amperquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waaien kan ik wel hebben, als de natte sneeuw- en hagelbuien maar wegblijven
[..]
Hiiiiiii! Werkdag weer overleefd?
Nou, dan hoop ik voor je dat je geen rukwinden hebtquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat het meevalt morgen met dat schijtweer
Ik zag dat kaartje van Baaf... maar ik moet morgen naar Amersfoort op en neer.
Met de Smart...
GODVERDOMME! Ga je gewoon zonder ons naar shabu?! WTF?!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks
Het is voor mijn zusje die jarig is morgen, die viert het met een etentje in Shabu Amersfoort. Dus maar erg op tijd weg
Lekker!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks
Het is voor mijn zusje die jarig is morgen, die viert het met een etentje in Shabu Amersfoort. Dus maar erg op tijd weg
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
GODVERDOMME! Ga je gewoon zonder ons naar shabu?! WTF?!
gefeliciteerd alvast
Waaaat? Geen akelig strak jurkje en enge schoentjes war de teentjes uitpuilden dit jaar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat riep ik net in ESF ook idd
Ik was er niet echt blij mee toen ik het las, maar alles liever dan Yolanthe
En ach, John de Mol gaat de show van het nationaal songfestival produceren deze keer, dus als Jan nou gewoon braaf doet wat er in John zijn draaiboek staat wordt het vast beter dan voorgaande jaren!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef senesta het volgende:
Hallo! Nog even mobiel hier, werd net weer bijna compleet genegeerd door Q he, tsss. Maar dat laten we niet gebeuren natuurlijk
En ik dacht dat de rust wel weer wat terug zou keren nu na sinterklaas maar jemig zeg wat een stel stuiterballen hier.
Vanmiddag ook met ET naar de dierenarts geweest, ze is verkouden en heeft een keelontsteking. Vandaar dat ze afviel.
Ik hoop dat het weer meevalt morgen Greys!
warm bad nemenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:30 schreef Qwea het volgende:
boooooh, ik heb last van mijn rug en voet, niet te zuinig
Neem zoeen lamspiesje en biefblokjes voor mequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk zal aan je denken morgen als ik er zit
![]()
En thanks!
Schiet helaas geen ene moer opquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef senesta het volgende:
Hallo! Nog even mobiel hier, werd net weer bijna compleet genegeerd door Q he, tsss. Maar dat laten we niet gebeuren natuurlijk
En ik dacht dat de rust wel weer wat terug zou keren nu na sinterklaas maar jemig zeg wat een stel stuiterballen hier.
Vanmiddag ook met ET naar de dierenarts geweest, ze is verkouden en heeft een keelontsteking. Vandaar dat ze afviel.
Ik hoop dat het weer meevalt morgen Greys!
douche dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Schiet helaas geen ene moer opEn ik heb geen bad
Die heb ik welquote:
Ik denk niet dat Yo vrijwillig er bij is als Jan de presentator isquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaaat? Geen akelig strak jurkje en enge schoentjes war de teentjes uitpuilden dit jaar?
Of misschien evengoed wel.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
En heb je Q gewoon bruut laten struikelen?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik welmaar dat werkt niet bij een deels versleten wervel en een klote voet die ze niet normaal hebben gefixt
helpt warmhouden iets? misschien met zo'n rode lamp?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik welmaar dat werkt niet bij een deels versleten wervel en een klote voet die ze niet normaal hebben gefixt
infrarood lampquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
helpt warmhouden iets? misschien met zo'n rode lamp?
Joah. Discopathie zuigt stierenpenis.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh jij bent ook versleten? mn vriendin is ook versleten in dr wervels - onder -
wat hebben ze met je voet gedaan dan
Allemaal al geprobeerd. Enige wat echt onwijs goed helpt is oxy of tramadol. Maar daar ga ik de eerste dagen zo gruwelijk van over mijn nekquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
helpt warmhouden iets? misschien met zo'n rode lamp?
Vergeet de (paarse?) okra/walvis nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joah. Discopathie zuigt stierenpenis.
Ik ben 6 aug 2010 door mijn enkel gegaan op dance valley. Erdoor geklapt. Heel lang mee lopen kutten en 1 april een operatie gehad. Alleen nog onwijs veel pijn en klachten. Dus ik mag ws nog een keer
kan geen tramadol meer horenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Allemaal al geprobeerd. Enige wat echt onwijs goed helpt is oxy of tramadol. Maar daar ga ik de eerste dagen zo gruwelijk van over mijn nek
precies.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joah. Discopathie zuigt stierenpenis.
Ik ben 6 aug 2010 door mijn enkel gegaan op dance valley. Erdoor geklapt. Heel lang mee lopen kutten en 1 april een operatie gehad. Alleen nog onwijs veel pijn en klachten. Dus ik mag ws nog een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |