quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef Jajong het volgende:
En je wil echt niet iemand die zoveel jonger is hoor. Ik bedoel ik neukte vorig jaar nog een meisje van 14 maar daar was echt niet zoveel aan...
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef Phantomesse het volgende:
En als ik 30 ben wil ik ook een guppie van 20.
Omigod L. Mijn zonnestraal in donkere dagenquote:
Precies dit ben ik nu ook aan het doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zet die filmpjes van hem echt stil opmomenten, dat ie net op zijn lip bijt op zijn lip likt ofzo...
me gusta...
Ik heb alleen geen zin om printscreens te maken en te uploaden
Ik las dat we op vakantie gaan, baby. Hoeveel bikini's moet ik meenemen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omigod L. Mijn zonnestraal in donkere dagen.
Genoeg voor 3 wekenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik las dat we op vakantie gaan, baby. Hoeveel bikini's moet ik meenemen?
Ik ben Aziatisch..quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Volgensmij had chocobeer een paar topics terug gezegd dat ie neger eigenschappen heeft.
Dus ook daar beneden. Je weet genoeg Phantomesse
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Volgensmij had chocobeer een paar topics terug gezegd dat ie neger eigenschappen heeft.
Hihihiquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Genoeg voor 3 weken. Maar veel zal je ze niet aan hebben hoop ik
.
[..]
Ik ben Aziatisch... Nuff said.
Nu wil ik bewijs zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Mjeh, hij is superklein als ik hier zo op FOK! lees. De gemiddelde pik hier is minstens 24cm. Daar kom ik helaas net niet aanquote:
Wat ben je van plan danquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Genoeg voor 3 weken. Maar veel zal je ze niet aan hebben hoop ik
.
Dit is niet waarquote:Ik ben Aziatisch... Nuff said.
Haha, heb jij maar 23cm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjeh, hij is superklein als ik hier zo op FOK! lees. De gemiddelde pik hier is minstens 24cm. Daar kom ik helaas net niet aan.
Dat durf ik niet op internet te zetten, straks ban voor openbare indecency.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ben je van plan dan.
[..]
Dit is niet waar.
23cm...... Van de grond.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haha, heb jij maar 23cm.noob.
Like you care.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat durf ik niet op internet te zetten, straks ban voor openbare indecency.
Not really, maar ik wil onze liefde graag privé houden... Maar misschien kunnen we de sekstape releasen later?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Dames, maak je klaar voor de chocobeer-undress-attack
Viespeuken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu wil ik bewijs zien natuurlijk.
quote:
Ja Chocobeer! We willen bewijs zien!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu wil ik bewijs zien natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |