Nee minecon gangers met gewone pc game hebben het ook. Maar ik verwachtte toch ook wel dat Beta kopers er een zouden krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen voor de xbox versie van minecraft dacht is. Dus dat is wel matig
quote:Sheep eat grass and regain their wool
Farmland is no longer destroyed by items and particles (haha, lol)
Added multiple languages
Added a spawn mob egg item to creative mode
Corrected a setTileEntity multiplayer bug
Corrected a powered rail bug
Corrected a redstone update bug
Ze moeten de pijn van zo'n goed spel op zo'n kutconsole toch ergens mee verzachten...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen voor de xbox versie van minecraft dacht is. Dus dat is wel matig
Shit gedaan die er allang in had moeten zitten, en bug-fixesquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
Jeb krijgt shit gedaan.
![]()
http://mojang.com/2011/12(...)nt-snapshot-week-49/
[..]
Sinds wanneer eten alleen schapen gras?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
Jeb krijgt shit gedaan.
![]()
http://mojang.com/2011/12(...)nt-snapshot-week-49/
[..]
misschien bedoeld hij dat schapen tall grass eten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Sinds wanneer eten alleen schapen gras?Maar wel beter dat de wol nu terug groeit
Vieze schaap moet van mn seeds afblijven!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
misschien bedoeld hij dat schapen tall grass eten.
Maar koeien en kippen eten ook gras... zo bedoel ik hetquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
misschien bedoeld hij dat schapen tall grass eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Lorrelies op 09-12-2011 15:16:19 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Maar koeien en kippen eten ook gras... zo bedoel ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
dat kan nog wel denk ik?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:02 schreef Lorrelies het volgende:
Over pocket gesproken... Minecraft op de DSLijkt me wel lache
Owja goed dat je het zegt, was het al helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand al iets gelezen over pocket edition updates?
En drump, hoe staat het met die IRC plugin?
Dat ja, maar ik kan hem er wel opzetten en kijken hoe het gaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:22 schreef bobbernaut het volgende:
is dat dan een probleem? (behalve dat je dan niet meer kan roddelen.)
Heb nog geen update van Minecraft PEquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand al iets gelezen over pocket edition updates?
En drump, hoe staat het met die IRC plugin?
Maakt niet uit, wat je wilt doneren mag je doneren. Het geld dat "overblijft" wordt gewoon voor de volgende maand gebruikt. Ik kom sowieso elke maand tekort dus alle kleine beetjes helpen mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |