Dit ja, deze man postte een bazenrelaas over waarom wij deze SC verdienen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En dWc, want door hem hebben we deze SC gekregen.
Ahwquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben vanmorgen fucking hard van de trap gevallen, en m'n bil doet nu pijn als een malle
Ik zie er nu wel badass uit tho. Krassen in m'n gezicht, wondjes op m'n knokkels allesz
Ahw! Kusje erop?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben vanmorgen fucking hard van de trap gevallen, en m'n bil doet nu pijn als een malle
Ik zie er nu wel badass uit tho. Krassen in m'n gezicht, wondjes op m'n knokkels allesz
Ooooooh kneusje, kusjes erop!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Juminelle het volgende:
Jaquote:
Hehe thankuquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Ooooooh kneusje, kusjes erop!
![]()
![]()
![]()
Hoe doen mensen dat altijd?Ik ben echt 1 bonk klunzigheid maar van de trap vallen lukt me sinds mijn kinderjaren niet meer.
Hoe? Plaatjes kleiner, dan fix ik dat?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, ging jij niet een mobile friendly OP machen?
En als ie in de cel zit is het een faalhaas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Een dude op school heeft heel het cijfersysteem gehackt met daarin ook relatieomschrijvingen van leraren met leerlingen. Ook heeft hij amerikaanse bankrekeningen geplunderd(van american express). Wat een baas.
Vasje ik heb zo ook nog wat toevoegingen voor de eyecandy spoilerquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe? Plaatjes kleiner, dan fix ik dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet teveel credits hoor, als CB wél Fernandes lustte toen was deze hele reeks er nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Phantomesse het volgende:
En dWc, want door hem hebben we deze SC gekregen.
Vaseline_ kaapte 'm voor m'n neus wegquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, ging jij niet een mobile friendly OP machen?
Sowieso is hij van school getrapt en moet hij 4 en 5 gym overdoen. Verder wordt hij vervolgd voor fraude en diefstal.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En als ie in de cel zit is het een faalhaas.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Phantomesse het volgende:
Ik deed een keer op de zoldertrap klimmen, zo een met haakjesDe haakjes zaten niet vast, dus boven aangekomen zette ik mezelf af ofzo en flikkerde heel die trap, mij includis, naar achteren, ik flikkerde zo het trappengat van de benedentrap in
and I walked away like SWAG.
Ik ben daar altijd bang voor. Ik heb ook zon trap helemaal gammel alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je niksgebroken?
Ik hou van gymnasium kinders die 13 zijn ofzo en gewoon half Amerika hacken vanuit hun Ajax/Feyenoord/Spiderman slaapkamersquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso is hij van school getrapt en moet hij 4 en 5 gym overdoen. Verder wordt hij vervolgd voor fraude en diefstal.
Nee mijn botten zijn te sterk om te breken ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd bang voor. Ik heb ook zon trap helemaal gammel alles.
Had je niksgebroken?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Phantomesse het volgende:
Ik deed een keer op de zoldertrap klimmen, zo een met haakjesDe haakjes zaten niet vast, dus boven aangekomen zette ik mezelf af ofzo en flikkerde heel die trap, mij includis, naar achteren, ik flikkerde zo het trappengat van de benedentrap in
and I walked away like SWAG.
Aw, poor little youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb toen ik heel klein was een keer mijn vingers in het stopcontact gestoken, en vervolgens rondgelopen met blaren over m'n hele lichaam
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ziekquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aw, poor little you![]()
Ik heb toen ik heel klein was een keer mijn vingers in het stopcontact gestoken, en vervolgens rondgelopen met blaren over m'n hele lichaam
Zijn er een beetje veel gewordenquote:
SPOILER: Mannen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zijn er een beetje veel geworden. Selectie mag ook. Kijk maar.
Joe staat er al 2x in dus die valt afSPOILER: Mannen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zijn er een beetje veel geworden. Selectie mag ook. Kijk maar.
De laatste drieSPOILER: Mannen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Instant girl-fappings en daarna eten koken, tot vanavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |