quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En de mijne van mij, en jij hebt niet de rechten om er mee te kutten.
Hihi...!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt al twee paar om mee te spelen.
He ik heb ook gevoelens!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt al twee paar om mee te spelen.
hoiquote:Op woensdag 7 december 2011 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk geen TALentenjachten.
Maar ik ken charmed_angel
Ik ook niet. Ik typ altijd maar mee terwijl ik naar Bach luister op de cd-speler.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk geen TALentenjachten.
quote:Op woensdag 7 december 2011 06:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik typ altijd maar mee terwijl ik naar Bach luister op de cd-speler.
Morgen naar Amsterdam om een game te gaan spelen en wat producers aan de tand te voelen. Ik ben niet eens tandarts.quote:Op woensdag 7 december 2011 06:56 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen, nog mar 2 daagjes werken
Minder deepthroaten.quote:
Noohhh kus op den verdriet!quote:Op woensdag 7 december 2011 08:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En precies vandaag moet ik naar mijn werk
Ik heb een stormparaplu. Nu kan ik die eindelijk uittestenquote:Op woensdag 7 december 2011 08:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar wel twee keer fietsen. Lichtelijk matig.
Van Maxima?quote:Op woensdag 7 december 2011 08:14 schreef Ian_Nick het volgende:
En al die moeite voor één handtekening.
Het contract vliegt vandaag van Engeland naar Moerdijkquote:Op woensdag 7 december 2011 08:21 schreef Pheno het volgende:
Doe dat dan thuis, dan word je niet nat van de regen. Opgelost, slotje.
Laat het doorvliegen naar je huis.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het contract vliegt vandaag van Engeland naar Moerdijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |