Jasnen of misschien Janssssen, net als Kimberleyyeyeyeyeyeeeyyy of hoe het kind ook heet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:34 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Lastig als je Jansen van je achternaam wil gaan heten..
Bij mij in de buurt woont een aannemer die heet Fokker van zijn achternaamquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Idd.
En ik mag mezelf dus niet Fokker noemen?
Ik dacht meer aan de vliegtuigbouwer. Het is een vrij bekende naamquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt woont een aannemer die heet Fokker van zijn achternaamDus, nee.
Ook, ik rijd elke dag op een weg die naar hem vernoemd isquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de vliegtuigbouwer. Het is een vrij bekende naam
Heet hij toevallig Anthony?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef Karina het volgende:
Bij mij in de buurt woont een aannemer die heet Fokker van zijn achternaamDus, nee.
Nee, dat is die andere inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heet hij toevallig Anthony?
Een vriend van me heeft een jaar of vijftien terug de achternaam van zijn moeder aangenomen. Was wel een aardige hoeveelheid red tape, maar gewoon haar naam, zonder aanpassingen.
quote:
Dacht dat je het zat te verzinnen maar ze heeft er zelfs een twijfelachtige prijs voor gekregen:quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:21 schreef S1gnum het volgende:
Ik ken iemand uit Friesland die Fokje Modder heet.
Het kan altijd ergerquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Dacht dat je het zat te verzinnen maar ze heeft er zelfs een twijfelachtige prijs voor gekregen:
Luisteraars van de Coen en Sander Show op 3FM hebben Fokje Modder gekozen tot de schaamnaam van 2009.
Sterk!quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:47 schreef mime_negert het volgende:
Hoe heb je het aan je ketting hangen?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Dacht dat je het zat te verzinnen maar ze heeft er zelfs een twijfelachtige prijs voor gekregen:
Luisteraars van de Coen en Sander Show op 3FM hebben Fokje Modder gekozen tot de schaamnaam van 2009.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:08 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf deze (3e) mooi vinden. Net als dit topic, gestart door een domme recalcitrante puber
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |