Weledelzeerterminaal verdwaaldquote:
Maar een FOK!ker F28quote:
Wil em er wel bijzetten, maar moeten al die 50 antwoorden erbij, daar valt toch niet meer uit te kiezen?quote:hodfr zit ik me de pleuris te ctrl-f-en in het fotoboek, wordt mijn vraag niet eens meegenomen in de overzichtslijstjes ....
Ik wil ook een FOK!maatje die mij overal tussen zetquote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Hey Joipiopoipoi, kap es met steeds je maatjes overal tussen te zetten. En vice versa.
Omdat, daarom:quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom ben ik een FOK! slet en geil ik op mijn post aantal?
Niet eerlijk dit
Ik probeer al te verminderen, en waarom ben ik dan een slet?quote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef edcetera het volgende:
[..]
Omdat, daarom:
hobby's/interesses: FOK! Verslaafd
laatste bezoek: 14 seconden geleden.
aantal posts: 10060 (gemiddeld 68 per dag)
Ik wil dat wel doen hoorquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wil ook een FOK!maatje die mij overal tussen zet
Crosspost:quote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Hey Joipiopoipoi, kap es met steeds je maatjes overal tussen te zetten. En vice versa.
Daniel1976 heb ik één keer eerder genoemd (als meest behulpzame mod), _Led_ heb ik één keer eerder genoemd (als meest gemiste FOK!ker), Michielos had ik nog niet eerder genoemd, en Pietverdriet ook niet.quote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij zet steeds dezelfde mensen ertussen namelijk je maatjes Daniel1976, _Led_, Michielos, Pietverdriet. Lijkt me niet de bedoeling.
ANTWOORD:quote:Ik probeer al te verminderen, en waarom ben ik dan een slet?![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wil ook een FOK!maatje die mij overal tussen zet
Op maandag 12 december 2011 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wil dat wel doen hoor
quote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wist hetquote:Daniel1976 heb ik één keer eerder genoemd (al meest behulpzame mod), _Led_ heb ik één keer eerder genoemd (als meest gemiste FOK!ker), Michielos had ik nog niet eerder genoemd, en Pietverdriet ook niet.
Maar goed, nu zal ik jou noemen:
Maar mensen die kritiek hebben op joepiepoepie zijn ook heel dom. (I saw what I did there)quote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
[..]
Ik wist het![]()
Lees je eigen posts eens terug Joipoipoi: iedereen die op jou kritiek heeft (al is het maar één keer) die zet je op de 'domste'-lijst.
Sneu tiep...
Het is nu sowieso meer een afzeik verkiezing geworden, dus tsjahquote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Goed, ik stop hiermee. Vind het niet helemaal eerlijk gaan zo. Als users hun eigen vriendjes/vriendinnetjes er steeds tussen gaan wurmen in een lijst, houdt het hier even op.
Nou zeg.quote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
Users die de FOK!verkiezingen veel te serieus nemen
quote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Goed, ik stop hiermee. Vind het niet helemaal eerlijk gaan zo. Als users hun eigen vriendjes/vriendinnetjes er steeds tussen gaan wurmen in een lijst, houdt het hier even op.
Hmmzzz. Wat ik wél leuk vind is dat ik genomineerd ben als Zweverigste FOK!kerquote:Op maandag 12 december 2011 22:50 schreef Staal het volgende:
[..]!
Boca, neem het niet te serieus joh.
De bagger wordt er wel uitgefilterd.quote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is nu sowieso meer een afzeik verkiezing geworden, dus tsjah
Ik had het niet over jouquote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou zeg.
Ben ik dan niet de domste gekste liefste betweterigste taalnazi van FOK!?
Nou, wat een feest jongensquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
De bagger wordt er wel uitgefilterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |