Ja, ik ben niet bitchy genoeg voor het lijstje van Cactus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi scheetjes van me.
Heb ik iets gemist?
We hadden leuke lijstjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi scheetjes van me.
Heb ik iets gemist?
Cactus heeft een lijstje met bitches?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet bitchy genoeg voor het lijstje van Cactus.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, alles om heloef blij te maken.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer der niet serieus te hosselen, ik ben waarschijnlijk toch kansloos tegen der vriend.![]()
Het lukt hem toch maar mooi weerquote:
Alleen virtueelquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[..]
Het lukt hem toch maar mooi weer
YES!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen virtueel
Dan wil ik er jou ook wel een geven
een vadsig balletjequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
En wat vinden de dames hier van Frits Sissing?
Nooit van gehoord. O wacht ik ben geen dame.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jaquote:
Hij is een 'patjakker'.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
hij is me iets te jongquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, jij ziet er leuk uit en je bent single. Heb jij soms interesse in onze heloef?
Kan je mij voortaan ook zo promoten?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, jij ziet er leuk uit en je bent single. Heb jij soms interesse in onze heloef?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kutkloon is iets ouder, lijkt hij je niet wat?
mja zonder fobo valt er weinig over te zeggen...quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kutkloon is iets ouder, lijkt hij je niet wat?
Neuh die is veul te knap en te oud joh.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |