Ik denk ik sneak hem er toch tussenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joe staat er al 2x in dus die valt af
Hij is 19, te jong voor jullie dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:12 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil door hem bezwangerd worden, hem vervolgns cheaten en dan de meest gehaatte vrouw van Hollywood worden met zijn kindjesen hem gewoon dan niet erkennen als vader
![]()
Of... we trouwen en gaan heerlijk samenwonen op een huisje op de heide klippen ergens op een nog niet bewoond eiland en zo alsnog een van de meest gehaatte vrouwen zijn omdat zijn vrouw![]()
Carequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is 19, te jong voor jullie dus![]()
![]()
Graaaaaaapje schatjes.
Zei ik laatst ook alquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef tliciouz het volgende:
Hij heeft overigens dezelfde stem als Vinny van Jersey Shore.
Oh sorry niet gelezen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zei ik laatst ook alHeeft hij ook wel iets van weg verder.
Dat heb ik nou ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Juminelle het volgende:
In z'n filmpjes vind ik 'm minder sexy eigenlijk
19 is een mooie leeftijd juistquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook.
Maar toch zou ik 'm oneindig doen.
En tja 19 jaartjes maar, ik wil best een toyboy
Omdat hij eigenlijk niet grappig is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Juminelle het volgende:
In z'n filmpjes vind ik 'm minder sexy eigenlijk
Ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook.
Maar toch zou ik 'm oneindig doen.
En tja 19 jaartjes maar, ik wil best een toyboy
Noman, mijn hele voorhoofd zit vol mt baconquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Jezus wat een oestrogeen hier weer.
Ik heb bacon, y'all jelly?
Meng je er maar niet inquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
We moeten de balans terug brengen, ah broeder.quote:
Nee, want ik heb karamel kruidnotenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
En dit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik vond het onderwerp van daarstraks een stuk interessanter.
Als ik 40 ben pik ik met een hogere middenklasser auto chickies van 16 op @ hun middelbare schoolplein.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
Over 30 jaar loop ik met jongens van in de 20 aan mijn zijde.
Haha, ik truffelkruidnotenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, want ik heb karamel kruidnoten
Piemels in kutten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik vond het onderwerp van daarstraks een stuk interessanter.
Ik chocoladekruidnoten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, ik truffelkruidnoten.
Ah, die zijn ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, ik truffelkruidnoten.
Hoe groot is die van jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ik zet soms expres een dijenkletser als ze een pussyfart laten, puur om ze onzeker te maken.quote:
Heldquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef Jajong het volgende:
En je wil echt niet iemand die zoveel jonger is hoor. Ik bedoel ik neukte vorig jaar nog een meisje van 14 maar daar was echt niet zoveel aan...
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef Jajong het volgende:
En je wil echt niet iemand die zoveel jonger is hoor. Ik bedoel ik neukte vorig jaar nog een meisje van 14 maar daar was echt niet zoveel aan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze zijn alles aan het opdweilen nu. Tijd voorrrrrrr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef Jajong het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe groot is die van jou?Veel te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe groot is die van jou?Dit heb ik me ooit ook afgevraagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Volgens mij soepquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochter echt aan de ketting leggen en op een privéschool gooien als ze hierin zou lopen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochter echt aan de ketting leggen en op een privéschool gooien als ze hierin zou lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |