Ik heb daar nog wel iets vaker dan 1x voor nodigquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb wel de regel dat er op z'n minst een keer geneukt moet zijn voor ik überhaupt wil denken aan een relatie.
Bij goddelijke seks ben ik bereid concessies te doen. Maar sowieso, zonder neuken een relatie....Neuhquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel iets vaker dan 1x voor nodig
Ik heb al in geen 9 jaar iemand gezoend dus ik ga er niet vanuit dat ik er wat van ga bakken xD En ik zal overigens niet de persoon zijn die dat soort eisen gaat opleggen aan de ander.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, ga dr eerst eens zoenen. Misschien tongt ze als een helicopter en dan wil je niet eens haar vriendje meer zijn
Wil net zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel iets vaker dan 1x voor nodig
Wat versta je onder personelijk en lang? Ik ga ook wel eens een hele dag met een vrouw op pad en daar kunnen hele personelijke onderwerpen voorbij komen. Maar dat houd niet in dat het een date isquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef Keyos het volgende: we kennen elkaar al jaren van bepaalde evenementen, en de date was ook aardig persoonlijk en lang.
Bij goddelijke sex blijft het sowieso niet 1x neuken, dus dan kom ik op dezelfde conclusie van net uitquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
Bij goddelijke seks ben ik bereid concessies te doen. Maar sowieso, zonder neuken een relatie....Neuh
serieus ik zou echt niet beginnen over een relatie voor er überhaupt getongt isquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb al in geen 9 jaar iemand gezoend dus ik ga er niet vanuit dat ik er wat van ga bakken xD En ik zal overigens niet de persoon zijn die dat soort eisen gaat opleggen aan de ander.
Maar ik laat het allemaal wel gebeuren zonder toe te werken naar iets, denk dat dat inderdaad het beste is. Gewoon niet te hard van stapel lopen, wie weet komt dat gesprek vanzelf ineens. Sowieso moeten we eerst eens fysiek contact hebben, ik had haar kunnen zoenen vrijdag als ik daar naartoe had gewerkt , dat maakt het fysieke contact ook gelijk een heel stuk makkelijker en intiemer. Ik ben nu nog heel erg voorzichtig geweest in fysiek contact, omdat ik te chicken ben een move te maken, terwijl het wel kan.
Touché.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij goddelijke sex blijft het sowieso niet 1x neuken, dus dan kom ik op dezelfde conclusie van net uit
Klopt xD Dat zoenen had gewoon al vrijdag moeten gebeuren, we draaien er gewoon omheen terwijl we het beide willen, net als dat we bij het regelen van de date er beide een beetje omheen gedraaid hebben. Maar het is gewoon onhandig dat ik heel verlegen ben, en zij ook, maar misschien maakt dat ons alleen maar beter bij elkaar passen , ik heb iig bij een andere soort meid met mijn gestuntel niets te zoeken xDquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus ik zou echt niet beginnen over een relatie voor er überhaupt getongt is
en ga eens snel bekken
dat is niet hard van stapel lopen dan is als nog ffing langszaam
Doe het wel snel jongen, straks belandt je verbaasd en versuft in de friendzone, afvragend waarom al dat gepraat niet heeft geholpenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb al in geen 9 jaar iemand gezoend dus ik ga er niet vanuit dat ik er wat van ga bakken xD En ik zal overigens niet de persoon zijn die dat soort eisen gaat opleggen aan de ander.
Maar ik laat het allemaal wel gebeuren zonder toe te werken naar iets, denk dat dat inderdaad het beste is. Gewoon niet te hard van stapel lopen, wie weet komt dat gesprek vanzelf ineens. Sowieso moeten we eerst eens fysiek contact hebben, ik had haar kunnen zoenen vrijdag als ik daar naartoe had gewerkt , dat maakt het fysieke contact ook gelijk een heel stuk makkelijker en intiemer. Ik ben nu nog heel erg voorzichtig geweest in fysiek contact, omdat ik te chicken ben een move te maken, terwijl het wel kan.
Oke......quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk er nu eens niet over na dan en doe het gewoon, verdomme Keyos.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt xD Dat zoenen had gewoon al vrijdag moeten gebeuren, we draaien er gewoon omheen terwijl we het beide willen, net als dat we bij het regelen van de date er beide een beetje omheen gedraaid hebben. Maar het is gewoon onhandig dat ik heel verlegen ben, en zij ook, maar misschien maakt dat ons alleen maar beter bij elkaar passen , ik heb iig bij een andere soort meid met mijn gestuntel niets te zoeken xD
Lekker bekkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
serieus ik zou echt niet beginnen over een relatie voor er überhaupt getongt is
en ga eens snel bekken
dat is niet hard van stapel lopen dan is als nog ffing langszaam
Zeer terechte klacht, zeker als je al die coole FOK! smiley's tot je beschikking hebtquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
En stop alsjeblieft met de xD smiley. Gewoon. Alsjeblieft.
Nee, ik weet dat ze meer wilt , dat merk ik aan haar en ook de mensen in haar omgeving geven het aan , ze is alleen sociaal niet zo heel zelfverzekerd en is daardoor best angstig, maar volgens mij ben ik dat nog meer, ze heeft meer durf gehad in het afspreken dan ik bij haar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke......
Nou daar gaan we
Enige idee hoeveel verliefde mannen ooit dachten kans te kunnen maken op zoenen terwijl de vrouw het alleen maar gezellig vind om dingen te doen?
En dat idee krijg ik nou precies bij dit verhaal. Jij hoopt op iets en vat alles op als een teken van ze wilt me.
Terwijl het in haar ogen alleen maar gezellig is.
Alleen dequote:Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht, zeker als je al die coole FOK! smiley's tot je beschikking hebt
Je mag 'm alleen gebruiken als je er niks aan kan doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen de-smiley is verboden terrein.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij vrijwel elke smiley kan ik me voorstellen hoe je moet kijken. Maar bij deze....
Echt Keyos, je verbaast me met je incompetentie. Zo moeilijk is het niet om gewoon te gaan zoenen. Als je er zo zeker van bent had je dit allang moeten doen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ze meer wilt , dat merk ik aan haar en ook de mensen in haar omgeving geven het aan , ze is alleen sociaal niet zo heel zelfverzekerd en is daardoor best angstig, maar volgens mij ben ik dat nog meer, ze heeft meer durf gehad in het afspreken dan ik bij haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |