SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Die Sturridge geeft mijn lever een lekker lauw gevoel. Echt goede voetballer.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Marokkaanse vrouwen geven mij een lauw gevoel, maar dan negatief.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Sturridge geeft mijn lever een lekker lauw gevoel. Echt goede voetballer.²
²
AFCA
Of de plastisch chirurg geeft haar. Maar dat wil je denk ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt plastische chirurgie geven.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Als ze lelijk is maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of de plastisch chirurg geeft haar. Maar dat wil je denk ik niet.²
AFCA
Marrokaanse vrouwen op HBO of Universitair niveau zijn echt wel neuk baar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen geven mij een lauw gevoel, maar dan negatief.²
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marrokaanse vrouwen op HBO of Universitair niveau zijn echt wel neuk baar.![]()
![]()
Zonder hoofddoek en snor uiteraardquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marrokaanse vrouwen op HBO of Universitair niveau zijn echt wel neuk baar.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Zeker, maar gelukkig vermarkten ze hun tedere body niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marrokaanse vrouwen op HBO of Universitair niveau zijn echt wel neuk baar.²
Nee, want vaak dragen ze nog een hoofddoekje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marrokaanse vrouwen op HBO of Universitair niveau zijn echt wel neuk baar.AFCA
Bij mij nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, want vaak dragen ze nog een hoofddoekje.
Daar kan jouw tool niet tegen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, want vaak dragen ze nog een hoofddoekje.²
Niks mis meequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:15 schreef Albertoooo het volgende:
Godver, voel me net een New Kid.
Koelkast gevuld met blikbier[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
bodyquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, maar gelukkig vermarkten ze hun tedere body niet.²
²
![]()
Nouuuuuuuuquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, maar gelukkig vermarkten ze hun tedere body niet.²
Nee, want dat betekent dat ze conservatief zijn en dus niet willen neuken voor trouwen. Ook zijn ze vaak dan gwn lelijk..en stinken ze.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar kan jouw tool niet tegen?²
AFCA
sfeer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede sfeer hier. Zijn er bepaalde users gebanned?
Morgen is er sfeer![]()
![]()
Zal er meer aan liggen dat er maar weinig mensen emotie voelen bij deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede sfeer hier. Zijn er bepaalde users gebanned?![]()
Ik denk dat er minder getroll plaatsvindt, nu Ajax niet speeltquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede sfeer hier. Zijn er bepaalde users gebanned?![]()
Dat idd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal er meer aan liggen dat er maar weinig mensen emotie voelen bij deze wedstrijd.
Morgen zal het anders zijn. Dan ben ik er ook niet trouwens, sorry boys.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat idd.
Morgen zal het anders zijn. Dan ben ik er ook niet trouwens, sorry boys.AFCA
Verdomme, had ik me nou zo op verheugd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat idd.
Morgen zal het anders zijn. Dan ben ik er ook niet trouwens, sorry boys.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal er meer aan liggen dat er maar weinig mensen emotie voelen bij deze wedstrijd.![]()
idd, Benfica zal wel doorgaan morgen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
sfeer?
Morgen is er sfeer![]()
Meisjes met hoofddoek zijn niet erg, maar sommige zijn kapot irritant.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, want dat betekent dat ze conservatief zijn en dus niet willen neuken voor trouwen. Ook zijn ze vaak dan gwn lelijk..en stinken ze.
Ze willen doen alsof ze goede moslims zijn, terwijl ze kapot veel make up dragen en grote mond hebben"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die Villas-Boas ziet er meer uit als de nieuwe James Bond dan als een (random bijvoeglijk naamwoord) didactische trainer.²
Denk het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
sfeer?
Morgen is er sfeer
Met dat Only-Sing-When-You're-Winning publiek in de ArenA.
Beetje stoer doen in hun blote bast in vak 410, terwijl je een dak boven je hoofd heb
Niemand houdt mij tegen![]()
Maar serieus, zet jij als ongetrouwde boy weleens je tool in de was?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, want dat betekent dat ze conservatief zijn en dus niet willen neuken voor trouwen. Ook zijn ze vaak dan gwn lelijk..en stinken ze.²
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |