Ik ken het geen eens?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:18 schreef Juminelle het volgende:
Oké wtf, heeft iemand ooit iets van een webshop betaald via AfterPay ofzo?
Mijn zusje heeft laatst iets besteld op een webshop (kleding) was dacht ik ook via Afterpay. Dan krijg je gewoon een acceptgiro met het bedrag.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:18 schreef Juminelle het volgende:
Oké wtf, heeft iemand ooit iets van een webshop betaald via AfterPay ofzo?
Ja, dat wilde ik dus ook. Maar nu wil ik dus schoenen bestellen, en krijg ik de volgende melding:quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft laatst iets besteld op een webshop (kleding) was dacht ik ook via Afterpay. Dan krijg je gewoon een acceptgiro met het bedrag.
Heb ik het nou besteld of nietquote:Referentie van de bestelling : 11490078
Totale kostprijs : ---
Begunstigde : Hype Digital BV
unknown order/1/s/
Het is ook kut. Ehm, niet echt. Ik draag altijd dezelfde sieradenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ken het geen eens?Weet jij nog leuke webshops met sieraden?
Deze dame.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doen we. Elke week feestjes, game kamer alles.
1 paar voor tliciouz yay!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:23 schreef Juminelle het volgende:
Oh crap, volgens mij heb ik nu 3 x dezelfde schoenen besteldKut leven.
Join ook ah sahbi. Omin feest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:15 schreef aight1 het volgende:
Wel in omgeving Eindhoven dan mag ik hopen.
Als wij maar 1 kamer delen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Join ook ah sahbi. Omin feest.
Bel ze morgen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:23 schreef Juminelle het volgende:
Oh crap, volgens mij heb ik nu 3 x dezelfde schoenen besteldKut leven.
Joa (dat dacht ik daarstraks ook maar vergat het te postenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens denk ik dat we misschien beter een soort van collage moeten maken van alle userfoto's in de op, hoef je niet zo achterlijk lang te scrollen elke keer.
Was ik inderdaad al van plan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bel ze morgen?
Tevens denk ik dat we misschien beter een soort van collage moeten maken van alle userfoto's in de op, hoef je niet zo achterlijk lang te scrollen elke keer.
Een chaotische collage zou prima passen bij deze SCquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:41 schreef krioro het volgende:
Ja ik weet ook niet precies hoe, al die foto's hebben een andere hoogte, chaos etc.
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een chaotische collage zou prima passen bij deze SC
Ik lach hardop.quote:
Nja fuck it, doe maar gewoonquote:
Ik probeer tenminste mee te denken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo ja.
[..]
Ik lach hardop.
Maak een swaggin' foto dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nja fuck it, doe maar gewoon![]()
Al wil ik eigenlijk wel een andere foto
Hey het was geen negatieve lach hoor. Do it.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik probeer tenminste mee te denken.
Heb jij zin om dat allemaal te gaan doen danquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef Jajong het volgende:
Fotootje resizen is ook niet zo heel veel werk hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |