De Wind-Up Bird Chronicles en Hard Boiled Wonderland and the End of the World waren denk ik ook mijn favorieten, alhoewel er geen slechte tussen zat. Norwegian Wood was ook heel mooi, en Kafka on the Shore ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh, je hebt ze wel uit allemaal?
Super![]()
Welke vond je nu het leukst so far?
Ik de Windup Birds denk ik, en ik vond die Hard Boiled Wonderland ook wel heel apart, en Dance x3.
Vergeet niet morgen je pakket op te halen!quote:
Ah, zelfde smaak dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Wind-Up Bird Chronicles en Hard Boiled Wonderland and the End of the World waren denk ik ook mijn favorieten, alhoewel er geen slechte tussen zat. Norwegian Wood was ook heel mooi, en Kafka on the Shore ook
Ah die moet ik ook nog hallen, thanks for reminding, ben de helft van mn boodschappen vergeten, heb ik tenminste nog iets dat ik mee kan nemen meteenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik heb 6 vellen kerstzegels gekocht en volgens mij moet ik nog es aardig gaan schrappen in mn lijst
Ik had gisteren ook zoiets van jeh ik ga voor die mini. Ja mooi niet dat ik gebeld wil worden en wedden dat als je een vals nr op geeft je niet mee kan doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, zelfde smaak dus
De nieuwe is echt heel goed, die leest heel fijn weg
Oh mèn, wat een lijers toch ook van Post.NL.
Zitten krasdingen op die kerstzegels, dus ik mag 6 keer krassen.
Krijg je dus mooi de melding dat je wel de postcodeloterij je 1 keer moet mogen laten bellen als je mee wil doen.
Pleur op met je krassen![]()
nouja kerstzegels zijn leuk voor kerstkaartjes, dat ik de helft van mn booschappen ben vergeten heb ik de P. inquote:
Zaterdag! Heb het verzet. En hij komt toch morg thuis blijkt!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vergeet niet morgen je pakket op te halen!
Best handig dat Mike pas donderdag thuiskomt
Je bent ook niet uitgenodigd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik haaaaaaaaaat circus
Kan ik hier iemand blijmaken met die Flow agenda die bij die kerstzegels zit?
Lekker laten huilenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega's moesten bijna huilen toen ik net zei dat ik vrij wil nemen een week
quote:Een woordvoerder van The Christian Coalition gaat zelfs zo ver te voorspellen dat Depp en zijn kompanen in de hel zullen branden voor hun 'vuiligheid'
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Depp komt in de hemel met zijn goddelijke wezen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:05 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)dje-johnny-depp.html
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |