ik heb wel een fobo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:46 schreef Lynthy het volgende:
[..]
mja zonder fobo valt er weinig over te zeggen...
Een jonge blonde viking enzo. Jouw type?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:46 schreef Lynthy het volgende:
[..]
En wat is de boodschap dan wel?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Yes dat meisje waar ik dat sinterklaasgedicht aan heb gestuurd heeft wat terug gestuurd
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik heb wel een fobo.
Hij alleen leeg
Welke leeftijden komen in aanmerking?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:46 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Wat heeft ze gestuurd?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Yes dat meisje waar ik dat sinterklaasgedicht aan heb gestuurd heeft wat terug gestuurd
ik houd meer van donker (haar) dan blondquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een jonge blonde viking enzo. Jouw type?
Of ze iets wilde gaan drinken met mijquote:
Dat als ze weer terug is Nederland we verder pratenquote:
Kaneelstokje dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ik houd meer van donker (haar) dan blond
30+quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke leeftijden komen in aanmerking?
Ja, ik bedoelde dus ook eigenlijk wat haar boodschap wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Dat als ze weer terug is Nederland we verder praten
Weet je zeker dat ik te jong ben?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Verdomd.quote:
me 2quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Oef, dat red ik niet. Hebben we daar iemand van?quote:
Capstan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, dat red ik niet. Hebben we daar iemand van?
Heloef heeft 28 cm, telt dat?
Sorry tijdens de les begrijpend lezen was ik ziekquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus ook eigenlijk wat haar boodschap wasMaar nu weet ik het toch.
nee dan zit hij zwaar onder het fok gemiddelde, dat was 35 cm ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel mij met mijn 29 gediscrimineerdquote:
in slappe toestandquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is 28 toch?quote:
Ja maar dit is echt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee dan zit hij zwaar onder het fok gemiddelde, dat was 35 cm ofzo
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
in slappe toestandArme loefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |