abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:50:09 #26
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_105257744
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

En dWc, want door hem hebben we deze SC gekregen.
Dit ja, deze man postte een bazenrelaas over waarom wij deze SC verdienen. _O_
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_105257769
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben vanmorgen fucking hard van de trap gevallen, en m'n bil doet nu pijn als een malle ;(

Ik zie er nu wel badass uit tho. Krassen in m'n gezicht, wondjes op m'n knokkels allesz :D
Ahw ;( :*
All good things are wild and free.
pi_105257777
quote:
Ik ben vanmorgen fucking hard van de trap gevallen, en m'n bil doet nu pijn als een malle ;(

Ik zie er nu wel badass uit tho. Krassen in m'n gezicht, wondjes op m'n knokkels allesz :D
Ahw! Kusje erop? :@
pi_105257803
quote:

Ooooooh kneusje, kusjes erop! :* :* :* O+

Hoe doen mensen dat altijd? :') Ik ben echt 1 bonk klunzigheid maar van de trap vallen lukt me sinds mijn kinderjaren niet meer. *Afkloppende
pi_105257883
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ahw! Kusje erop? :@
Ja O+

quote:
16s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

:') Ooooooh kneusje, kusjes erop! :* :* :* O+

Hoe doen mensen dat altijd? :') Ik ben echt 1 bonk klunzigheid maar van de trap vallen lukt me sinds mijn kinderjaren niet meer.
Hehe thanku :*

Ik ren altijd als een idioot de trap af, en val dan ook één keer per maand ofzo :')
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:55:21 #31
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_105258012
dWc, ging jij niet een mobile friendly OP machen? :7
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_105258014
Van de trap afrollen als 4jarige kleuter en beneden een potje staan kotsen ^O^
pi_105258033
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe? Plaatjes kleiner, dan fix ik dat?
pi_105258060
Een dude op school heeft heel het cijfersysteem gehackt met daarin ook relatieomschrijvingen van leraren met leerlingen. Ook heeft hij amerikaanse bankrekeningen geplunderd(van american express). Wat een baas.
pi_105258089
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Een dude op school heeft heel het cijfersysteem gehackt met daarin ook relatieomschrijvingen van leraren met leerlingen. Ook heeft hij amerikaanse bankrekeningen geplunderd(van american express). Wat een baas.
En als ie in de cel zit is het een faalhaas.
pi_105258097
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hoe? Plaatjes kleiner, dan fix ik dat?
Vasje ik heb zo ook nog wat toevoegingen voor de eyecandy spoiler :D
pi_105258098
Ik deed een keer op de zoldertrap klimmen, zo een met haakjes :') De haakjes zaten niet vast, dus boven aangekomen zette ik mezelf af ofzo en flikkerde heel die trap, mij includis, naar achteren, ik flikkerde zo het trappengat van de benedentrap in :') and I walked away like SWAG.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105258160
Kom mar op JB
pi_105258192
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Phantomesse het volgende:
En dWc, want door hem hebben we deze SC gekregen.
Ik wil niet teveel credits hoor, als CB wél Fernandes lustte toen was deze hele reeks er niet _O_.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Vaseline_ kaapte 'm voor m'n neus weg :'). Die userfoto's moeten allemaal daadwerkelijk verkleind worden en de eyecandy moet een triple A-status selectie zijn :P.
pi_105258228
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

En als ie in de cel zit is het een faalhaas.
Sowieso is hij van school getrapt en moet hij 4 en 5 gym overdoen. Verder wordt hij vervolgd voor fraude en diefstal.
pi_105258281
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Phantomesse het volgende:
Ik deed een keer op de zoldertrap klimmen, zo een met haakjes :') De haakjes zaten niet vast, dus boven aangekomen zette ik mezelf af ofzo en flikkerde heel die trap, mij includis, naar achteren, ik flikkerde zo het trappengat van de benedentrap in :') and I walked away like SWAG.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daar altijd bang voor. Ik heb ook zon trap helemaal gammel alles.
Had je niksgebroken?
pi_105258293
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Sowieso is hij van school getrapt en moet hij 4 en 5 gym overdoen. Verder wordt hij vervolgd voor fraude en diefstal.
Ik hou van gymnasium kinders die 13 zijn ofzo en gewoon half Amerika hacken vanuit hun Ajax/Feyenoord/Spiderman slaapkamers O+
pi_105258376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik ben daar altijd bang voor. Ik heb ook zon trap helemaal gammel alles.
Had je niksgebroken?
Nee mijn botten zijn te sterk om te breken ofzo :') Ziekenhuis heeft dat in mijn kinderjaren ooit een vastgesteld, ze zijn niet broos genoeg (hierdoor zwem ik ook echt als een baksteen). Heb alleen een keer een teen gekneusd en mijn stuitje. Stuitje had beter kunnen breken i.p.v. kneuzen tho, duurde 8 jaar voor de pijn weg was :')
pi_105258501
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Phantomesse het volgende:

SPOILER
Aw, poor little you O+

Ik heb toen ik heel klein was een keer mijn vingers in het stopcontact gestoken, en vervolgens rondgelopen met blaren over m'n hele lichaam :')
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_105258628
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Aw, poor little you O+

Ik heb toen ik heel klein was een keer mijn vingers in het stopcontact gestoken, en vervolgens rondgelopen met blaren over m'n hele lichaam :')
Ziek :o

Die actie heb ik ook gehad ahahahhaha, ongeveer. Ik vond een afgeknipte stekker en mijn Bob de Bouwer instinct (wat destijd nog niet bestond maar oke) dacht van 'Hey.. Een stekker. Hey! Een stopcontact! (blokkendoos tijdperk) 1+1=WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Ik had echter alleen maar een zwarte veeg op mijn hand, verder geen blaar of pijn niks :') Engeltjes O+
pi_105258667
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Kom mar op JB
Zijn er een beetje veel geworden :P . Selectie mag ook. Kijk maar.

SPOILER: Mannen!
pi_105258697
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Joe staat er al 2x in dus die valt af :P
pi_105258701
Wie is die onderste? O+
All good things are wild and free.
pi_105258744
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

De laatste drie :9~

Instant girl-fappings en daarna eten koken, tot vanavond :*
pi_105258748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef tliciouz het volgende:
Wie is die onderste? O+
Joe Santagato O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')