De kat is haar kindje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef Intronic het volgende:
Waarschijnlijk is het nog steeds een bijstandsgedrocht van 53 wat zit te fappen op Juicyhill.
Het word binnenkort gecontroleerdquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Madame_Paon het volgende:
We moeten nu dus maar geloven die foto wel echt is?
Al gechecked in de park?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Intronic het volgende:
Ik ga het checken bij betrouwbare bron.
Ik weet nu, moet zo thuis confirmen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al gechecked in de park?
Tof interview wederom Kapitein Mono!
Dat mag ook niet op facebookquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Intronic het volgende:
Nou, ik heb de FB van de echte, kan alleen geen kut zien op die foto.
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Intronic het volgende:
Nou, ik heb de FB van de echte, kan alleen geen kut zien op die foto.
Flikker dan maar helemaal opquote:6. Blijf je doorposten met Monkyyy in de toekomst ?
Dat laat ik aan de ONZ-users over, als ik nog welkom ben blijf ik graag doorposten. Ik ga wel wat minderen though
zarGon kan het niet aan. Denk dat die blote torso foto van jou isquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:28 schreef zarGon het volgende:
Kanker een end op, leugenaar. Met je poker. En je hoofd.
Lollerbakkes dicht, dikke endeldarm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
zarGon kan het niet aan. Denk dat die blote torso foto van jou is
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lollerbakkes dicht, dikke endeldarm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |