abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105243680

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop zonder te vallen.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, dus oefen je skills!

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet en zeker niet in dit topic. Oefen je sociale skills.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105243692
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb wel de regel dat er op z'n minst een keer geneukt moet zijn voor ik überhaupt wil denken aan een relatie. :')
Ik heb daar nog wel iets vaker dan 1x voor nodig :')
pi_105243718
Bij mij was het één keer.
pi_105243733
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Bij goddelijke seks ben ik bereid concessies te doen. Maar sowieso, zonder neuken een relatie....Neuh :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:36:18 #5
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105243735
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gast, ga dr eerst eens zoenen. Misschien tongt ze als een helicopter en dan wil je niet eens haar vriendje meer zijn :')
Ik heb al in geen 9 jaar iemand gezoend dus ik ga er niet vanuit dat ik er wat van ga bakken xD En ik zal overigens niet de persoon zijn die dat soort eisen gaat opleggen aan de ander.

Maar ik laat het allemaal wel gebeuren zonder toe te werken naar iets, denk dat dat inderdaad het beste is. Gewoon niet te hard van stapel lopen, wie weet komt dat gesprek vanzelf ineens. Sowieso moeten we eerst eens fysiek contact hebben, ik had haar kunnen zoenen vrijdag als ik daar naartoe had gewerkt , dat maakt het fysieke contact ook gelijk een heel stuk makkelijker en intiemer. Ik ben nu nog heel erg voorzichtig geweest in fysiek contact, omdat ik te chicken ben een move te maken, terwijl het wel kan.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:36:50 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105243759
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wil net zeggen :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef Keyos het volgende: we kennen elkaar al jaren van bepaalde evenementen, en de date was ook aardig persoonlijk en lang.
Wat versta je onder personelijk en lang? Ik ga ook wel eens een hele dag met een vrouw op pad en daar kunnen hele personelijke onderwerpen voorbij komen. Maar dat houd niet in dat het een date is ;)

Kijk is er gezoend, dan is het een ander verhaal. Maar daar heb ik nog niks over gelezen.

Ik hoop natuurlijk dat jullie smoor verliefd zijn! Maar je moet wel elke situatie van 2 kanten bekijken.

Dus laat ik dan even de mogelijke minder leuke kant belichten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_105243761
Ik heb daar ook wel vaker dan 1 keer voor nodig. :') Sowieso iemand vaker zien en meer samen met z'n 2en doen.
pi_105243771
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef Mystikvm het volgende:

Bij goddelijke seks ben ik bereid concessies te doen. Maar sowieso, zonder neuken een relatie....Neuh :')
Bij goddelijke sex blijft het sowieso niet 1x neuken, dus dan kom ik op dezelfde conclusie van net uit :P
pi_105243780
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik heb al in geen 9 jaar iemand gezoend dus ik ga er niet vanuit dat ik er wat van ga bakken xD En ik zal overigens niet de persoon zijn die dat soort eisen gaat opleggen aan de ander.

Maar ik laat het allemaal wel gebeuren zonder toe te werken naar iets, denk dat dat inderdaad het beste is. Gewoon niet te hard van stapel lopen, wie weet komt dat gesprek vanzelf ineens. Sowieso moeten we eerst eens fysiek contact hebben, ik had haar kunnen zoenen vrijdag als ik daar naartoe had gewerkt , dat maakt het fysieke contact ook gelijk een heel stuk makkelijker en intiemer. Ik ben nu nog heel erg voorzichtig geweest in fysiek contact, omdat ik te chicken ben een move te maken, terwijl het wel kan.
serieus ik zou echt niet beginnen over een relatie voor er überhaupt getongt is
en ga eens snel bekken

dat is niet hard van stapel lopen dan is als nog ffing langszaam :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105243807
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Bij goddelijke sex blijft het sowieso niet 1x neuken, dus dan kom ik op dezelfde conclusie van net uit :P
Touché.
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:39:15 #11
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105243827
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en ga eens snel bekken

Klopt xD Dat zoenen had gewoon al vrijdag moeten gebeuren, we draaien er gewoon omheen terwijl we het beide willen, net als dat we bij het regelen van de date er beide een beetje omheen gedraaid hebben. Maar het is gewoon onhandig dat ik heel verlegen ben, en zij ook, maar misschien maakt dat ons alleen maar beter bij elkaar passen , ik heb iig bij een andere soort meid met mijn gestuntel niets te zoeken xD
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:39:18 #12
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105243831
quote:

[..]

Doe het wel snel jongen, straks belandt je verbaasd en versuft in de friendzone, afvragend waarom al dat gepraat niet heeft geholpen :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:39:55 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105243855
quote:

[..]

Oke......

Nou daar gaan we :D

Enige idee hoeveel verliefde mannen ooit dachten kans te kunnen maken op zoenen terwijl de vrouw het alleen maar gezellig vind om dingen te doen?

En dat idee krijg ik nou precies bij dit verhaal. Jij hoopt op iets en vat alles op als een teken van ze wilt me.

Terwijl het in haar ogen alleen maar gezellig is.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_105243856
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef Keyos het volgende:

[..]

Klopt xD Dat zoenen had gewoon al vrijdag moeten gebeuren, we draaien er gewoon omheen terwijl we het beide willen, net als dat we bij het regelen van de date er beide een beetje omheen gedraaid hebben. Maar het is gewoon onhandig dat ik heel verlegen ben, en zij ook, maar misschien maakt dat ons alleen maar beter bij elkaar passen , ik heb iig bij een andere soort meid met mijn gestuntel niets te zoeken xD
Denk er nu eens niet over na dan en doe het gewoon, verdomme Keyos.
pi_105243859
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef rhubarbje het volgende:

en ga eens snel bekken

Lekker bekken :D *O*
pi_105243860
En stop alsjeblieft met de xD smiley. Gewoon. Alsjeblieft.
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:41:17 #17
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105243902
XD
pi_105243913
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
En stop alsjeblieft met de xD smiley. Gewoon. Alsjeblieft.
Zeer terechte klacht, zeker als je al die coole FOK! smiley's tot je beschikking hebt :7
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:41:54 #19
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105243924
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oke......

Nou daar gaan we :D

Enige idee hoeveel verliefde mannen ooit dachten kans te kunnen maken op zoenen terwijl de vrouw het alleen maar gezellig vind om dingen te doen?

En dat idee krijg ik nou precies bij dit verhaal. Jij hoopt op iets en vat alles op als een teken van ze wilt me.

Terwijl het in haar ogen alleen maar gezellig is.
Nee, ik weet dat ze meer wilt , dat merk ik aan haar en ook de mensen in haar omgeving geven het aan , ze is alleen sociaal niet zo heel zelfverzekerd en is daardoor best angstig, maar volgens mij ben ik dat nog meer, ze heeft meer durf gehad in het afspreken dan ik bij haar.
pi_105243936
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef Sinji het volgende:
XD
Bij vrijwel elke smiley kan ik me voorstellen hoe je moet kijken. Maar bij deze....
pi_105243945
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zeer terechte klacht, zeker als je al die coole FOK! smiley's tot je beschikking hebt :7
Alleen de ;)-smiley is verboden terrein.
pi_105243957
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef Lokasenna het volgende:

Alleen de ;)-smiley is verboden terrein.
Je mag 'm alleen gebruiken als je er niks aan kan doen ;)
pi_105243977
Morgen ;) ;) ;) ;) ;)
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:43:36 #24
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105243983
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bij vrijwel elke smiley kan ik me voorstellen hoe je moet kijken. Maar bij deze....
,

maar dan met een smile? :?
pi_105243984
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef Keyos het volgende:

[..]

Nee, ik weet dat ze meer wilt , dat merk ik aan haar en ook de mensen in haar omgeving geven het aan , ze is alleen sociaal niet zo heel zelfverzekerd en is daardoor best angstig, maar volgens mij ben ik dat nog meer, ze heeft meer durf gehad in het afspreken dan ik bij haar.
Echt Keyos, je verbaast me met je incompetentie. Zo moeilijk is het niet om gewoon te gaan zoenen. Als je er zo zeker van bent had je dit allang moeten doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')