Overigens, Ferry, als je een beetje gelezen had, dan had je gezien dat ik het met je eens ben dat fractioneel bankieren een groot deel van het probleem heeft veroorzaakt. Maar goed, ik vergeef je dat je door alle onzin in deze discussie over de helft heen leest. Het zou je alleen sieren als je je in de discussie dan wel een beetje fatsoenlijker opstelt.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:35 schreef FerryVuist het volgende:
Erkenning is de eerste stap naar een oplossing, hier ben jij het niet mee eens?
Dan wat? Luisteren naar wat de Maya's duizenden jaren geleden hebben voorspeld en waar je verschillende interpretaties op los kunt laten?quote:
Nou wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Dat is dezelfde samenvatting die ik eerder al gaf op een reactie van jou. Enkel met andere woorden.
Je hebt dus mijn opsomming nodig om te tonen wat ervan af te weten.
Ik houd het er maar op dat je het gewoon niet weet.
Die maya-shit is al net zo treurig als echte religie.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan wat? Luisteren naar wat de Maya's duizenden jaren geleden hebben voorspeld en waar je verschillende interpretaties op los kunt laten?
Voor de meeste wel ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:31 schreef Loppe het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik niet de geestelijke vermogens die hier ten toon gespreid worden. Spiritualiteit zal er een grotere rol in spelen.
Een wereld gebaseerd op materiële hebzucht is gedoemd om te mislukken, dat zie je zelf toch ook wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dan wat? Luisteren naar wat de Maya's duizenden jaren geleden hebben voorspeld en waar je verschillende interpretaties op los kunt laten?
De Fairy methode... net zolang op de man spelen tot iemand stopt met de discussie. Vervolgens zal hij roepen; zie je wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wut? Wat is er laf aan dan? Vanwaar telkens zo op de man?
En geef eens een link naar jouw reactie. Ik ben bang dat ik met dat speed-posten hier hem gemist heb dan.
Spitiruele hebzucht is dan geen gevaar? Er zitten in dit topic al 2 mensen die menen op dat vlak beter te zijn dan de rest en die daar op die manier ook een status aan proberen te koppelen, als zijnde 'verlichter' of 'wereldwijzer' dan de rest.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:39 schreef Loppe het volgende:
[..]
Een wereld gebaseerd op materiële hebzucht is gedoemd om te mislukken, dat zie je zelf toch ook wel?
Ja, maar waarom haal je dan een oeroud volk er bij? Die link kan ik even niet leggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:39 schreef Loppe het volgende:
[..]
Een wereld gebaseerd op materiële hebzucht is gedoemd om te mislukken, dat zie je zelf toch ook wel?
Als men zich op de Maya's gaat baseren hebben we nog een maand toch? Dan hoeven we ook geen oplossing meer te zoekenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die maya-shit is al net zo treurig als echte religie.
Iedereen, materie zal geen betekenis meer hebben als men weet hoe materie in elkaar zit en als men weet hoe die te creërenquote:
En hier hoort de mod op in te grijpen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De Fairy methode... net zolang op de man spelen tot iemand stopt met de discussie. Vervolgens zal hij roepen; zie je wel.
Want deze reactie gaat te ver? Dan zit men nu zeker die verwensingen en scheldwoorden uit eerdere posts (die mij overigens niets doen maar wie uitdeelt moet kunnen ontvangen) te verwijderen?? Vreemde gedachtes heb jij......maar ja...dat had ik al eerder geconstateerdquote:Op woensdag 7 december 2011 12:42 schreef heartz het volgende:
[..]
En hier hoort de mod op in te grijpen.
Dat ben ik dan weer eens met hoppa.
Een beetje opschonen enzo...
Neem nog een paar hijsen van je crack pijp.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:42 schreef Loppe het volgende:
[..]
Iedereen, materie zal geen betekenis meer hebben als men weet hoe materie in elkaar zit en als men weet hoe die te creëren
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De Fairy methode... net zolang op de man spelen tot iemand stopt met de discussie. Vervolgens zal hij roepen; zie je wel.
Tja wie de bal kaatst...quote:Op woensdag 7 december 2011 12:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Want deze reactie gaat te ver? Dan zit men nu zeker die verwensingen en scheldwoorden uit eerdere posts (die mij overigens niets doen maar wie uitdeelt moet kunnen ontvangen) te verwijderen?? Vreemde gedachtes heb jij......maar ja...dat had ik al eerder geconstateerd
NEEEEEEY!!!!! Type verdomme gewoon 'eens'!!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 12:44 schreef FerryVuist het volgende:
[..]je hebt echt niets in te brengen he? Je hebt geen 0,0 kennis omtrent dit onderwerp.
Daarom af en toe die troll reacties. Zeg johnny vertel ons nou eens, waar is volgens JOU de crisis mee begonnen? Toon ons is wat inzicht.
Stel je niet aan Hoppa, we krijgen zo een bord vol interessante feiten van Bravo. Zet je schap.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
NEEEEEEY!!!!! Type verdomme gewoon 'eens'!!!!
Wetenschap staat niet stil hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Neem nog een paar hijsen van je crack pijp.
Hey wat origineel....een vraagquote:Op woensdag 7 december 2011 12:44 schreef FerryVuist het volgende:
[..]je hebt echt niets in te brengen he? Je hebt geen 0,0 kennis omtrent dit onderwerp.
Daarom af en toe die troll reacties. Zeg johnny vertel ons nou eens, waar is volgens JOU de crisis mee begonnen? Toon ons is wat inzicht.
Ik ben niet begonnen met het spelen op de man en heb direct aangegeven dat men dit ook vooral moet doen. Maar idd niet huilen als het twee kanten op gaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:45 schreef heartz het volgende:
[..]
Tja wie de bal kaatst...
Maar je moet toegeven dat op de man afspelen niet inhoudelijks toevoegt.
Dat doe jij en als je een koekje van eigen deeg krijgt niet gaan huilen.
Yup.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef heartz het volgende:
[..]
Nou wat een onzin zeg.
Denk je dat ik jouw samenvatting nodig heb om dat te beschrijven.
Heb ik recht op.quote:Wat een misselijke arrogantie druipt er weer van je af zeg
De Ich Habe Es Nicht Gewust methode.quote:Quote die samenvatting van je maar, want ik weet oprecht niet over welke quote je het hebt.
Kunnen we zien of mijn beschrijving hetzelfde is.
Dat je dit als verweer gebruikt.
Tja. Op Bastard kon je altijd rekenen. Hij was dan misschien partijdig, maar hij ruimde tenminste wel op.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:44 schreef dadgad het volgende:
Gray zal het wel druk hebben met andere dingen, die man heeft ook een leven.
Kom op Bravo, ik ben ook over de brug gekomen met mijn visie. Nou niet zo laf doen en gewoon beantwoorden die vraag. Bewijs je zelf nu eens echt hier, hoe is de crisis volgens jou ontstaan?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hey wat origineel....een vraag![]()
Misschien moet er nog een mod bij hier. Jij ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2011 12:44 schreef dadgad het volgende:
Gray zal het wel druk hebben met andere dingen, die man heeft ook een leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |