SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wat zou je anders doen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Ohhhhh echt, I wish.
Ik zou mijn hele dertig-something wel over willen doen.
Ik zou wel weer bij 33 willen beginnenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Ohhhhh echt, I wish.
Ik zou mijn hele dertig-something wel over willen doen.
Je bent toch niet lebbisch hèquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:12 schreef Moeraskat het volgende:
mijn vriendin is ook 9 jaar ouder dan ik - nee ik doel nu niet op dat ze bejaard is-
Regel jij de tijdmachine? I'll be there!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou wel weer bij 33 willen beginnen
aaah dan heb ik dus nog 2 jaar om te verklotenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:[..]
Je bent toch niet lebbisch hè
We kunnen wel samen bij 33 beginnen. Weer eens wat andersquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
Regel jij de tijdmachine? I'll be there!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen wel samen bij 33 beginnen. Weer eens wat anders
quote:
Eet ze, soon-to-be-33-jarige!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMG... ik denk dat ik maar eens ga eten
Ik heb braaf rijst met vis gegetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
few changes in your diet may help with diarrhea. Avoid chocolate, alcohol, caffeine, carbonated drinks, the artificial sweetener sorbitol
ik niet, jij wel?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
probeer je het niet eerst even uit in de winkel dan?
Krijg je een eigen wc?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
nee ik koop over een maand waarschijnlijk pas m'n eigen wc papier
Ja, ik ga er een installeren op m'n slaapkamer, voor m'n bureauquote:
niet gezien, then again, mijn Futurama kennis is niet echt groot helaasquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het zo grappig toen Fry bij Bender mocht gaan wonen
Wat een plottwist.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik ga er een installeren op m'n slaapkamer, voor m'n bureau
nee, ik ga binnenkort waarschijnlijk het huis uit, en bij een klasgenoot in een bovenwoning in Rotterdam op kamers, die heeft een kamer over
You're missing outquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet gezien, then again, mijn Futurama kennis is niet echt groot helaas
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een plottwist.![]()
![]()
Feli! Zwabber op eigen steeltje, dat wordt wat.
gezellig!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik ga er een installeren op m'n slaapkamer, voor m'n bureau
nee, ik ga binnenkort waarschijnlijk het huis uit, en bij een klasgenoot in een bovenwoning in Rotterdam op kamers, die heeft een kamer over
Heb je nog een hippe bank nodig?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
Het is tot nu toe echt een fantastisch excuus om toffe spulletjes te verzamelen die handig zijn als je ineens op jezelf zit
ben je m nog niet kwijt?quote:
Nope, hij doet helemaal niks.quote:
bankstellenmarktquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, hij doet helemaal niks.![]()
Nu is de bankstellenmarkt ook redelijk ingestort volgens mij en zette ik wat hoog in. Dit weekend ga ik denk ik maar zakken met de prijs en een nieuwe ad op marktplaats zetten.
Maar die is over een maand vast nog niet klaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben van plan een eigen bank te ontwerpen, als ik dan toch een opleiding doe kan ik er beter gebruik van maken ook
pic'squote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik word meestal 5 jaar ouder geschat, ben benieuwd of dat ooit nog nuttig wordt
nee biquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Je bent toch niet lebbisch hè
hai poesjequote:
Volgens mij kan Eliesje het daar ook op hoor.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij kan Eliesje het daar ook op hoor.
Ho ho ho.... Eliesje is keurig ende officieel getrouwd jahquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij kan Eliesje het daar ook op hoor.
quote:
ik heb ironisch genoeg alleen een foto van 5 jaar oud nog op photobucket online staan, zal zo even zoeken naar een recenterequote:
k ben weer niet goed genoegquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho ho.... Eliesje is keurig ende officieel getrouwd jah
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
HAAAHAHAquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ironisch genoeg alleen een foto van 5 jaar oud nog op photobucket online staan, zal zo even zoeken naar een recentere
[ afbeelding ]
Ik zeg toch niet dat je het erop GAAT doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]met een ontzettend leuk en gezellig wijf
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je het erop GAAT doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t gaat om t kunnen en eventueel mogelijk zijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
geen begeleiding, ik heb hier mn gal al gekotstquote:
die paddo was heel eng hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HAAAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is geniaal ik ben fan van je
dankquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie aldaar[SC] # 1634 Shoppen door en voor geeks <3
Jij oversized tuinkabouter.quote:
Niet alleen zn haarquote:
dat haar sprong eruitquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niet alleen zn haar
hij's gewoon totaal![]()
![]()
he dweiltje!
quote:
quote:
kindje maken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in dat geval, deze is van dit jaar nog
[ afbeelding ]
je doet je naam wel eer aanquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef Ynske het volgende:
[..]is maar goed dat de rest er niet uitsprong
Ben je nog aan het Curly Wurlyen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gelukkig heb je me niet irl gezienquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niet alleen zn haar
hij's gewoon totaal![]()
![]()
he dweiltje!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Groot ongeluk, file EN omrijden door de polder met 20 km/uur is NIET tof
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Groot ongeluk, file EN omrijden door de polder met 20 km/uur is NIET tof
nee serieusquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
pro tip, niet de ovenschaal met je blote jatten uit de oven halen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
Wauw! Hoe ben je aan die waardevolle informatie gekomen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
herkenbaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw! Hoe ben je aan die waardevolle informatie gekomen?
quote:
gewoon aan de haren eruit trekkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat wordt een troep tijdens de bevalling
oke oke, niet meteen danquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat wordt een troep tijdens de bevalling
ik nog net nietquote:
Ik allang niet meer!quote:
quote:Paardje
Beide handen houden jouw teugels stevig vast. Met een vast ritme beweeg je op en neer, je benen in galop. Ik zet mijn voeten stevig in de stijgbeugels want je gaat best hard. Jij bent magisch voor mij. Met je blinkend harde, zwarte vacht. En je metalen onderstel. Het bakje waar mama de centjes in moet gooien. Echte kwartjes gingen daar toen nog in.
Volgens mij ben ik een jaar of zes. Af en toe, als we naar C&A in t Loon gaan, mag ik op je rijden. Samen met mijn zusjes en broertje. Vaak moeten we dan even in de rij staan, want elk kind vindt jou fantastisch. Jij bent hét paard van Heerlen. Meestal spaart mijn moeder het kleingeld op, speciaal voor jou. En als ze niks heeft, dan wisselt ze een gulden in de winkel. Vier kwartjes voor vier kinderen. We zijn met genoeg om ons eigen rijtje te vormen.
Ik doe mijn ogen dicht en stel me voor hoe je eindeloos ver weg galoppeert door velden en bospaadjes, over rivieren springend naar sprookjesland. Het mechanisch zoemende geluid overstemt het achtergrondgeluid van winkelend publiek en gaat mee naar dromenland, waar het verandert in een ruisende wind en kabbelende beekjes. Jij bent mijn lievelingspaard. En toch had je nooit een naam.
Bijna twintig jaar later laat ik mijn eigen kroost op jou rijden. Met twee keer vijftig cent dit keer. Een euro moet ik ervoor wisselen en dat gebeurt bij diezelfde kassa. Papa tilt Sara op het verweerde paard. Haar voeten raken de stijgbeugels nog nèt niet, maar de teugels knijpt ze stevig samen in haar handjes. Ik gooi de munt erin. Langzaam begint paardje op en neer te bewegen. Veel trager dan in mijn herinnering. Dat komt vast niet door zijn ouderdom. Sara doet haar ogen dicht en een grote glimlach verschijnt op haar gezichtje. Het paard rent ongetwijfeld op volle snelheid door een groot veld met bloemen in de meest prachtige kleuren. Bram laat het paardje links liggen en zit liever in de nieuwe, flitsende auto een paar meter verderop. Je bent niet meer hét paard van Heerlen in t Loon, maar hebt er nieuwe concurrentie bij. Toch sta je daar vol trots, met krassen en al, je werk te doen.
En nu. Vandaag ben je daar helemaal alleen. In een verlaten winkelcentrum. Er zijn geen kindertjes die op je willen rijden. Geen lawaai van winkelend publiek. Jij hoort nu niets dan gekraak om je heen. Vlak bij jou in de buurt staat de boel op instorten. Het liefst wil ik je gaan redden, paardje van t Loon. Na zoveel jaren trouwe dienst, verdien je beter. Een mooi pensioen. Maar wat de toekomst ook brengt, straks ren jij nog steeds bij menig kind door dromenland. Alleen hoeft er dan geen centje meer in.
Nog maar 26 dagenquote:
Die stond toch altijd bij... uhhh... Peek & Cloppenburg C&Aquote:
daar heb ik in t loon vaak genoeg op gezeten vroegerquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik in t loon vaak genoeg op gezeten vroeger
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die stond toch altijd bij... uhhh... Peek & Cloppenburg C&A
quote:
Aan zijn onderschrift te zien welquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:29 schreef Ynske het volgende:
[..]kom jij ook hier uit de buurt? of ben ik weer blond aan t doen?
ik weet niet uit welke buurt jij komtquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:29 schreef Ynske het volgende:
[..]kom jij ook hier uit de buurt? of ben ik weer blond aan t doen?
ik ben er geboren tijdje weg geweest en woon nu op 8 km er vanafquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet uit welke buurt jij komt
maar ik woon vrij dicht bij heerlen ja
nee, wij hebben 3fm's favoriete neger uit gulpenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
hebben ze in heerlen ook een braboneger?
gulpenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, wij hebben 3fm's favoriete neger uit gulpen
nee maar wel Mistâh Biggâhquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
hebben ze in heerlen ook een braboneger?
met twee woorden sprekenquote:
ik vind die naam gewoon grappig jaquote:
u bent ook limburgse?quote:
quote:
jawelquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef WAHRHEIT het volgende:
Dit lijkt me niet het topic voor m'n limburg haatplaatje![]()
dat was maar 1 woordquote:
misschien heet hij rickquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
praten jullie ook zo langzaam als de mensen van belglimbo
ze is ouder, ze is blauw en ik ben nieuw hier, dus ik ben nog netjesquote:
dan was t nog maar 1 woordquote:
Laat maar zien , dan kom je er vanzelf achterquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef WAHRHEIT het volgende:
watquote:
idd kom maar opquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Laat maar zien , dan kom je er vanzelf achter
recalcitrante rick danquote:
quote:
nog jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze is ouder, ze is blauw en ik ben nieuw hier, dus ik ben nog netjes
en danquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]*noteert*
Ik nog een maand of 8
Dan niet meerquote:
Ja, wrijf het er nog maar in.quote:
ik heet geen rickquote:
dan nog 12 maandenquote:
vanaf nu welquote:
nee dan ben ik nooit meer 29quote:
Braaaave userT.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze is ouder, ze is blauw en ik ben nieuw hier, dus ik ben nog netjes
awwwwwwwwquote:
Uit welke provincie kom jij dan ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
watik ken mensen uit limbobelgie en die praten langzaam
gaan we katten?quote:
uit 2 provinciesquote:
En, waar blijft je plaatje, hmmmmm?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef WAHRHEIT het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Laat maar zien , dan kom je er vanzelf achter
is dat alles dat je in huis hebt?quote:
Kotsen op Roermond.quote:
ach, tis remmunj maarquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dich hes un ongerschrift in ut dialect.quote:
Gelukkig woon ik niet in Roermond dus het spettert niet in mijn nekquote:
quote:
Gunt vur limburgs kalle?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dich hes un ongerschrift in ut dialect.
Joa, loate vea det us doon!quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En manloos ben ik ook nogOoooh ja dan is het extra erg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
joa, mer al te lestig vur die hollenjere zal det toch neet zien..quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dich hes un ongerschrift in ut dialect.
En vea hebbe unne winnaar.quote:
vergis dich doa neet in, t zint neet de sjlimste luujquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
joa, mer al te lestig vur die hollenjere zal det toch neet zien..
Gewoon uitspreken in je hoofd, compenseren voor dubbele tong dronkenmansgelal, en dan is 't heel goed te verstaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
joa, mer al te lestig vur die hollenjere zal det toch neet zien..
Jaquote:
Ik kan het lezen hoor!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
vergis dich doa neet in, t zint neet de sjlimste luuj
hee, ik ben niet altijd dronken ja!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gewoon uitspreken in je hoofd, compenseren voor dubbele tong dronkenmansgelal, en dan is 't heel goed te verstaan.
ja maar jij bent ook slimquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Fok is toch 1 grote datingsite?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja![]()
Greys wilde al helpen door mij op een datingsite in te schrijven
zo heb ik collega's die er niet mee om kunnen gaan dat ik de eerste week nederlands met hen gesproken heb, en dat ze nu niet meer limburgs tegen me kunnen sprekenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Het grappige is dat ik nu met gianni in het ABN aan het DMmen ben.
Je moet echt minder gaan drinken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gewoon uitspreken in je hoofd, compenseren voor dubbele tong dronkenmansgelal, en dan is 't heel goed te verstaan.
hmm, dat heb ik nog niet geprobeertquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
DatingsitesZet jezelf dan gewoon op marktplaats >.<
geloof me, been there done thatquote:
quote:
werkt niet, heb jaren geleden mijn zusje al op marktplaats gezet maar de advertentie werd verwijderdquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat heb ik nog niet geprobeert
Bij mij werkte het.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 15:49 schreef DeRuphelman het volgende:
een meid die ik ken wilde eens een keer dat ik een bananenschil om mijn lul zou doen om te mastruberen
![]()
jamaar jij hebt Requote:
gelukkig is limburgs voertaal bij ons op het werk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo heb ik collega's die er niet mee om kunnen gaan dat ik de eerste week nederlands met hen gesproken heb, en dat ze nu niet meer limburgs tegen me kunnen spreken
Dankzij FOK!quote:
Ja maar Re is al bezetquote:
Ik zoek me gekquote:
wil je zeggen dat er ook echte relaties geboren worden op fok?quote:
dat is t bij ons ook behalve als klantencontactquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig is limburgs voertaal bij ons op het werk.
en duits, pools, hollands en engels
zelfs heuse FOK!Kinderenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je zeggen dat er ook echte relaties geboren worden op fok?
check!quote:
Sorry.quote:
Dat wil ik ookquote:
Nou grijp hem!quote:
En jij bent ook al bezetquote:
k ben bang dat ie eerder hard wegrentquote:
En die hebben ze dan geklust.quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben bang dat ie eerder hard wegrent
Ik ben ook geen man hè..quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou grijp hem!
[..]
En jij bent ook al bezet
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook geen man hè..
Yns: wie dan?
Maar wel lekkerquote:
Maar maar maar jij bent toch bezet!quote:
skittiequote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
I sense a disturbance in the force....
Kinderen wordt dan wel moeilijkquote:
aaah k heb jullie nog niet bijgekletstquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar maar maar jij bent toch bezet!
En die ene nog steeds?
die kun jij toch bakkenquote:
Dat zien we dan wel weerquote:
Klets eens bij en link in dm/pm ff naar zijn userprofiel ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah k heb jullie nog niet bijgekletst
euh nee dat niet, iets met volwassen worden
Gemiste kans zeg!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer![]()
Het is dat je al getrouwd bent
Nog steeds metquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
koffie en mn tvserie 'thuis' zientis spannend
![]()
tot straks liefjes
Ja nou toen ik je voor het eerst irl zag was ie mee dus dat gaat zo lastig dan hequote:
Toen heb je wel heel heftig gewapperd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou toen ik je voor het eerst irl zag was ie mee dus dat gaat zo lastig dan he
jullie hebben een plus die nog open is nu??quote:
Ja ik had het WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRM door MBquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toen heb je wel heel heftig gewapperd.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik had het WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRM door MB![]()
Tot 10 uur, tof hequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie hebben een plus die nog open is nu??
that is hugequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef Ynske het volgende:
[TK] Super relaxte lounge bank
![]()
maar dan is mn kamer wel heeeeeeeeeeeel vol ben ik bang
ja hoor, ben nu bezig met die van oh-ohquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:21 schreef Ynske het volgende:
Zeg zwab, kun jij niet 'even' een leuke ava voor mij fiksen waar de santa tussen de bomen doorkiekt?
Mooooooooooooooooooooooooooooooooiquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef Ynske het volgende:
[TK] Super relaxte lounge bank
![]()
maar dan is mn kamer wel heeeeeeeeeeeel vol ben ik bang
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #17quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:21 schreef Ynske het volgende:
Zeg zwab, kun jij niet 'even' een leuke ava voor mij fiksen waar de santa tussen de bomen doorkiekt?
je bent een schat!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja hoor, ben nu bezig met die van oh-oh
IK OOOOOOHOOOOOK!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooooooooooooooooooooooooooooooooi
IK WILLUM
of ik het via de ffsc doe of via het UI topic maakt niet uit natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #17
k wil een heuse-zwabquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #17
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:25 schreef gianni61 het volgende:
ik vind um vrij lelijk, maar wel groot
ik heb een originele moeraskatquote:
jamaar deze is Paarsquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, durven jullie wel, voor de ogen van Cat flirten met een andere bank
ach, dat wist ik al langquote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, durven jullie wel, voor de ogen van Cat flirten met een andere bank
Je moet haar even de tijd geven en dan past ze zich vast aan je aan. Ze is al katten gewend.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef ElisaB het volgende:
Wisten jullie dat je helemaal niet heel erg weinig hoeft te verdienen om recht te hebben op zorgtoeslag
Mijn bek viel openquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
Nee.Maar jij weet dat nu vast wel. Spill!
Echt, ik had werkelijk geen ideequote:Kan ik zorgtoeslag krijgen?
Bent u 18 jaar of ouder, hebt u een Nederlandse zorgverzekering en is uw inkomen niet te hoog? Dan kunt u zorgtoeslag krijgen. Uw inkomen mag niet hoger zijn dan ¤ 36.022 per jaar, of ¤ 54.264 als u samenwoont.
Zit jij hier ook ja ?quote:
Noooooh!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn bek viel open
2011; vers van de site van de Belastingdienst
[..]
Echt, ik had werkelijk geen idee
Snellllllllllllll dan krijg je nog een klap van 2011quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef ElisaB het volgende:
Wisten jullie dat je helemaal niet heel erg weinig hoeft te verdienen om recht te hebben op zorgtoeslag
Wel hur gewoon verrast meer nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Allang. Hoezo? Ben je niet blij mij te zien?
Kloptquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar de jouwe heeft geen tetten met kerstmutsen
vast een staafmixerquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
de mijne ook niet, denk ik dan
wie weet wat er onder die muts zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |