Jaaaaaaaaaaa!!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef milia het volgende:
Fratz, als het goed is heb je een dm!
Is dat niet 'gewoon' een klaplong?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:14 schreef automatic_ het volgende:
En een loslatende long...? Kan dat?Ik vind dat nogal eng klinken
Dubbele klaplong, ze heeft daarnaast nog een diagnose LAM (longziekte waarbij je longblaasjes langzaam veranderen in spierweefsel). En ze was net geopereerd in november.. En nu is er ook nog wat geharrewar in het ziekenhuis omdat ze het niet eens zijn hoe haar het best te behandelen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is dat niet 'gewoon' een klaplong?
oh dat klinkt echt heel heftigquote:Op maandag 2 januari 2012 08:59 schreef Fratz het volgende:
Dubbele klaplong, ze heeft daarnaast nog een diagnose LAM (longziekte waarbij je longblaasjes langzaam veranderen in spierweefsel).
Ja hoor. 1e kerstdag, kerstdiner bij schoonouders, 2de kerstdag, kerstconcert zoonlief en ouders hier om te wokken, oud en nieuw lekker met eigen huishouden, oudste moest werken tot 23.00 uur, maar was wel op tijd thuis. 0.00 uur wel erg emotioneel. Je hebt een vers nieuw jaar voor je liggen en je weet vantevoren dat het niet bepaald een zorgeloos en gelukkig jaar gaat worden. Heb wel effe moeten janken.quote:Op maandag 2 januari 2012 08:59 schreef Fratz het volgende:
En Gia hoe ben jij alle dagen doorgekomen?
Dat heb je toch wel gemeld, hč? Want daar kunnen ze je, via het infuus, een middeltje voor geven zodat dat minder is. Heb ik ook gehad en dat helpt goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:12 schreef Rottdog het volgende:
zie alleen wel op tegen de narcose kan daar nl zo ziek van worden.
Ik heb nog geen idee welke kuren ik krijg of hoeveel. Hoor ik maandag, denk ik, wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:48 schreef Fratz het volgende:
@Gia, de bestralingen van mijn hoofd zijn alweer voorbij (yay!). Verder krijg ik bestraling als ik het nodig heb, dwz, puur als pijnbestrijding. Heb ik nu een keer gehad voor mijn rug. Hielp wel heel goed. Ik kan me goed voorstellen dat je tegen de chemo's op ziet. Wat voor kuren krijg je? Zelf heb ik Fec en Caf gehad de eerste keer (via infuus) en nu heb ik Xeloda. Ik heb nu gewoon het geluk dat Xeloda minder heftige bijwerkingen heeft. Bij mij tenminste, want dat is bij iedereen anders. Ik heb wel allemaal lekkere smeerseltjes in huis gehaald, je huid gaat echt droger worden en dan is het fijn om jezelf lekker in te smeren! Mondhygiene is ook belangrijk, maar dat hebben ze vast al vertelt? Eerst ff naar de tandarts voor de chemo! Ik heb een supertandarts, heel erg begripvol, hoef maar te bellen en kan langskomen. Hij heeft leukemie gehad en weet zelf dus hoe het zit. Ik hoop echt dat de chemo voor je gaat meevallen Gia!
Lange dag gehad, Rottdog is vanmiddag geopereerd en om half zes kon ik haar opzoeken op de uitslaapkamer. Ze was nog wel moe en suf maar wel aanspreekbaar. Gelukkig heeft ze niet zoveel last van de narcose, daar was ze het bangst voor.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:12 schreef Rottdog het volgende:
zal wel een update achter laten, hij is zelf ook fanatiek fokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |