Geen camera hier, en Blackberry foto's zijn niet zo'n succes in het donkerquote:
Ik zei dan ook dat je Cherry Bouquet moest nemen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef gers het volgende:
wie mij de tip gaf van fernandes blauw ga je even schamen
die shit is niet te drinken , het leek wel of ik vloeibare kauwgomballen dronk
en welke kleur is dat ? en smaakt die niet naar kauwgomballenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zei dan ook dat je Cherry Bouquet moest nemen.
Die kleur waar Cherry Bouquet op staat. En jawel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:52 schreef gers het volgende:
[..]
en welke kleur is dat ? en smaakt die niet naar kauwgomballen?
bahquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Die kleur waar Cherry Bouquet op staat. En jawel.
Sowieso.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Join ook ah sahbi. Omin feest.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:52 schreef gers het volgende:
[..]
Wat voor smaak verwachtte je dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:52 schreef gers het volgende:
[..]
iets lekkersquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor smaak verwachtte je dan?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef gers het volgende:
wie mij de tip gaf van fernandes blauw ga je even schamen
die shit is niet te drinken , het leek wel of ik vloeibare kauwgomballen dronk
Goodnightquote:
meisjes die blowenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:04 schreef Juminelle het volgende:
WAAAROM kan ik niet normaal een joint binnenstebuiten draaien
[..]
Goodnight
Blowen zien als iets voor mannenquote:
eerder iets voor paupersquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Blowen zien als iets voor mannenWat een onzin weer dit.
Ik ben morgen vrij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef gers het volgende:
[..]
eerder iets voor paupers
zeker als ze het doordeweeks doen
G´night.quote:
Scheer je weg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef gers het volgende:
[..]
eerder iets voor paupers
zeker als ze het doordeweeks doen
Ik kan na jaren van smoken nog steeds niet draaien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:04 schreef Juminelle het volgende:
WAAAROM kan ik niet normaal een joint binnenstebuiten draaien
[..]
Goodnight
sorry hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Scheer je weg.
[..]
Ik kan na jaren van smoken nog steeds niet draaien.Ik liet dat altijd aan anderen over.
Hehe, normaal draaien kan ik dan weer wel, maar binnenstebuiten gaat altijd kut. Op de een of andere manier breekt m'n joint dan half doormidden bij de tipquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik kan na jaren van smoken nog steeds niet draaien.Ik liet dat altijd aan anderen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |