Kotsen op Roermond.quote:
ach, tis remmunj maarquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dich hes un ongerschrift in ut dialect.quote:
Gelukkig woon ik niet in Roermond dus het spettert niet in mijn nekquote:
quote:
Gunt vur limburgs kalle?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dich hes un ongerschrift in ut dialect.
Joa, loate vea det us doon!quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En manloos ben ik ook nogOoooh ja dan is het extra erg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
joa, mer al te lestig vur die hollenjere zal det toch neet zien..quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dich hes un ongerschrift in ut dialect.
En vea hebbe unne winnaar.quote:
vergis dich doa neet in, t zint neet de sjlimste luujquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
joa, mer al te lestig vur die hollenjere zal det toch neet zien..
Gewoon uitspreken in je hoofd, compenseren voor dubbele tong dronkenmansgelal, en dan is 't heel goed te verstaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
joa, mer al te lestig vur die hollenjere zal det toch neet zien..
Jaquote:
Ik kan het lezen hoor!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
vergis dich doa neet in, t zint neet de sjlimste luuj
hee, ik ben niet altijd dronken ja!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gewoon uitspreken in je hoofd, compenseren voor dubbele tong dronkenmansgelal, en dan is 't heel goed te verstaan.
ja maar jij bent ook slimquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Fok is toch 1 grote datingsite?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja![]()
Greys wilde al helpen door mij op een datingsite in te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |