dus neequote:
Zeker meegenomen met de overval.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:52 schreef chufi het volgende:
Ik had em gevonden maar nu kan ik het niet meer terugvinden
oh, daar heb ik nog gekeken, nav de hint. zag het niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:01 schreef Thorical het volgende:
Oké, het is de Menadostraat in de Indischebuurt. De avondwinkel om de hoek in de Niasstraat is pas overvallen maar gelukkig kwamen de daders niet ver.
Nu dus maar een makkelijke.
[ afbeelding ]
Jammer dat ik die niet eerder had gezien, hier woon ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:30 schreef chufi het volgende:
Zoutkeetsgracht
Maar was thettes niet aan de beurt?
Fietste gisteren van de RAI naar huis door de Avercampstraat en dacht: Dit is het. Maar nee dus. Is het wel Oud Zuid?quote:
Nee geen Zuid of Oostquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fietste gisteren van de RAI naar huis door de Avercampstraat en dacht: Dit is het. Maar nee dus. Is het wel Oud Zuid?
hier vlakbij zat ik op de basisschoolquote:
en straatquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hier vlakbij zat ik op de basisschool
Kortenaerplein
achter het krugerpleinquote:Op zondag 1 april 2012 18:58 schreef thettes het volgende:
Javaplein? Studio k enzo? Klein schermpje hier..
we have a winnerquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 23:33 schreef saaw het volgende:
Dat is de hoek van de Leisdegracht met de Prinsengracht en het terras van Gespot
Nope, dat is het terras van Pieper.quote:Op zondag 1 april 2012 23:33 schreef saaw het volgende:
Dat is de hoek van de Leisdegracht met de Prinsengracht en het terras van Gespot
quote:
Echt? Wauw dan ben ik in de warquote:Op maandag 2 april 2012 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nope, dat is het terras van Pieper..
Normaliter staat het terras van Gespot daar rechts van, maar dat is dus op deze foto nog niet buitengezet.quote:Op maandag 2 april 2012 18:27 schreef saaw het volgende:
Haha ik bedoel meer dat ik in de veronderstelling leefde dat zo'n leuke tent te vinden, niet goed opgelet dus
quote:
quote:
quote:
quote:
En voor iedereen die de beste chocola weet te vinden. En voor iedereen die daar in de buurt werkt.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:55 schreef thettes het volgende:
Weer eentje die ik zo wist en waar ik net een paar minuten te laat ben![]()
Bekend voor iedere student die in de oudemanhuispoort college heeft en vervolgens naar het oosten moet fietsen denk ik
Uiteraard. Ik hou het dicht bij huis.quote:
nieuwe leliestraat?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik hou het dicht bij huis..
Nope.quote:
niet in westquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |