het landelijk gemiddelde is 15 cm .. dan zitten ze er wel heel ver bovenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zonde. De meeste FOK!ers zitten boven het gemiddelde.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef Lynthy het volgende:
[..]
het landelijk gemiddelde is 15 cm .. dan zitten ze er wel heel ver boven
Ik weet ook eerlijk gezegd niet of ik dat wilde proberen, hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat je 35 cm hebt.
Grote mannen zeggen niets over hun lengte.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat je 35 cm hebt.
voldens mij is 35 cm alleen maar pijnlijk, dus weinigquote:
Inderdaad, bij hun zie je een zwans uit hun broekspijp hangen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Grote mannen zeggen niets over hun lengte.
Dat mag dus nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar dit stuurde je mij gisteren? Was dat dan een leugen?
Gereportquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat mag dus niet
haal die pic weg voor een mod het ziet
Toch mooi dat die dingen zo veel worden gemeten.quote:
dat komt toch door je keel naar buitenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, daar kan je een ban voor krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat mag dus niet
haal die pic weg voor een mod het ziet
Shit betrapt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ [url=link]afbeelding[/url] ]
Je moet ook een lul van 30cm hebben, anders mag je niet op fok, als man. Probeer maar eens een mannelijk account te maken, dan moet je eerst helemaal een afspraak maken voor een penismeting.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef Lynthy het volgende:
[..]
het landelijk gemiddelde is 15 cm .. dan zitten ze er wel heel ver boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |