dat zij in het begin geen BH etc. aan had, dat deed veel te veel pijn. Als ze dan wegging, dan keek ze een beetje waar we naar toe gingen. En ze droeg heeeel veel vesten :)
Verder heeft ze heel lang gewacht net het halen van een "echte" prothese i.v.m. vocht etc. En deze was toen toch te klein.
pi_106659459
Rottdog, ik heb gewoon met "oud" dus al huidvriendelijk ondergoed een soort voering gemaakt voor mijn bh's, driehoekje knippen en gewoon de bovenkant, onderkant óf zijkant vastnaaien dan piept de prothese er niet tussenuit. De bhboer rekende namelijk 13 euro per bh en dat ging me echt tever.
Het zal er vast wel staan, maar is het een tijdelijke prothese? Ik heb ergens gelezen dat je met aquariumwatten een goede vulling na kunt bootsen totdat je je aangemeten prothese hebt. Succes in ieder geval, het is allemaal nogal wat }:|

}:|
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')