quote:
Echt? Wauw dan ben ik in de warquote:Op maandag 2 april 2012 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nope, dat is het terras van Pieper..
Normaliter staat het terras van Gespot daar rechts van, maar dat is dus op deze foto nog niet buitengezet.quote:Op maandag 2 april 2012 18:27 schreef saaw het volgende:
Haha ik bedoel meer dat ik in de veronderstelling leefde dat zo'n leuke tent te vinden, niet goed opgelet dus
quote:
quote:
quote:
quote:
En voor iedereen die de beste chocola weet te vinden. En voor iedereen die daar in de buurt werkt.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:55 schreef thettes het volgende:
Weer eentje die ik zo wist en waar ik net een paar minuten te laat ben![]()
Bekend voor iedere student die in de oudemanhuispoort college heeft en vervolgens naar het oosten moet fietsen denk ik
Uiteraard. Ik hou het dicht bij huis.quote:
nieuwe leliestraat?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik hou het dicht bij huis..
Nope.quote:
niet in westquote:
quote:
Nee niet in Westquote:Op zondag 8 april 2012 19:52 schreef Anonymousz het volgende:
oud west in de buurt van het vondelpark?
vrolikstraat?quote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Warmer maar je zit er nog wel een paar honderd meter vanaf
Daar ben ik wel eens voor m'n werk geweest. De kazerne aan Weesperzijde / Graaf Florisstraat.quote:
Juist ik ookquote:Op zondag 8 april 2012 21:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens voor m'n werk geweest. De kazerne aan Weesperzijde / Graaf Florisstraat.
Zal wel weer dicht bij je huis zijnquote:Op zondag 8 april 2012 21:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik het antwoord nog kan checken vanavond, maar jullie weten zelf wel of het goed is of niet..
Niet om de hoek deze keer.quote:
Ja dat weet ik ook wel, maar ik wou anderen nog even de kans geven.... Maar helaas reageert er niemandquote:Op woensdag 11 april 2012 14:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Je zal toch echt specifieker moeten zijn voor een goedkeuring..
klopt maar het is osdorpquote:
ligt niet in de bijlmerquote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Thorical het volgende:
Zo'n straatje achter de Bijlmerdreef, welke ?
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen helemaal uiterst West
nee maar je zit heel erg in de buurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |