Ga ik wel vanuit, staat dit keer niet aangegeven. Maar over het algemeen is het wel oke. Het matigste waarin ik tot nu toe heb gereden was een a4.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:47 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ook een best ritje volgens mij. Regent wel hard, hoop dat je een fijne auto hebt..
Gefeliciteerd Autoreset-collegaquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:39 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Beetje schrale dag gehad. Zoals ik al eerder had gezegd heb ik een uniek ritje uit Frankrijk moeten afwijzen omdat er vanavond allemaal vrienden komen eten voor mijn verjaardag en ik dus echt voor 18.00 uur thuis moet zijn. Toch nog 2 kleinere ritjes gekregen, namelijk Utrecht - Almere in een Golf en Almere - Amersfoort in een Punto. Bij aankomst op mijn eerste adres bleek zowel de auto als contactpersoon onvindbaar. AR gebeld en die zeiden laat maar, ga maar gewoon met de trein naar Almere voor je 2e rit
In een half uurtje was ik al in Amersfoort, maar ik moest wachten op de berijder, want die was in gesprek. Normaliter zou je het dan gewoon laten ondertekenen bij de balie, maar ik moest voor de leasemij ook nog een formulier invullen samen met de klant wat hij van de dienstverlening vond enzo
Uiteindelijk dus maar een half uurtje gereden vandaag en een hoop gewacht en onduidelijkheid
Ik heb 1x een dikke boete gehad, ik kreeg een waarschuwing en kreeg ook te horen dat ik bij twee waarschuwingen ontslagen werd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef Panthera. het volgende:
Weet iemand eigenlijk of EW je kan ontslaan nav een veel te hoge boete?
Ja, klopt..quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:55 schreef Kevindinhinho het volgende:
Er zijn wel een aantal chauffeurs, die laten zich alleen wat minder zien volgens mij...
Wat is dik?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:18 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ik heb 1x een dikke boete gehad, ik kreeg een waarschuwing en kreeg ook te horen dat ik bij twee waarschuwingen ontslagen werd.
Dat zei ik dus ook vorige bladzijdequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik weet niet of meer mensen er last van hadden, maar het leek vandaag wel nationale vrachtwagen-inhaaldag... Aan de lopende band inhalende vrachtwagens. Vreselijk irritant. Nog nooit zo meegemaakt...
Ik had nog niet alle posts teruggelezen..quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook vorige bladzijdewaar reed je?
Edit: zie het al.
Rijd hem er eigenlijk altijd zelf wel uit, nooit echt gehad dat het niet mogelijk was. Of leek.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:57 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Wat doen jullie als een auto echt heel krap weggestopt in een hoekje staat?
Ik rijd er zelf nooit, dus uit ervaring zou ik er niks over kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef Pizzabodem het volgende:
Morgen om 8:00 auto ophalen die om 9:30 in Bergen op Zoom moet zijn vanuit Utrecht. Moet hem ook nog aftanken.
Iemand enig idee of dit haalbaar is in de ochtendspits? Welke weg van Utrecht - BoZ heeft de minste files? Volgens Google Maps kan het binnen een uur en 15 minuten via 3 verschillende routes.
Check je ze ook altijd op kenteken? Qua leeftijd? Soms denk ik 'yes een BMW', kom je aan; 2ton op de tellerquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:58 schreef Franknfurter het volgende:
Zo, morgen drie ritjes. Een opel astra, een nissan qashqai en een volvo s60. Over alle drie niks te klagen (vooral over de volvo niet).
Ik heb ze nu 2 keer gemaild en beide keren na 1 of 2 dagen antwoord gekregen. Laatste keer belden ze zelfs terug omdat ik had gemaild. Je kan natuurlijk ook de administratie bellen, nummer staat in je 'Chauffeurs Handleiding' als het goed is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef -tape- het volgende:
Even @ AR'ers; is de e-mail van de administratie het centrale aanspreekpunt voor vragen over je werk? Dus Administratie@Autoreset.nl? Heb wel eens een mailtje gestuurd namelijk, alleen nooit wat terug gekregen.
Mijn ervaring is inderdaad dat de administratie nooit reageert. Had een paar weken geleden opeens geen enveloppen meer om tankbonnen op te sturen, dus ik had de administratie gemaild of ze er nog een paar konden opsturen. Kreeg ze pas gister binnenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef -tape- het volgende:
Even @ AR'ers; is de e-mail van de administratie het centrale aanspreekpunt voor vragen over je werk? Dus Administratie@Autoreset.nl? Heb wel eens een mailtje gestuurd namelijk, alleen nooit wat terug gekregen.
Heb een mail gestuurd ivm het 'promoveren' naar chauffeur. In ieder geval, of het mogelijk is. Lijkt me toch ook wel vetquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Mijn ervaring is inderdaad dat de administratie nooit reageert. Had een paar weken geleden opeens geen enveloppen meer om tankbonnen op te sturen, dus ik had de administratie gemaild of ze er nog een paar konden opsturen. Kreeg ze pas gister binnen
Planning reageert wel altijd binnen 1 dag, dus ik zou lekker alles aan de planning vragen, tenzij het echt alleen over je salarisspecificatie gaat oid
Bedankt voor je cadeau trouwens, wanneer kom je hem afleveren?
Afsluitdijk gepakt, dus viel meequote:Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet slecht! Wel dodelijk saai dat hele stuk door Flevoland(of pak je de Afsluitdijk?). Wel lang terug OV'en vrees ik voor je. Ik kom uit regio Rotterdam en ben wel eens terug gegaan naar huis vanuit Wieuwerd. Voordeel: vanuit Leeuwarden rechtstreekse IC naar Rotterdam, dat is wel relaxed.
Zou zelf bellen als ik jou was. Had gisteren ook gebeld, maar was geen werk. Vanochtend werd ik dus gebeld voor dat spoedje. Was dezelfde persoon die belde, en ze wist dat het m'n eerste rit zou worden. Dus heeft denk ik toch zin om even een belletje te doen. Stond trouwens ook in een mail die je hebt gekregen, als je nieuw bent raden ze aan om de dag voordat je beschikbaar bent even te bellenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:59 schreef Kevindinhinho het volgende:
Beste rit! Ik hoop dat ik binnenkort ook gebeld word, ben donderdag aangenomen.
Heb zelf FlitsNav op de achtergrond draaien tijdens het rijden. Werkt ideaal!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:31 schreef Pizzabodem het volgende:
Maar heb de apps eigenlijk niet nodig. Rij gewoon altijd keurig de toegestane maximumsnelheid van het traject (+ 5 km op de teller). En in bepaalde auto's wil je geeneens 120 rijden.
Heb 2 maanden terug ook een mailtje daarover gestuurd, nooit wat gehoord. Dus mailen naar personeelszaken heeft ook niet veel zinquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef -tape- het volgende:
[..]
Heb een mail gestuurd ivm het 'promoveren' naar chauffeur. In ieder geval, of het mogelijk is. Lijkt me toch ook wel vet![]()
Ik ga hem eerst even testen op de Autobahn. Als ik dat overleef krijg je hem, met een strik eromheen. Bezorgd door Easyway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |