abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105254950
Nog een Privechauffeur meldt zich:
Ik mag zometeen van Utrecht naar Delft, en dan naar Amersfoort.
pi_105254974
Ook een best ritje volgens mij. Regent wel hard, hoop dat je een fijne auto hebt..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_105255100
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:47 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ook een best ritje volgens mij. Regent wel hard, hoop dat je een fijne auto hebt..
Ga ik wel vanuit, staat dit keer niet aangegeven. Maar over het algemeen is het wel oke. Het matigste waarin ik tot nu toe heb gereden was een a4.
maar volgens mij zijn het vooral hikers hier en weinig chauffeurs of zie ik dat verkeerd?
pi_105255296
Er zijn wel een aantal chauffeurs, die laten zich alleen wat minder zien volgens mij...
pi_105255415
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:39 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Beetje schrale dag gehad. Zoals ik al eerder had gezegd heb ik een uniek ritje uit Frankrijk moeten afwijzen omdat er vanavond allemaal vrienden komen eten voor mijn verjaardag en ik dus echt voor 18.00 uur thuis moet zijn. Toch nog 2 kleinere ritjes gekregen, namelijk Utrecht - Almere in een Golf en Almere - Amersfoort in een Punto. Bij aankomst op mijn eerste adres bleek zowel de auto als contactpersoon onvindbaar. AR gebeld en die zeiden laat maar, ga maar gewoon met de trein naar Almere voor je 2e rit :')
In een half uurtje was ik al in Amersfoort, maar ik moest wachten op de berijder, want die was in gesprek. Normaliter zou je het dan gewoon laten ondertekenen bij de balie, maar ik moest voor de leasemij ook nog een formulier invullen samen met de klant wat hij van de dienstverlening vond enzo :')
Uiteindelijk dus maar een half uurtje gereden vandaag en een hoop gewacht en onduidelijkheid :(
Gefeliciteerd Autoreset-collega *O*

Hmm, dat zijn wel de mindere dagen. Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.

M'n auto was vrijdag wel 'kwijt' bij een dealer, had toen echt even het gevoel dat ik weer naar huis kon. Samen met het receptiemeisje van de dealer toch nog even het hele terrein afgezocht, stond hij heel krap ingeparkeerd tussen de splinternieuwe Audi's en Volkswagens. Dealermeisje gaf aanwijzingen, was ik wel blij mee want het was echt heel krap allemaal (Het gaat hier over auto's ja :D ) Kon de buitenspiegel aan de rechterkant niet eens uitklappen. Uiteindelijk met de trekhaak van de auto tot tussen de spijlen van het hek gereden, en de auto er net uit kunnen krijgen.

Kwam ik later aan de praat met zo'n man van de leasemaatschappij waar ik die auto bracht, en die zegt dat ik hem er dan lekker door de dealer uit had moeten laten rijden. Zit wel wat in, heb ik geen kans op schades enzo. Wat doen jullie als een auto echt heel krap weggestopt in een hoekje staat?
.
pi_105255884
Nou ik had een lekker kort dagje. Drachten-Barneveld. De Caddy brulde als een gek bij 120, de radio vol open gedraaid om de muziek te verstaan alleen hierdoor hoorde ik m'n navi niet meer... Was trouwens de eerste keer dat ik een busje zonder binnenspiegel reed, maar dat bleek uiteindelijk nog best mee te vallen!

Uiteindelijk zat ik om half 12 in de trein, nog wel even met EW gebeld of er wat was, maar ze hadden niks meer helaas. Ach ja, vrije middag is ook wel eens lekker...
pi_105256289
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef Panthera. het volgende:
Weet iemand eigenlijk of EW je kan ontslaan nav een veel te hoge boete? :P
Ik heb 1x een dikke boete gehad, ik kreeg een waarschuwing en kreeg ook te horen dat ik bij twee waarschuwingen ontslagen werd.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_105256432
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:55 schreef Kevindinhinho het volgende:
Er zijn wel een aantal chauffeurs, die laten zich alleen wat minder zien volgens mij...
Ja, klopt.. ;)
Vandaag hele dag beschibaar gestaan, niet gebeld. Hmm.
Hopen dat ze vandaag wel bellen voor morgen. :)
Nee.
pi_105256657
Ik weet niet of meer mensen er last van hadden, maar het leek vandaag wel nationale vrachtwagen-inhaaldag... Aan de lopende band inhalende vrachtwagens. Vreselijk irritant. Nog nooit zo meegemaakt...
pi_105256725
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:18 schreef mergbot het volgende:

[..]

Ik heb 1x een dikke boete gehad, ik kreeg een waarschuwing en kreeg ook te horen dat ik bij twee waarschuwingen ontslagen werd.
Wat is dik?

Lijkt me dat je voor alcohol direct mag opstappen bijvoorbeeld.
pi_105256784
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik weet niet of meer mensen er last van hadden, maar het leek vandaag wel nationale vrachtwagen-inhaaldag... Aan de lopende band inhalende vrachtwagens. Vreselijk irritant. Nog nooit zo meegemaakt...
Dat zei ik dus ook vorige bladzijde :P waar reed je?

Edit: zie het al.
pi_105257066
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat zei ik dus ook vorige bladzijde :P waar reed je?

Edit: zie het al.
Ik had nog niet alle posts teruggelezen..

Maar blijkbaar toch lotgenoten. Het was vooral op de A50 en de A1. Ik heb ongeveer het hele stuk maar 90 kunnen rijden door die ellende :')
pi_105257160
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:57 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Wat doen jullie als een auto echt heel krap weggestopt in een hoekje staat?
Rijd hem er eigenlijk altijd zelf wel uit, nooit echt gehad dat het niet mogelijk was. Of leek.

En gefeliciteerd N_T *G*

Cadeautje;

(Mag geruild worden voor een nieuwe M5, dan neem ik deze.)
pi_105257289
Morgen om 8:00 auto ophalen die om 9:30 in Bergen op Zoom moet zijn vanuit Utrecht. Moet hem ook nog aftanken.

Iemand enig idee of dit haalbaar is in de ochtendspits? Welke weg van Utrecht - BoZ heeft de minste files? Volgens Google Maps kan het binnen een uur en 15 minuten via 3 verschillende routes.
.
pi_105257361
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef Pizzabodem het volgende:
Morgen om 8:00 auto ophalen die om 9:30 in Bergen op Zoom moet zijn vanuit Utrecht. Moet hem ook nog aftanken.

Iemand enig idee of dit haalbaar is in de ochtendspits? Welke weg van Utrecht - BoZ heeft de minste files? Volgens Google Maps kan het binnen een uur en 15 minuten via 3 verschillende routes.
Ik rijd er zelf nooit, dus uit ervaring zou ik er niks over kunnen zeggen.

pi_105257809
Files vallen mee op het stuk wat ik moet rijden zo te zien.

Morgen 3 uur terug ov-en.
.
pi_105257958
Je moet sowieso via Rotterdam of Utrecht, in de ochtendspits ga je 1 uur 15 daar niet halen denk ik.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:56:36 #48
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105258070
Bel dat bedrijf even, vraag hoe laat ze precies open zijn en of de auto dan kan klaar staan. Meeste dealers gaan open om 7:30u namelijk.
#26 || Luciano da Silva
pi_105258095
Weer niet gebeld. Was gisteren en vandaag hele dag beschikbaar, heb alleen voor vanavond een schraal avondritje gehad (4 à 5 uurtjes). Morgen beschikbaar tot 17.00 en niks gekregen. :{
Volgende week ben ik 5 dagen beschikbaar. Als ze vrijdag niet hebben gebeld ga ik zelf maar eens bellen want vorige week heb ik ook bijzonder weinig kunnen werken ondanks mijn beschikbaarheid.

Zijn er trouwens nog chauffeurs van hier vanavond in Amsterdam (projectje met 10 man)?
pi_105258143
Zo, morgen drie ritjes. Een opel astra, een nissan qashqai en een volvo s60. Over alle drie niks te klagen (vooral over de volvo niet).
pi_105258179
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:58 schreef Franknfurter het volgende:
Zo, morgen drie ritjes. Een opel astra, een nissan qashqai en een volvo s60. Over alle drie niks te klagen (vooral over de volvo niet).
Check je ze ook altijd op kenteken? Qua leeftijd? Soms denk ik 'yes een BMW', kom je aan; 2ton op de teller :')
pi_105258198
Ik ga via de A2, A27, A59, A16 en A17. Dan kan ik Rotterdam vermijden. En in Utrecht kan ik eventueel de A12 vermijden door binnendoor via Nieuwegein te gaan. Of ik kan de A2 vermijden door gelijk de A27 op te gaan bij Lunetten of Houten.

Maar de tijd lijkt mij idd krap in de ochtendspits, maar we proberen het gewoon :)
.
pi_105258221
Veel succes!
pi_105258362
Even @ AR'ers; is de e-mail van de administratie het centrale aanspreekpunt voor vragen over je werk? Dus Administratie@Autoreset.nl? Heb wel eens een mailtje gestuurd namelijk, alleen nooit wat terug gekregen.
pi_105258606
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef -tape- het volgende:
Even @ AR'ers; is de e-mail van de administratie het centrale aanspreekpunt voor vragen over je werk? Dus Administratie@Autoreset.nl? Heb wel eens een mailtje gestuurd namelijk, alleen nooit wat terug gekregen.
Ik heb ze nu 2 keer gemaild en beide keren na 1 of 2 dagen antwoord gekregen. Laatste keer belden ze zelfs terug omdat ik had gemaild. Je kan natuurlijk ook de administratie bellen, nummer staat in je 'Chauffeurs Handleiding' als het goed is.
.
pi_105258717
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef -tape- het volgende:
Mijn ervaring is inderdaad dat de administratie nooit reageert. Had een paar weken geleden opeens geen enveloppen meer om tankbonnen op te sturen, dus ik had de administratie gemaild of ze er nog een paar konden opsturen. Kreeg ze pas gister binnen :')
Planning reageert wel altijd binnen 1 dag, dus ik zou lekker alles aan de planning vragen, tenzij het echt alleen over je salarisspecificatie gaat oid :)
Bedankt voor je cadeau trouwens, wanneer kom je hem afleveren?
pi_105259018
Moet morgen voor het eerst tanken voor AR. Tankbon moet ik opsturen met een kopie van m'n ritformulier ofzo? (Heb de AR-handleiding hier even niet bij de hand)
.
pi_105259258
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Mijn ervaring is inderdaad dat de administratie nooit reageert. Had een paar weken geleden opeens geen enveloppen meer om tankbonnen op te sturen, dus ik had de administratie gemaild of ze er nog een paar konden opsturen. Kreeg ze pas gister binnen :')
Planning reageert wel altijd binnen 1 dag, dus ik zou lekker alles aan de planning vragen, tenzij het echt alleen over je salarisspecificatie gaat oid :)
Bedankt voor je cadeau trouwens, wanneer kom je hem afleveren?
Heb een mail gestuurd ivm het 'promoveren' naar chauffeur. In ieder geval, of het mogelijk is. Lijkt me toch ook wel vet :P

Ik ga hem eerst even testen op de Autobahn. Als ik dat overleef krijg je hem, met een strik eromheen. Bezorgd door Easyway. })
pi_105261400
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef Irritatie100 het volgende:

Niet slecht! Wel dodelijk saai dat hele stuk door Flevoland :P (of pak je de Afsluitdijk?). Wel lang terug OV'en vrees ik voor je. Ik kom uit regio Rotterdam en ben wel eens terug gegaan naar huis vanuit Wieuwerd. Voordeel: vanuit Leeuwarden rechtstreekse IC naar Rotterdam, dat is wel relaxed.
Afsluitdijk gepakt, dus viel mee ;)
Terug OV'en duurde idd wel even. Maar kon van Den Haag tot Zwolle in één keer, toen alleen nog in Zwolle moeten overstappen voor 15 minuutjes omdat die andere trein niet in Meppel stopte. Was dus prima te doen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:59 schreef Kevindinhinho het volgende:
Beste rit! Ik hoop dat ik binnenkort ook gebeld word, ben donderdag aangenomen.
Zou zelf bellen als ik jou was. Had gisteren ook gebeld, maar was geen werk. Vanochtend werd ik dus gebeld voor dat spoedje. Was dezelfde persoon die belde, en ze wist dat het m'n eerste rit zou worden. Dus heeft denk ik toch zin om even een belletje te doen. Stond trouwens ook in een mail die je hebt gekregen, als je nieuw bent raden ze aan om de dag voordat je beschikbaar bent even te bellen ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:31 schreef Pizzabodem het volgende:

Maar heb de apps eigenlijk niet nodig. Rij gewoon altijd keurig de toegestane maximumsnelheid van het traject (+ 5 km op de teller). En in bepaalde auto's wil je geeneens 120 rijden.
Heb zelf FlitsNav op de achtergrond draaien tijdens het rijden. Werkt ideaal!
pi_105261497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef -tape- het volgende:

[..]

Heb een mail gestuurd ivm het 'promoveren' naar chauffeur. In ieder geval, of het mogelijk is. Lijkt me toch ook wel vet :P

Ik ga hem eerst even testen op de Autobahn. Als ik dat overleef krijg je hem, met een strik eromheen. Bezorgd door Easyway. })
Heb 2 maanden terug ook een mailtje daarover gestuurd, nooit wat gehoord. Dus mailen naar personeelszaken heeft ook niet veel zin :P dan blijft er niet veel over, haha ;) ;)

Misschien planning mailen idd ofzo

edit: ooh, dit had met AR te maken? Ach, EW reageert ook niet :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')