Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door detennismaster op 06-12-2011 17:00:44 ]Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
20 seconden voordat de auction afliep kreeg ik hem toch te pakken. Net iets onder het gemiddelde volgens database, uiteraard in formatie. Ga Llorente trouwens inwisselen, ik kan echt niets met hem. Hij mist echt de pace voor een lone striker. Ga denk maar voor Benzema...quote:
Op de fiets een topic kapen!quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Op de fiets een topic kapen!
Beter volgt er snel een chick anders heb je ruzie, dat weet jequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Op de fiets een topic kapen!
Als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beter volgt er snel een chick anders heb je ruzie, dat weet je
ga fietsen dan.quote:
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef StijnDa het volgende:
Overigens ben ik voor om in de laatste week van December een "OP chick van het jaar" stemming te houden
Goed idee! Ik weet al op wie ik stem!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef StijnDa het volgende:
Overigens ben ik voor om in de laatste week van December een "OP chick van het jaar" stemming te houden
Verboden om op je eigen OP chicks te stemmen om het eerlijk te houdenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Goed idee! Ik weet al op wie ik stem!
Die van mij ligt helaas in het ziekenhuis en die andere kan alleen maar monchou en sneeuwsterquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:14 schreef laucas het volgende:
En wiens oma bakt een fijne appeltaart bij topic #100
Goed idee!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:14 schreef laucas het volgende:
En wiens oma bakt een fijne appeltaart bij topic #100
de lapohunt is al begonnen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef detennismaster het volgende:
voor Topic #100 komt een lapohunt van 3 pagina's
Zelfspot +1quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef GuRBuH het volgende:
Nee mofo'sIk moet zo weg... Geen lapo zonder Gerben
het was nog 277 na die van jou.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef vandermar het volgende:
Nog 277 te gaan bitches. 276 na deze
Ik had dit net zo goed in 2 losse posts kunnen posten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zelfspot +1
[..]
het was nog 277 na die van jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door mij jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef laucas het volgende:
Wie de lapo ook maakt, bij het volgend nummertje wordt ie toch (weer) gejat
Ja maar het is maar 1x #100quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef laucas het volgende:
Wie de lapo ook maakt, bij het volgend nummertje wordt ie toch (weer) gejat
Je loopt een dag achter?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef GuRBuH het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, ik loop hier in de regen. Stel mijn TT voor #100 is prut, me leven is dan kut...
nee,quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef psychedelicate het volgende:
Detennisfaggot heeft het Doutzen Kroes filmpje op Dumpert gekeken.
Ik zat te twijfelen tussen Maria Kirilenko, Doutzen en nog een paar.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:53 schreef psychedelicate het volgende:
Iedereen is even bezig na het zien van de OP chick.
hehehequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:53 schreef psychedelicate het volgende:
Iedereen is even bezig na het zien van de OP chick.
quote:
makkelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is over anderhalf uur het topic al vol?
Shit dan mis ik deze lapo.quote:
alsjeblieft niet. En moet jij geen huiswerk maken ofzo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:06 schreef detennismaster het volgende:
Tenzij ik vanaf de tennisbaan ga lapo'en
? onjuiste spelling?quote:
Ja, eigenlijk wel!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsjeblieft niet. En moet jij geen huiswerk maken ofzo?
volgens mij wordt er dan ook gesleuteld aan je spelers, ik merk ook dat ze extreem slecht worden als je low chem teams tegenkomt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:38 schreef laucas het volgende:
Als ik tegen low chem teams speel heb ik het idee dat ik dat overneem, spelers reageren echt voor geen kut meer en wedstrijden tegen gelijke teams met 100 chem spelen ze met 2 turbo's op hun aars![]()
Zal wel aan de verbinding liggen, kreeg de bal er gewoon NIET in![]()
Grafspel, graf EA en hun graf disconnects.
FIFA in de ijskast, /pino uit.
Had ik net ook, if fabiano stond 8x 1-1 keeper. Geen een raak, ribery is ineens langzaam. Neymar kon ineens niks, EAquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:38 schreef laucas het volgende:
Als ik tegen low chem teams speel heb ik het idee dat ik dat overneem, spelers reageren echt voor geen kut meer en wedstrijden tegen gelijke teams met 100 chem spelen ze met 2 turbo's op hun aars![]()
waarom kijk je 'toevallig' naar Sesamstraat?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft er iemand wel eens naar Sesamstraat gekeken zonder geluid? Hij stond hier 'toevallig' aan maar had de muziek hard staan. Het leek of Pino alleen maar zat te schelden, was best grappig eigenlijk.
Het zal wel, ik laat het maar in 't midden. Heb nu bijna "al" mijn vermogen in een price fix gestopt, en tegen de tijd dat ik die ga ik verkopen mag ik hopen dat EA het heeft gefixedquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij wordt er dan ook gesleuteld aan je spelers, ik merk ook dat ze extreem slecht worden als je low chem teams tegenkomt.
9/10 ga ik er ook gewoon dik overheen tegen die teams maar die ene keer is het gewoon de verbinding I guess, desalniettemin even frustrerend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:05 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het maar heel af en toe eigenlijk..meestal lukt tegen echte low chem teams gewoon alles en bakken zij er niets van, maar heeeel af en toe gaat het compleet mis terwijl je zeker weet dat het niet aan jou ligt
Racist.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:09 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga IF Adebayor kopen, ziet er beest uit.
Had ik zostraks ook heel erg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:38 schreef laucas het volgende:
Laten we het er maar op houden dat ik aan het wachten was op het nieuwsquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom kijk je 'toevallig' naar Sesamstraat?
Je moet minder denkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef detennismaster het volgende:
Ik dacht dat het topic al wel vol zou zijn!
Post op niveauquote:
Ik zeg: doen! Hij kopt net zo makkelijk weg als Dzeko in de vorige Fifa. Is sterk, scoort zo easy (heb op het EA forum gelezen dat zn finishing erg hoog schijnt te zijn, kan hier en nu niet nakijken). Niet de snelste, maar met 82 Pace kun je nog redelijk uit de voeten tegen het type Terry of Puyol ofzo. Goede strafschop in huis (groot groen vlak in elk geval) Als killer een must-have.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:09 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga IF Adebayor kopen, ziet er beest uit.
SIF Naldo heeft 99 schotkracht, 99 Free kick accuracy en 99 long shots dacht ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zeg: doen! Hij kopt net zo makkelijk weg als Dzeko in de vorige Fifa. Is sterk, scoort zo easy (heb op het EA forum gelezen dat zn finishing erg hoog schijnt te zijn, kan hier en nu niet nakijken). Niet de snelste, maar met 82 Pace kun je nog redelijk uit de voeten tegen het type Terry of Puyol ofzo. Goede strafschop in huis (groot groen vlak in elk geval) Als killer een must-have.
SIF Naldo werd in het vorige topic naar gevraagd: Een geweldenaar. En inderdaad een uitstekende vrije trap nemer (heb 1 vrije trap met m genomen, easy er in) . Heb nu Messi voor de vrije trappen met het linkerbeen, en Naldo voor die met het recherbeen. Doet niet onder voor Ibrahimovic. Zeker weten aanraders deze helden.
Je moet Beckham eens proberen, die schiet bijna elke vrije trap erin. Het is alleen jammer dat je meestal weinig vrije trappen krijgt. Als gewone speler kan ik er niet echt goed mee over weg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zeg: doen! Hij kopt net zo makkelijk weg als Dzeko in de vorige Fifa. Is sterk, scoort zo easy (heb op het EA forum gelezen dat zn finishing erg hoog schijnt te zijn, kan hier en nu niet nakijken). Niet de snelste, maar met 82 Pace kun je nog redelijk uit de voeten tegen het type Terry of Puyol ofzo. Goede strafschop in huis (groot groen vlak in elk geval) Als killer een must-have.
SIF Naldo werd in het vorige topic naar gevraagd: Een geweldenaar. En inderdaad een uitstekende vrije trap nemer (heb 1 vrije trap met m genomen, easy er in) . Heb nu Messi voor de vrije trappen met het linkerbeen, en Naldo voor die met het recherbeen. Doet niet onder voor Ibrahimovic. Zeker weten aanraders deze helden.
ik denk niet dat die in zijn team past.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Je moet Beckham eens proberen, die schiet bijna elke vrije trap erin. Het is alleen jammer dat je meestal weinig vrije trappen krijgt. Als gewone speler kan ik er niet echt goed mee over weg.
Doe ik ook altijd tv kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Hij zit weer eens vast in het laadscherm van de finale. Ik zie wel al een geweldig team met Hernandez, Bent, Walcott etc.
Ik weet nooit of de tegenstander dit doet op een bepaalde manier of dat het gewoon een EA bug is. Ik ga in ieder geval niet wegEr is genoeg op TV om me te vermaken.
Kan je blijkbaar voorkomen door je aangepaste tactiek te verwijderen in team management.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Hij zit weer eens vast in het laadscherm van de finale. Ik zie wel al een geweldig team met Hernandez, Bent, Walcott etc.
Ik weet nooit of de tegenstander dit doet op een bepaalde manier of dat het gewoon een EA bug is. Ik ga in ieder geval niet wegEr is genoeg op TV om me te vermaken.
in het vorige topic gaf iemand de tip om op de CD lade uitwerpknop te drukken, zodat je niet je DNF verliest en de wedstrijd ook niet. Weet niet of het werkt, maar is misschien het proberen waard.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Tobi-wan het volgende:
En dan ook het publiek : ULI ULI ULI ULI ULI ULIquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:24 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat Ulrich van Gobbel niet in FUT zit, die had obv 90+ pace gehad en 99 kracht in zijn beste tijd. Wat een tank
ik heb al meerdere keren gehad dat ik spelers al drie keer heb langs zien komenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Wanneer heb je teveel bronze pakjes gekocht?
Als er in een pakje alleen 5 consumables zitten die je niet al dubbel hebt.
Gewoon 4 spelers en 3 shirts die ik al in m'n club heb...
Ja hier ook hoor. Ook zelfs spelers die nog 2/3k waard zijn. Helaas nog nooit een Messi uit een goud pakje gehadquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb al meerdere keren gehad dat ik spelers al drie keer heb langs zien komen
zo veel waardevolle spelers heb ik nog niet gehad, gister had ik er eentje die 6k waard was, dat was de duurstequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja hier ook hoor. Ook zelfs spelers die nog 2/3k waard zijn. Helaas nog nooit een Messi uit een goud pakje gehad
Ik discard die spelers die niks waard zijn. Ik kan ze wel allemaal naar mijn club sturen maar dan heb ik minder discard value. Maar ik denk dat ik zowat alle bronze kits en badges nu wel heb, en alle staff members. Ik moet nog wat silver kits en redelijk veel golds omdat ik bijna geen gold packs koop.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Wanneer heb je teveel bronze pakjes gekocht?
Als er in een pakje alleen 5 consumables zitten die je niet al dubbel hebt.
Gewoon 4 spelers en 3 shirts die ik al in m'n club heb...
Ik zal binnenkort eens kijken hoeveel spelers, shirts etc ik in m'n club heb. In ieder geval meer dan 1000 spelers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik discard die spelers die niks waard zijn. Ik kan ze wel allemaal naar mijn club sturen maar dan heb ik minder discard value. Maar ik denk dat ik zowat alle bronze kits en badges nu wel heb, en alle staff members. Ik moet nog wat silver kits en redelijk veel golds omdat ik bijna geen gold packs koop.
Geweldige gozer en voetballerquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:24 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat Ulrich van Gobbel niet in FUT zit, die had obv 90+ pace gehad en 99 kracht in zijn beste tijd. Wat een tank
Fitness? Hij werkte/werkt inderdaad bij een fitnesscentrum en hij is echt een blok spieren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geweldige gozer en voetballerVorige jaar nog mijn personal trainer geweest
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fitness? Hij werkte/werkt inderdaad bij een fitnesscentrum en hij is echt een blok spieren.
Wrm niet wachten tot morge avondquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:29 schreef vandermar het volgende:
Ik heb gezondigd
Ik heb 1000 microsoft points gekocht oftewel pakjes tijd
Voor het eerst sinds 2 maand punten gekocht dus kan niet zoveel kwaad en ik beschouw het als sinterklaas cadeautje
Dan koop ik danquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wrm niet wachten tot morge avondNieuwe TOTW wordt denk ik veel beter dan nu
Haha dat is wel echt veel. Ik zie net dat ik nog geen 1000 spelers heb. Heb er maar 808 normal + 64 rares. 110 staff. 17 stadia. 275 kits, 116 badges en 29 balls. Een stuk meer dan jou dus.... Ik blijf gewoon lekker bronzen pakjes halen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook meer dan 1000 spelers.. de meeste zijn rare bronzes die ik niet kan/wil verkopen. Ik heb iets van 895 kits en 426 badges. Ik kan ze natuurlijk gewoon kopen maar ik wil ze zelf krijgen en ik koop er 1 als ik die voor een goede prijs vind.
Proberen jullie achievement te halen van 85 million waarde club?!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat is wel echt veel. Ik zie net dat ik nog geen 1000 spelers heb. Heb er maar 808 normal + 64 rares. 110 staff. 17 stadia. 275 kits, 116 badges en 29 balls. Een stuk meer dan jou dus.... Ik blijf gewoon lekker bronzen pakjes halen!
IF Vertonghen voor het GOLD Eredivisie elftalquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:39 schreef vandermar het volgende:
Als ik IF vertongen krijg discard ik hem sneller dan het licht
Fabregas gaat echt ziek duur worden denk ik. Ribery ook erg duur.
Nee, vertongen, na Suarez de meest vreselijke mongolen op de planeet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Vertonghen voor het GOLD Eredivisie elftalMooi naast IF Douglas
haten op de beast Vertonghenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, vertongen, na Suarez de meest vreselijke mongolen op de planeet.
?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef vandermar het volgende:
Vejinovic van 69 naar 74die wordt echt beast O 3* skill
Hij staat bij team of the week keuze als sub en gaat van 69 naar 74. Jammer dat hij 3* skill heeft. Wordt dnek ik wel onbetaalbaar.quote:
Oh op die fiets. Je weet dat, dat team of week niet de uiteindelijke is. Hij zal eerder 73 worden lijkt mij!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij staat bij team of the week keuze als sub en gaat van 69 naar 74. Jammer dat hij 3* skill heeft. Wordt dnek ik wel onbetaalbaar.
Weet ik maar als hij 74 wordtquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Je weet dat, dat team of week niet de uiteindelijke is. Hij zal eerder 73 worden lijkt mij!
Ik neem aan dat je minder bedoelt?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat is wel echt veel. Ik zie net dat ik nog geen 1000 spelers heb. Heb er maar 808 normal + 64 rares. 110 staff. 17 stadia. 275 kits, 116 badges en 29 balls. Een stuk meer dan jou dus.... Ik blijf gewoon lekker bronzen pakjes halen!
Haha, bedoelde inderdaad minder. Was even een aantal dingen tegelijk aan het doen en dan gaat het al snel fout.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je minder bedoelt?
Maar goed, als ik al die non-rare bronzes ook naar mijn club zou sturen had ik nu wel tussen de 1500 en 2000 spelers gehad denk ik. Die club value achievement heb ik al gehaald zonder problemen. Ik open dan ook heel veel bronze packs (en dan bijna altijd die van 400c)
Gamberini IF zou echt Chiellini de tweede zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik hoop dat er een Gamberini IF komt. De normale versie is echt al zo'n baas. Die doet echt niet onder voor Chiellini.
probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef BDIL het volgende:
Als je een ST in 4-5-1 formatie wilt laten spelen met welke formatie haal je alsnog een groene schoentje ? 5-2-2-1/4-3-2-1/4-4-1-1/4-2-3-1?!
Reageer als je wat nuttigs te zeggen hebt...quote:
Ik denk alles met 1 spits.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Reageer als je wat nuttigs te zeggen hebt...
ik reageerde toch net?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Reageer als je wat nuttigs te zeggen hebt...
Waarom koop je hem gewoon niet direct in formatie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef BDIL het volgende:
Als je een ST in 4-5-1 formatie wilt laten spelen met welke formatie haal je alsnog een groene schoentje ? 5-2-2-1/4-3-2-1/4-4-1-1/4-2-3-1?!
Ik maak een Argentijnse Silver Squad en aanbod is echt slecht; niet eens 1 pagina vol...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom koop je hem gewoon niet direct in formatie?
Nee, alleen 3-4-2-1 heb ik gemerkt...quote:
Waarom vraag je het danquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, alleen 3-4-2-1 heb ik gemerkt...
Ik wist het niet, stelde vraag hier en een vriend kwam net online en vroeg of hij het wist... Hij antwoordde eerder vandaarquote:
what the hell? 3421 heeft drie aanvallers en 451 maar een?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, alleen 3-4-2-1 heb ik gemerkt...
3-4-2-1 heeft ook 1 ST maar op een of ander manier krijg je met 4-4-1-1 etc geen groene formatie...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
what the hell? 3421 heeft drie en 451 maar een?
4411 heeft ook twee aanvallers, te weten de CF en de ST.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
3-4-2-1 heeft ook 1 ST maar op een of ander manier krijg je met 4-4-1-1 etc geen groene formatie...
Waar staat Desire HD voor?quote:
Ik heb laatst een voor 150 gekochtquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef el-blanchito het volgende:
gaat nog een lagouireh met een bid van 200!
ff in de gaten houden (PS3)
Ah cool doe ik ook!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor de telefoon die ik hebgeen zin om iets anders te verzinnen.
Pusseh, ik ben al sinds 03:15 wakkerquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:28 schreef vandermar het volgende:
Tempo met de posts dan. Ik moet morgen om half 11 op school zijn potver dus ga zo pitten.
Ik zou echt zitten te slapen achter mijn computer lol. Ze zeggen ook dat het in de genen zit of iemand meer slaap nodig heeft. Mijn moeder, vader en zusje slapen vrij weinig, maar ik maak alles ruim goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Pusseh, ik ben al sinds 03:15 wakkerEn ik moet morgen half 9 present zijn.
Oh ik ben morgen op school ook totaal niet productief, maar ik ben goed in doen alsofquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou echt zitten te slapen achter mijn computer lol. Ze zeggen ook dat het in de genen zit of iemand meer slaap nodig heeft. Mijn moeder, vader en zusje slapen vrij weinig, maar ik maak alles ruim goed
Dan heeft iemand zelf nog eens opgeteld denk ik. Maar maakt mij niet uit, wat mij betreft is de volgende #100.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik wil het feestje niet verpesten maar volgens mij zijn we in ieder geval 1 nummer overgeslagen. Kan geen FUT topic #81 vinden...
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ik ben morgen op school ook totaal niet productief, maar ik ben goed in doen alsof
Niet als ik de lapo weet te scoren...quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan heeft iemand zelf nog eens opgeteld denk ik. Maar maakt mij niet uit, wat mij betreft is de volgende #100.
Dat zou echt een stunt zijn!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef vandermar het volgende:
Nee, nummer 81 van het volgende topic maken lol
Misschien was die daarvoor niet gelinkt, en daarna wel weer. En hebben we hem wel gehad. Dat is waarschijnlijker als iemand dniet de volgende topic knop heeft gebruiktquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Niet als ik de lapo weet te scoren...
Tim86
Nee joh, hij is baggerquote:
Hij is traag, kan niet scoren. 2* skill slechte dribbling, dramatische speler gewoon.quote:
Godver, 2 star maar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is traag, kan niet scoren. 2* skill slechte dribbling, dramatische speler gewoon.
Wie heb je geofferd?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Godver, 2 star maar?
Hopelijk weigerd hij mijn trade offer
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Godver, 2 star maar?
Hopelijk weigerd hij mijn trade offer
Goede deal man. Balotelli is kut. Maar 4* skill, verrekte snel en sterk. Pennant is wel goed. Lekker traag, niet technisch en niet goud. 33K is te verwaarlozen want 33k * 0 = 0 dus eigenlijk biedt je 0quote:
O, nee.... busted.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:48 schreef Doublepain het volgende:
NICE ultimateb doet het weer
Hij is gewoon 4 star!!!
He wat? Pennant is goud en 90 speed hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede deal man. Balotelli is kut. Maar 4* skill, verrekte snel en sterk. Pennant is wel goed. Lekker traag, niet technisch en niet goud. 33K is te verwaarlozen want 33k * 0 = 0 dus eigenlijk biedt je 0
Sarcasm is a bitchquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
He wat? Pennant is goud en 90 speed hoor
Kost je 10Kquote:
Maar 2* 5K * 0 = 0 dus eigenlijk hoef ik niets te betalenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kost je 10K
Je mag gelijk alles betalen of in tetmijnen an 2x 5K
Ofquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar 2* 5K * 0 = 0 dus eigenlijk hoef ik niets te betalen
Ja maar dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:52 schreef vandermar het volgende:
Maar als je dat * 0 doet is het 0oftewel het is altijd 0
Life ain't fairquote:
Oh ik dacht dat je een SCF 1908 had..quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mijn telefoon niet onder mijn nick zetten, want ik schaam mij voor mijn nokia 3310 look a like
Heb jij dan misschien een zhano?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een SCF 1908 had..
Heeft hij een bril?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb jij dan misschien een zhano?
Wie heeft een bril!quote:
Wanneer ga je 4411 uitproberen? Speelt heerlijk!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:58 schreef Toefjes het volgende:
Heerlijk als je tegenstander de agressieve aanpak hanteert, tackelt wat er te tackelen valt, en gelijk bij de eerste de beste tackle rood krijgtWas nog Schweinsteiger ook. 2 Goals van Adebayor
en niet meer in de problemen gekomen . Positieve was dat Messi en Kaka ontbraken en het toch vrij gemakkelijk ging.
Ik ben nooit zo goed in spelletjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh dacht dat we "Wie is het?" aan het spelen waren.
Ben tv aan het kijken.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Kom op jongens blijven posten!
Dus, doe dan ook gewoon dit, ik wil naar bed maar ik moet dit topic hebben. Heb namelijk een geniale titel.quote:
Het is een link naar frontpageFOK! artikel? Me not begrijpenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:13 schreef GuRBuH het volgende:
Hahah, ik heb gewoon vast nummer 100 aangemaakt ook al is deze nog niet vol[FIFA 12: FUT] #100: Postcount is over 30.000!!!
Hahaha made you look!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is een link naar frontpageFOK! artikel? Me not begrijpen
dit. Dus allemaal posten!quote:
Dan heeft Tong80 een hele grote!quote:
tnxquote:Op woensdag 7 december 2011 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
Oke. Ik draag ook mijn steentje bij!
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
Oke. Ik draag ook mijn steentje bij!
Het honderdste topic kapen.!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar zijn we eigenlijk mee bezig? Leg het nog een keer uit in zoveel mogelijk posts
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het honderdste topic kapen.!
Je weet wat ze over IF Doumbia zeggen!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:23 schreef StijnDa het volgende:
IF Doumbia![]()
nee, 0 doelpunten na 3 wedstrijden
Ja als je ze kan betalen jaquote:Op woensdag 7 december 2011 00:23 schreef Kamikazie het volgende:
C.ronald IF + Messi SIF is echt beest als je die 2 in de spits zit!
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:24 schreef Toefjes het volgende:
100 in 2,5 maand tijd. Lang niet slecht.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je weet wat ze over IF Doumbia zeggen!
Nee niet erger!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn nog erger dan de WOW spelers. Ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn
Net voor het einde!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:26 schreef GuRBuH het volgende:
Waar de fuck ben ik mee bezigIk ga lekker zZzZzlapen
Word wel eens tijd anders ben ik straks 24 uur op
Have fun bhoys
IF zeker nog beter?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet nog even melden dat Neymar ook wel oké is
Weet niet nooit mee gespeeld!quote:
ja, dik verloren?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:28 schreef Doublepain het volgende:
Wel een keer tegen gespeeld, ik moet zeggen. Ik wenste hem veel ziektes toe
Ik niet, Dan zit ik straks ook nog op school te spelen!quote:
Komt omdat de iPad geen flash heeft!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:31 schreef Toefjes het volgende:
Iemand trouwens ervaring met de webapp op een tablet? is dat een beetje te doen? Op een ipad lukt het niet heb ik bij een vriend gemerkt
werkt toch niet!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga het even testen met mij iphone
Ik heb er 7 maximaal! jullie?quote:
Gewoon 13.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb er 7 maximaal! jullie?
Is dat dan gewoon?quote:
eens!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:38 schreef StijnDa het volgende:
Oké. Regels over het nieuwe topic.
Hij moet een nieuwe TT hebben. En hij moet gelinkt zijn, dus via het 'nieuwe topic openen' knopje. Niet nu al een klaar hebben staan.
Mee eens?
Chill is minder concurentie!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik neem iig geen lapo, gaat kut worden om met mijn iphone OP en alles veranderen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |