Chocolade stopt toch dacht ik, dus dat zou je wel moeten eten danquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb er eentje maar ik durf hem nu niet aan te breken
Doe het dan voor ons.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Greys het volgende:
Ik doe maar geen kerstboom dit jaar.
Dat gaat nooit goed komen met Boor èn Biet
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook niet dat ik er 1 doe hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel ook met Tommie en Ollie, afgelopen weekend kwam ik erachter dat een van hun de telefoonkabel boven had doorgebeten, Ik kreeg Bietvisioenenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me zomaar niet echt gezond als Biet al die snoertjes en lampjes er uit gaat zitten vretenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe het dan voor ons.![]()
Post ik weer een verse Yoko-in-kerstboom foto.
Wat ga je dan met de dader doen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik twijfel ook met Tommie en Ollie, afgelopen weekend kwam ik erachter dat een van hun de telefoonkabel boven had doorgebeten, Ik kreeg Bietvisioenenmaar de dader heeft nergens last van want ik weet nog niet wie het geweest is.
Ik ergens ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]en ik had me zo verheugd op de foto's, filmpjes en verhalen
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt me zomaar niet echt gezond als Biet al die snoertjes en lampjes er uit gaat zitten vreten
En de borelingen geven we dan aan onze ergste vijandenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Wat dat betreft is ze net zo hardleers als Sjon he?
Zullen we een nestje doen Greys![]()
![]()
Mjah mjah, ik heb niet zoveel met Kerst dit jaar geloof ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.Vind je het niet kaal in huis zonder kerst? Doe je anders een leuke krans of zo.
Die je hooooog ophangt.
Niets behalve vermanend toesprekenquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En de borelingen geven we dan aan onze ergste vijanden
Kan ik wat winnen of is het zomaar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef Ynske het volgende:
Iemand van jullie toevallig nog wat om op te sturen![]()
[Oproep] Sinterklaas in beeld
Tis omdat ik een leuke special wil neerzettenquote:
Verdomme, ik wilde de opmerking niet makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ja dag, zeker elk nog een paar van die kutbeesten dr bij![]()
![]()
![]()
quote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef indaha het volgende:
Chocolade stopt toch dacht ik, dus dat zou je wel moeten eten dan
Met Yolanthe had je nog de kans dat er een paar niet-gays keken, dat is nu natuurlijk uitgesloten...quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef indaha het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)TROS__.html?sn=prive
Greys had je dit al gezien, ik weet niet of dit beter is dan vorig jaar , maar aan de andere kant veel slechter dan Yolanthe kan het niet worden
Ja dat riep ik net in ESF ook iddquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef indaha het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)TROS__.html?sn=prive
Greys had je dit al gezien, ik weet niet of dit beter is dan vorig jaar , maar aan de andere kant veel slechter dan Yolanthe kan het niet worden
Not true, Dirkh gaat zelfs weer mee naar het NSF deze keerquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Met Yolanthe had je nog de kans dat er een paar niet-gays keken, dat is nu natuurlijk uitgesloten...
thnx!quote:
jij hebt er vast ook nog van je zoon is t nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat zo?
* Rewimo chocoladeletter zoeken gaat
quote:
das niet zo tof!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat het meevalt morgen met dat schijtweer
Ik zag dat kaartje van Baaf... maar ik moet morgen naar Amersfoort op en neer.
Met de Smart...
Thanksquote:
O gooi nog maar wat zwaars erinquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat het meevalt morgen met dat schijtweer
Ik zag dat kaartje van Baaf... maar ik moet morgen naar Amersfoort op en neer.
Met de Smart...
Waaien kan ik wel hebben, als de natte sneeuw- en hagelbuien maar wegblijvenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef indaha het volgende:
[..]
O gooi nog maar wat zwaars erinwant het zou flink waaien zeiden ze op de radio .
Hiiiiiii! Werkdag weer overleefd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |