Dat wordt dus overal een spinaziesausje bij, Chan!
Nicole, gefeliciteerd!
Knap van je meisje, Simmu! Leuk ook, hè , om dr zo zelfstandig en geconcentreerd bezig te zien?
Ik heb zo met Lente te doen. Dr griepje is al bijna een week voorbij maar nu heeft ze oorontsteking én er staan vier kiezen op klappen. Ze kan werkelijk alleen maar huilen. Thuis, weliswaar, want op de opvang bij oma is er schijnbaar niets aan het handje.
Maar thuis... 's ochtends huilen, 's avonds huilen, huilend wakker worden. Iets willen tót ze het krijgt want dan wordt het boos en gillend weggesmeten.
En soms (bijv. 's ochtends in de spits) heb ik soms best even moeite om het te handelen. Pff. En heb vorige week nog aan Nils gevraagd of het niet aan mij lag allemaal. Dat was nadat ik r bij zijn moeder had opgehaald die lyrisch zat te verkondigen dat ze zó lief en makkelijk was geweest. Ze had geen kík gegeven de hele dag!
Tot ze mij zag... Huilen, niet nee naar huis willen, de hele weg in de auto gehuild, aan tafel gehuild...
Maar goed, ze is echt weer niet lekker dus. Op de opvang heeft ze vanmiddag weer niet geslapen dus ik had wederom een huilend meisje in de auto. En thuis viel ze zomaar pardoes bij me op schoot in slaap. Dat gebeurt echt nooit. Dus lekker laten liggen en net, zonder eten dus in bed gelegd.