ik herken ditquote:Op donderdag 8 december 2011 12:35 schreef innepin het volgende:
Jessie, wat tof dat het lukt joh!
Jore, feli met je jaar voeden
En ohja, clusteren. Dat was 't... dank u damesWas 't alweer vergeten dat dat er ook bij hoorde.
Ik vind dus bv geven helemaal niet zo leuk/knus/makkelijk/watdanookIk vind het als ik eerlijk ben allemaal best moeizaam gaan, hoop kleine kwaaltjes, hoop onzekerheid of ik het allemaal wel goed doe ook, heel erg het gevoel van ik-klooi-maar-wat-aan. Nou doet 't aanhappen links wéér pijn, en is 't maar weer gissen wat daar de reden van is. Ik vind het eigenlijk af en toe best moeilijk om me te herinneren waarom ik ook alweer besloten had om bv te geven, kv klinkt af en toe best makkelijk en aanlokkelijk.
Ik hoop maar dat 't binnenkort wat soepeler gaat.
</egopost>
+1quote:Op donderdag 8 december 2011 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat verwoord je mooi Wicks...![]()
en FV heeft ook zo zijn nadelen idddarmkrampen schijnen dr ook nog wel eens heftiger van te worden toch??
En wat te denken van 's nachts een flesje moeten opwarmen?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat verwoord je mooi Wicks...![]()
en FV heeft ook zo zijn nadelen idddarmkrampen schijnen dr ook nog wel eens heftiger van te worden toch??
Is heel normaal, ik had het meest last van een tsr tijdens de eerste 3 maanden, daarna is het minder geworden. Ik reageer wel heel erg op kou op mijn borsten, dan prikt het akelig.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:57 schreef Jipster het volgende:
Wickie, je verwoord het zeker mooi, en fijn dat je er nu vrede mee hebtBikkel!
Ah, oxytocine dus. Dan heb ik nog een vraag, want ik voel op de raarste momenten ineens een tsr, bv. tijdens was doen, eten etc., en ik lek ook nog best, zonder zoogcompressen kom ik de dag niet door, en j. is al 9 weken. Is dat normaal die tsr die zomaar komt en het lekken of is dat vraag en aanbod toch nog niet goed afgestemd?
2 weken zelfs... bij mij heel bekend; Evie poepte weinig en Liene tot dusver ook...quote:Op donderdag 8 december 2011 19:16 schreef bitterend het volgende:
Nirak mij is verteld dat met bv je kleintje soms een week geen poep kan produceren!
BJ hebben ze er bij jou dan geen last van? J poept ook meer dan een week niet maar perst zich suf en heeft er na een aantal dagen zichtbaar last van. Nu aan de lactulose en gister gepoept!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
2 weken zelfs... bij mij heel bekend; Evie poepte weinig en Liene tot dusver ook...
neej niet zichtbaar; alleen de eerste maanden darmkrampjes, das inmiddels zo goed als over en er wordt niet meer gehuild bij een poepluier. blijkbaar wordt bijna alle bv opgenomen bij mijn meiden??quote:Op donderdag 8 december 2011 20:03 schreef Jipster het volgende:
[..]
BJ hebben ze er bij jou dan geen last van? J poept ook meer dan een week niet maar perst zich suf en heeft er na een aantal dagen zichtbaar last van. Nu aan de lactulose en gister gepoept!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |