quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef Twinkly het volgende:
Wat rot Innepin dat je nu al zo lang zo'n hoofdpijn hebt![]()
Merk je verbetering wanneer je een hotpack/ kersenpitkussen/ warme douche op je schouders en nek hebt?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef WupWup het volgende:
Bijholteontsteking kan ook vervelende hoofdpijn geven inderdaad. Als dat de oorzaak is, verander je niks met in andere houdingen voedenJe kunt switchen naar ibuprofen, dat is behalve pijnstillend ook ontstekingsremmend.
Ik heb ook met bijholteontstekingen gelopen, had er migraine van. Ik heb uiteindelijk een kaakspoeling gehad onder plaatselijke verdoving (AU! ik beval nog liever!) , en kortgeleden een of andere operatie om de holte's meer open te krijgen. Als het een holte-ontsteking is, kan sprayen met zout water of die andere troep, xylometazoline (niet langer dan een week) ook nog wel eens verlichting geven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef WupWup het volgende:
Bijholteontsteking kan ook vervelende hoofdpijn geven inderdaad. Als dat de oorzaak is, verander je niks met in andere houdingen voedenJe kunt switchen naar ibuprofen, dat is behalve pijnstillend ook ontstekingsremmend.
ik heb er een ct-scan voor gehad. maar idd, die pijn boven/achter je ogen .. gekmakend gewoonweg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:35 schreef Leandra het volgende:
Hier een vaste klant van de afdeling bijholteontstekingen en de hoofdpijn die ik daarbij heb zit meestal aan het bot boven m'n oog, en ik kan de pijn het beste omschrijven als wanneer je je beide vuisten heel hard met de knokkels tegen elkaar duwt...
Maar dan dus boven m'n oog
We kwamen er overigens achter via een MRI, omdat ik telkens een soort bliksemflitsen in m'n hoofd had
Tegenwoordig onderdruk ik de boel dus met ibu voor het weer zo erg is
Nope, zoals een vriendin van mij al zei: dure manier om achter een (dubbele) bijholteontsteking te komen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Twinkly het volgende:
Leandra! Heel offtopic, sorry, maar had je voor die MRI dus nooit in de gaten dat het door de hotes kwam? Want mijn moeder heeft haar halve leven al migraine en, buiten overgeven, ook die verschijnselen die jij beschrijft.
Jep, sinds meneer zijn handjes heeft ontdektquote:Op woensdag 7 december 2011 10:50 schreef sverbern het volgende:
O ja, een vraagje: wij merken de laatste tijd dat als J. (11 weken) op zijn knuistje sabbelt, hij geen honger heeft maar waarschijnlijk moe is. Mijn man zag hem sabbelen, ging een flesje mm opwarmen (dat wil je niet doen als de kleine al ligt te brullen van de honger), komt met de fles en J. heeft er totaal geen interesse inMaar ging daarna wel heerlijk slapen 7 uur achter elkaar.
![]()
Nu zie ik hem weer als een gek op zijn hand sabbelen maar hij lijkt erg tevreden.
Herkent iemand dit?
Ja, veel drinken is heel belangrijk! Bij mij vooral vanwege mijn stoelgang (ik zal jullie de details besparenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef Vlindur het volgende:
Wat lastig Innepin. Ik merkte na jullie verhalen over hoofdpijn dat ik beduidend weinig drink. En flink al een paar dagen last van mijn hoofd heb. Ik verdacht mijn haar er van (lang en zwaar) dat ik dus weer eens naar de kapper moest, maar denk nu dat het vochttekort heb.
Dus ik heb nu een twee-literfles met limonade naast me staan en die moet op.
Gister heb ik volgens mij 2 koppen koffie, 3 bekers thee en 2 glazen sap gehad. Dat is wel wat weinigOok heb ik nu een flesje water in Jeltes kamer staan, zodat ik kan drinken tijdens het voeden.
Was een garpjequote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef innepin het volgende:
Mooie curves wupwup! De lengte en gewicht zitten toch helemaal niet zo uit elkaar dat je de conclusie 'dikzakje' kan trekken?
Ik heb overigens besloten dat de hoofdpijn niets met bv te maken heeft; ik ben namelijk gewoon ziek.Loop al 2,5 week te kwakkelen maar 't is nu wel echt losgebarsten. Dus, we wachten weer even af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |