Omdat ik Sjon leuk vindquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:15 schreef Oognip het volgende:
Samzz, heb je ook een blindedarmontsteking?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Heb je teruggelezen vanaf 2009 Samzzetje?
Doe als een bekende van mij... die houdt een lijst bij van wie ze allemaal een kaart krijgt. Krijgt ze van iemand geen kaart, dan gaan die op een aparte lijst, en wanneer ze nog 2 keer geen kaart krijgt worden ze afgevoerdquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik heb 6 vellen kerstzegels gekocht en volgens mij moet ik nog es aardig gaan schrappen in mn lijst
Van de aardige mensen-lijstquote:
Da's goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Nou, hoe laat ben je hier?
Muis, ik heb de laptop heul nie meer aan gehad, ik kijk zodra ik dr nog es op kom
Nee, ik keek Game of Thronesquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Heb je teruggelezen vanaf vanochtend Samzzetje?
Wow dat duurt jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik begin als hij binnen is in boek drie
had een mooie versie besteld, maar die doen er schijnbaar langer over, deel vijf komt ook pas uit in maart ofzo
Oh mooi!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
dit soort boeken dus, met een kaft en hoes
[ afbeelding ]
neuh, de inhoud is hetzelfde, zelfde kaartenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh mooi!
Staan daar ook tekeningen in ofzo?
Ja da's waarquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neuh, de inhoud is hetzelfde, zelfde kaarten
maar die hoes met dat goud is gewoon mooi
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
dat zeker, als is het maar om die lange gaten tussen de seizoenen te vullen
Nou, die eerste paar maanden was ie best leuk, het ging mis vanaf een maand of 6 volgens mijquote:
Ja, hij mag wel doorschrijvenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
Alhoewel ik benieuwd ben hoe lang hij over het volgende boek gaat doen, aangezien het laatste zes jaar duurde
In het een na laatste boek stond een berichtje van em dat hij verwachtte dat het volgende boek binnen een jaar uit zou komen, doet hij er vervolgens zes overquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, hij mag wel doorschrijvendadelijk legt ie het loodje.
Maar volgens mij had hij al veel materiaal voor het volgende boek.
Ohquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee omdat je net zei dat je buikpijn hebt
Heel goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nee joh, ik doe niet aan ontstekingen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |