F&F is gewoon een geriatrische zandbakquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast
Ik weet alleen van Gbee en Greys zeker hoe jong en strak ze zijn
Niet doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind het werkelijk een heel erg eng idee dat de 40 hier al best wel in beeld komt.
Terwijl dat vast nergens op slaat. Maar nu vind ik het gruwelijk
leer mij de grafische wereld kennenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis heel moeilijk om iets te vinden in deze sectorik heb al echt in de honderd sollicitaties verzonden en ik ben pas 3!! keer op gesprek geweest
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet doenKate Walsh is ook al in de 40, weet je hoe sexy die is.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind het werkelijk een heel erg eng idee dat de 40 hier al best wel in beeld komt.
Terwijl dat vast nergens op slaat. Maar nu vind ik het gruwelijk
ik ga huisvrouw wordenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
leer mij de grafische wereld kennen
succes!
ja hequote:
Maar dan word je al gauw genoeg dement en begint je kindertijd weer helemaal opnieuw!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Maar hoe belachelijk vast ook, ik heb het idee dat ik met 40 mijn jeugd ECHT afsluit.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja he![]()
![]()
toen maakte ze nog kwaliteit kinders. als je nu eens kijkt
Als iemand me vraagt hoe oud ik ben moet ik nu ook steeds echt nadenkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef indaha het volgende:
[..]![]()
Het valt best mee, ik denk altijd dat ik 35 ben
Ja preciesquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja he![]()
![]()
toen maakte ze nog kwaliteit kinders. als je nu eens kijkt
Die was met 25 al afgesloten. Met 35 was jongvolwassen ook al weg. Nu blijft je alleen nog de aftakelingquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Maar hoe belachelijk vast ook, ik heb het idee dat ik met 40 mijn jeugd ECHT afsluit.![]()
k wens je veel succesquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ga huisvrouw wordenen moeder
thnx
Jippieeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan word je al gauw genoeg dement en begint je kindertijd weer helemaal opnieuw!![]()
28 tochquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Als iemand me vraagt hoe oud ik ben moet ik nu ook steeds echt nadenken
Ik ben een paar jaar geleden blijven hangen voor mijn gevoel en al dan niet onbewust strijd ik toch tegen die 40
mijn vriendin is ook 9 jaar ouder dan ik - nee ik doel nu niet op dat ze bejaard isquote:
89 ook nog welquote:
Ik voelde me in mijn dertigsssss ook nog echt 'jeugd'quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die was met 25 al afgesloten. Met 35 was jongvolwassen ook al weg. Nu blijft je alleen nog de aftakeling![]()
29 danquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gelooft niemand meer helaas, dat heb ik iets moeten bijstellen
dan krijg je op je 35e de nekslag en zie je eruit als 55quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:14 schreef Moeraskat het volgende:
ik ben 23 en zie eruit als 16, daar ga ik vast blij mee zijn zodra ik tegen de 40 hik
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan krijg je op je 35e de nekslag en zie je eruit als 55
misschien van de achterkantquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gelooft niemand meer helaas, dat heb ik iets moeten bijstellen
*giechel*quote:
Ik sta er echt niet bij stil. Ik ben al 30 jaar volwassen en blijf mijn hele leven kind.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voelde me in mijn dertigsssss ook nog echt 'jeugd'![]()
nu laat je me toch ff nadenken hurquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik sta er echt niet bij stil. Ik ben al 30 jaar volwassen en blijf mijn hele leven kind.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nu laat je me toch ff nadenken hur
Ik denk dat het ook anders is of je wel of geen kinderen hebt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik sta er echt niet bij stil. Ik ben al 30 jaar volwassen en blijf mijn hele leven kind.
Heb jij kinderen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook anders is of je wel of geen kinderen hebt.
Tenminste, in sommige gevallenAls je geen kinderen hebt en je wordt 40 is het echt een soort 'afgesloten hoofdstuk'.
Neequote:
t zoontje van een vriendin van me, Mag ik U wat vragen, U?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
Lief van je, maar met dertig-min kom ik echt niet meer weg![]()
Ik mompel dan ook maar braaf hmblrpfff. Wat zegt u??? (U dan ook he?)
Ik ga duimen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:19 schreef Ynske het volgende:
net weer een paar toffe solli's de deur uitgedaan, nu maar hopen dat t wat gaat worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ja, dat kan ik me wel voorstellen. Ik was natuurlijk ook al heel jong moeder. Ik kon volwassen zijn en kinderdingen mee doen en tegelijk de verantwoordelijke zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tenminste, in sommige gevallenAls je geen kinderen hebt en je wordt 40 is het echt een soort 'afgesloten hoofdstuk'.
hier in belgie zegt iedereen U :pquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zoontje van een vriendin van me, Mag ik U wat vragen, U?
en dan voel ik me zo oud
Hoeraquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:19 schreef Ynske het volgende:
net weer een paar toffe solli's de deur uitgedaan, nu maar hopen dat t wat gaat worden
ja maar dat is toch echt wel andersquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hier in belgie zegt iedereen U :p
En belangrijker nog: wel of geen kinderen wilt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandeweek op het familieweekend zei een nichtje tegen een een van de kleine kinderen over mijn Joel: geef dat maar aan die meneer. Ik schoot keihard in de lach omdat mijn kind "die meneer" genoemd werdquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zoontje van een vriendin van me, Mag ik U wat vragen, U?
en dan voel ik me zo oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |