SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door DeJori op 06-12-2011 22:30:53 ]Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Of deze:quote:
Neenquote:
Geloof mequote:
Eens! Stelletje creatievelingenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef shifto het volgende:
Wij hebben ondertussen trouwens echt een mooie OP gebouwd
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eens! Stelletje creatievelingen
Ik kan het niet eens typen.quote:
Ik heb nog nooit jillz op, dus ik kan het niet ontkennen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb echt het idee dat appletini naar jillz smaakt.
Zit ook appelcider enzo in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit jillz op, dus ik kan het niet ontkennen.
nopequote:
Houdoequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:57 schreef shifto het volgende:
Mja ben er even vandoorNiet teveel spammen want dan moet ik teveel teruglezen
quote:Alcoholische dranken mogen in België en Nederland niet aan jongeren onder de 16 jaar worden verkocht of geschonken worden. Vanaf 16 jaar mogen jongeren zwak-alcoholische dranken gebruiken. Voor sterk-alcoholische dranken geldt de minimumleeftijd van 18 jaar.
Gatverpielekens.quote:
P-p-p-prujsal;kfdnl;sanvglsnalgnklsag shit het lukt nietquote:
Eensch isquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef shifto het volgende:
Wij hebben ondertussen trouwens echt een mooie OP gebouwd
Dood aan wachtwoordenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:50 schreef DeJori het volgende:
1. Download NZB van een AWESOME film.
2. Laad NZB in SABNZBD
3. Wacht net iets langer als dat je zin in hebt.
4. Kom er achter dat het archief een wachtwoord nodig heeft.
[ afbeelding ]
Jij gaat gelijk voor de sterke drankquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:11 schreef Muisraket het volgende:
De OP is prachtig inderdaad.Die date was ook mijn eerste 'date' ooit, of tweede, ligt aan je definitie van date. En ik hoop niet dat appletini's naar Jillz smaken, want Jillz is goor.
Ook alleen maar omdat ik niet het geduld heb om bier of wijn te leren drinken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij gaat gelijk voor de sterke drank
Dat moet als je zenuwachtig bent!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij gaat gelijk voor de sterke drank
Ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ik niet het geduld heb om bier of wijn te leren drinken.
En ik heb echt al de hele dag dat 500 miles lied in mijn hoofd.![]()
Ach, ik heb ooit Jillz op (schaam, schaam) en dat was kei smerig. Da's gewoon appelcider (en wodka daarbij is ook niet lekker!). Dat liedje is wel erg om in je hoofd te hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Leren drinken nog welquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jillz smaakt naar vieze appelsap met prik en alcohol. Snap echt niet wat al die vrouwen er zo lekker aan vinden. Oh en BB, nu nog Scrubs filmpjes!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit Jillz op (schaam, schaam) en dat was kei smerig. Da's gewoon appelcider (en wodka daarbij is ook niet lekker!). Dat liedje is wel erg om in je hoofd te hebben
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit Jillz op (schaam, schaam) en dat was kei smerig. Da's gewoon appelcider (en wodka daarbij is ook niet lekker!). Dat liedje is wel erg om in je hoofd te hebben
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit Jillz op (schaam, schaam) en dat was kei smerig.
quote:
quote:
Jij moet ook maar eens aan HIMYM beginnenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jillz smaakt naar vieze appelsap met prik en alcohol. Snap echt niet wat al die vrouwen er zo lekker aan vinden. Oh en BB, nu nog Scrubs filmpjes!
Ik moet een keer leren downloaden, dan ga ik dat ook wel eens bekijkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jillz smaakt naar vieze appelsap met prik en alcohol. Snap echt niet wat al die vrouwen er zo lekker aan vinden. Oh en BB, nu nog Scrubs filmpjes!
WHAT HAVE I DONEquote:
quote:
Volgens mij had ik die ook van jou... Toch?quote:
Deze ken ik nog niet hoor. Je bent orgineel bezigquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die ook van jou... Toch?
Ik had hem in ieder geval van iemand van FOK!, ik kan die dingen zelf nooit vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deze ken ik nog niet hoor. Je bent orgineel bezig
DEEP DOWNquote:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
DEEP DOWN
[ afbeelding ]
I STILL LOVE YOU
Sla je die allemaal op?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik had hem in ieder geval van iemand van FOK!, ik kan die dingen zelf nooit vinden.
Alleen de leuke. Zoals die vreemd huilende man inderdaad.quote:
Kent u het filmpje?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alleen de leuke. Zoals die vreemd huilende man inderdaad.
Haha handigquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alleen de leuke. Zoals die vreemd huilende man inderdaad.
Nee, dat niet. Link?quote:
quote:
Pardon?! Dit is veel beter dan kluivert. Dit is een klassieker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga stuk
![]()
Dit komt in de buurt van Kluivert
Kluivert is stukken minder jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Pardon?! Dit is veel beter dan kluivert. Dit is een klassieker
Sorryquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Pardon?! Dit is veel beter dan kluivert. Dit is een klassieker
JORI, I AM DISAPPOINTquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef DeJori het volgende:
BDH, het wordt tijd dat wij dit topic verlaten
Noooooo!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef DeJori het volgende:
BDH, het wordt tijd dat wij dit topic verlaten
Omg nee de meeste zijn blufquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Muisraket het volgende:
Btw ik ga echt 3 topics teruglezen en alle challenges in een bestand zetten.!
Te laat!quote:
Ben benieuwdquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Muisraket het volgende:
Doe ze ook even postenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben er nog niet aan begonnen.quote:
Blij dat je er ook zo over denktquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:18 schreef shifto het volgende:
Sup![]()
Die jankneger is wel baas van Kluivert idd.Lang niet meer gezien
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:18 schreef shifto het volgende:
Sup![]()
Eindelijk een redelijk denkend mensquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:18 schreef shifto het volgende:
Sup![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Blij dat je er ook zo over denkt
Great minds think alikequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eindelijk een redelijk denkend mens
quote:
Virtual high-five!quote:
quote:
quote:
Awesome snel!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:29 schreef shifto het volgende:
Wow, hoe snel was die van MR erachteraan!
Niet, zat een halve minuut tussen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:29 schreef shifto het volgende:
Mijn negerlachfilmpje was in 10 seconden afgeleverd. IK WINquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:29 schreef shifto het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn negerlachfilmpje was in 10 seconden afgeleverd. IK WIN
*schouderklopje*quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn negerlachfilmpje was in 10 seconden afgeleverd. IK WIN
hou een zakdoek bij de handquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:35 schreef shifto het volgende:
Mooi, dan kan ik eindelijk de nieuwe HIMYM kijken![]()
AFK
Ja, kutkinderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |