abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105285102
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Karin ik heb dana uitgelegd dat ze geen melk mag hebben omdat ze daar allergisch voor is en rode vlekker krijgt. Dus als iemand haar nu melk aanbiedt dan zegt ze zelf " nee dat mag ik niet want ik ben allergisch"

dus dat zou je lars ook kunnen leren?
Ja dat moet ik op den duur wel gaan doen inderdaad, dan issie er zelf ook waakzaam op.
je hoort het vaak trouwens he, dat kinderen het zelf ook goed in de gaten houden.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105285186
Wat fijn, Miss!

Ik ga over een half jaar in mijn eentje naar Montréal en ben erg benieuwd hoe Ivan en ook Lena dat trekken.

Oh, misschien gaan we vanmiddag een nieuw bed voor Ivan kopen! Het zal mij benieuwen hoe het slapen zal gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105285246
Wat voor bed gaat het worden Claudia????
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105285331
Hoe lang ben je dan weg, Claudia?

het nadeel van de andere kant van de ocean vind ik het tijdsverschil. Het is erg moeilijk contact houden met het thuisfront, omdat zowel jij als thuis toch dingen gewoon doorgaan, zoals kdv, werk, jouw verplichtingen daar. Als Schaap in Seattle is, vind ik dat nog het lastigste.Zowel het contact houden voor Senna met hem, als wel het mijn verhaal kwijt kunnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_105285362
Ow ja, het ging hier laatst over bedden. Senna heeft een eenpersoonsbed en dat gaat vanaf het begin prima. Ze is er één keer uitgedonderd, maar er lag nog een matrasje naast, dus dat was alleen vervelend, niet pijnlijk. Wat gaan jullie doen, Claudia, peuterbed of eenpersoons?
pi_105285501
Peuterbed! Dat is vooral uit gemakzucht. Ik vind dat Ikeabed zo leuk en eenpersoonsbedden zijn zo suf. Dan moet ik op zoek gaan en daar heb ik geen zin in. :Y) En ik ga een nieuw bijpassend dekbed kopen zodat het beddekovertrekprobleem ook opgelost is. (De oude kregen we gratis bij het ledikant.)

Ik ga denk ik een week weg. De tijd vliegt vast voorbij, en ik verwacht weinig problemen. Ik zou het tripje alleen niet gemaakt hebben als het dichter op de verhuizing had gezeten.
pi_105285545
Senna's bed vind ik wel heel geweldig, maar dat wist je al. :+

Wat ik trouwens zo knap vind: Ivan kijkt gerust een uur geboeid naar een aflevering van Kuifje en gaat helemaal in het verhaal op. Ik vind hem zo groot zo. :o
pi_105285583
Eenpersoonsbedden zijn niet suf }:| Senna's bed is verre van suf, maar hartstikke leuk!

Schaap had er ook weinig problemen mee, met die week. Die zat zo lekker vol gepland met allerlei leuk en interessante dingen, dat die omvloog. Ik vond het thuis wel eens even pittig, omdat ik voor Senna alles zo normaal mogelijk wilde laten doorgaan, en dat soms wel even wat van me eiste. Niets heftigs ofzo, maar voorheen als schaap weg was, had ik afspraken met mensen, ging uit eten, hing lekker op de bank en deed waar ik zin in had. Dat gaat wel even anders als je een kind (of twee) rond hebt lopen.

Hoe lang na de verhuizing ga je?
pi_105285610
Het is hier maar goed dat papa elke dag gewoon weer thuis komt anders hadden we een groot probleem gehad op sommige dagen. Vooral na het weekend. Maandags staat Leander het liefst de hele dag bij de achterdeur om op papa te wachten. Hij komt er alleen weg om te eten of voor een schone luier. Spelen doet ie met zijn rug tegen de deur. Hij wil ook niet weg want misschien komt papa wel thuis. En bellen doen we maar niet want als ik met lief aan het bellen ben en de telefoon aan hem geef dan begint ie heel zielig te huilen.
Als papa eenmaal thuis is kan de wereld hem ook gestolen worden. Hij merkt helemaal niks meer. mama kan de pot op. Papa is thuis!!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_105285847
Hmm Necole, ergens vind ik dat helemaal niet zo fijn klinken..
pi_105285986
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Hmm Necole, ergens vind ik dat helemaal niet zo fijn klinken..
Tis echt een papa kind hoor.
Ik laat hem natuurlijk ook niet de hele dag daar staan (onze achterdeur is trouwens in de woonkamer). Maar zodra ie d ekans heeft gaat ie er wel weer staan. Als ik bv Mikael op moet halen van school dan wil ie liever niet meer: Nee papa zo huis!! Als ik hem dan op de klok laat zien dat papa nog niet thuis komt dan gaat ie wel mee.
Als ik Matthias moet verschonen of fles of wat dan ook staat hij alweer bij de deur te wachten!
pi_105286026
Jeetje! Dat hij zo aan zijn vader hangt.. En natuurlijk snap ik wel dat jij hem daar niet de hele dag laat staan :D
  woensdag 7 december 2011 @ 10:25:57 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105286107
Ik heb er zelf ook weinig moeite mee, met het weg zijn. Ja, natuurlijk is het afscheid even heftig, maar idd is het over het algemeen zo druk en ben je met zoveel andere dingen bezig dat echt missen er niet in zit. Ik heb er vaak pas echt op de laatste dag last van. Omdat je dan weet dat het erop zit en dan kan de tijd me ook niet snel genoeg gaan.

Ik 'moet' in januri weer, voor 4-5 dagen naar Singapore, waarvan dus 2 dagen ongeveer reistijd zijn :D , tel daar een jet-lag bij op en ik weer niet eens dat ik weg ben zeg maar. ;) :P
Ik vind het deze keer wel iets moeilijker hoor, want Sasha zit dan net 1 week echt op school, dus best even heftig, maar goed, ik ben van zaterdagavond tot donderdagochtend weg, dus ik kan hem donderdag gewoon zelf uit school halen.

Wat wel helpt voor mij is dat F. het best heel leuk vind om af en toe eens een paar dagen alleen met de mannen te hebben en de jongens zelf vinden dat ook wel erg leuk. Vaak gaan ze dan naar een ballenbakspeeltuin oid.
En... een paar nachten helemaal alleen in een muisstille hotelkamer is zoooooooo lekker soms. :@ ;)
pi_105286112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:23 schreef Sorbootje het volgende:
Jeetje! Dat hij zo aan zijn vader hangt.. En natuurlijk snap ik wel dat jij hem daar niet de hele dag laat staan :D
Ja hij doet dat heel erg. In het weekend zal het hem niet eens opvallen als ik er niet ben. Papa moet met hem uit bed, papa moet brood en drinken pakken, papa moet hem aankleden, papa moet met hem en de hond wandelen, als papa naar de wc moet staat ie voor de wcdeur te huilen omdat papa weg is. Soms is het wel een vervelend want mijn lief kan in het weekend niks. Nu vind ie het vaak zelf ook wel leuk maar moet papa eens aan mama komen. We noemen hem ook wel eens ons anticonceptiemiddel :X
pi_105286215
Dat laatste kan ik me heeeel goed voorstellen, BE :Y

Wij kunnen aanstaande zaterdag ongestoord slapen en zondagmorgen uitslapen! We gaan zaterdagavond naar de oudejaarsconference van Maarten van Rossum :D en dan gaat ze logeren bij opa en oma in Hoorn. Wat zal het weer vreemd zijn, opstaan zonder ons immer vrolijke, dansende en zingende meisje, maar ook wel lekker, uitslapen O+
pi_105286431
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Ja dat moet ik op den duur wel gaan doen inderdaad, dan issie er zelf ook waakzaam op.
je hoort het vaak trouwens he, dat kinderen het zelf ook goed in de gaten houden.
ja als je ze uitlegt dat ze anders buikpijn of jeukende vlekjes krijgen denk ik dat ze dat soort dingen graag in de gaten houden.
pi_105286486
BE, ik herken het allemaal ontzettend! En ik vond het ook heel leuk met ons drietjes.

Ik ben een keer eerder een korte week naar het buitenland geweest toen Ivan nog een baby was. Deze keer zou anders kunnen zijn omdat Lena dan misschien nog borstvoeding krijgt. Maar dat is hier niet ontopic.
pi_105287961
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:22 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Tis echt een papa kind hoor.
Ik laat hem natuurlijk ook niet de hele dag daar staan (onze achterdeur is trouwens in de woonkamer). Maar zodra ie d ekans heeft gaat ie er wel weer staan. Als ik bv Mikael op moet halen van school dan wil ie liever niet meer: Nee papa zo huis!! Als ik hem dan op de klok laat zien dat papa nog niet thuis komt dan gaat ie wel mee.
Als ik Matthias moet verschonen of fles of wat dan ook staat hij alweer bij de deur te wachten!
Ik herken het! Waaaar blijft mijn papa nou?? Maar nu dus ineens stukken minder, was gewoon een (redelijk korte) fase gelukkig. Want ik vond het stiekem toch niet zo heel leuk :{w

De Sint is bij ons ook geweest. Seb snapte er niks van. Na 1 cadeau te hebben uitgepakt ging hij zijn andere cadeaus aan papa, mama en opa uitdelen. Toen ik zei dat die voor hem waren had hij echt zoiets van huh zijn die allemaal voor mij?? Bij ieder cadeau voor de zekerheid even vragen: deze ook voor mij?? Zo grappig, kind was al zo blij met zijn als eerste uitgepakte winkelwagentje. O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_105288006
En weer terug van een uurtje logo, Geen volzinnen meer gebruiken naar Roy maar korte woorden waar op dat moment zijn intresse ligt.
En hem nog meer nadoen, in zijn gebaren, zijn geluiden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 7 december 2011 @ 11:31:25 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105288079
En waarom is dat dan precies Bar? Zodat het makkelijker is voor hem zinnen en woorden te begrijpen en na te praten?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:30 schreef miss_sly het volgende:
Dat laatste kan ik me heeeel goed voorstellen, BE :Y

Wij kunnen aanstaande zaterdag ongestoord slapen en zondagmorgen uitslapen! We gaan zaterdagavond naar de oudejaarsconference van Maarten van Rossum :D en dan gaat ze logeren bij opa en oma in Hoorn. Wat zal het weer vreemd zijn, opstaan zonder ons immer vrolijke, dansende en zingende meisje, maar ook wel lekker, uitslapen O+
Ik vind het ook altijd heel onwerkelijk hoor, als ze een nachtje uit logeren zijn terwijl we thuis zijn. Stil in huis, niet nog even een kus en de dekens rechtleggen voor we gaan slapen etc. etc. :Y

Met BV is het idd nog weer een ander verhaal Claudia. :Y Dat heeft ook wel een klein beetje meegespeeld in mijn beslissing ooit het niet te doen. Sasha was 16 weken oud toen ik voor het eerst (2 dagen) op reis ging. ;)
pi_105288220
@Be Idd om het begrijpbaar te gaan maken, volzinnen is teveel informatie ineens. Dus als Roy met een bal speelt, gewoon zeggen Bal, gooit hij hem weg, dan weg zeggen, rolt hij de bal dan Rollen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105294703
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:59 schreef Troel het volgende:
Dilemma inderdaad bodpa, is een potje wellicht een gulden middenweg?

Hier begint de verstopping van Ruben gelukkig beter te gaan (denk ik). Hij klaagde al heel lang over buikpijn, meestal vlak voordat hij moest poepen. Behoorlijk aantal keren naar de huisarts geweest, ook urine laten checken, kweken, noem maar op. Geen parasieten, maar uiteindelijk via een rontgenfoto gezien dat hij inderdaad een verstopping heeft. Dus lactulosestroop oid gekregen. Een van de dingen om dit te voorkomen is natuurlijk voldoende vezels eten. Maar dat is nou juist het probleem.

Groenten eet hij nog steeds niet/nauwelijks. Ja, verstopt, als je het heeeeel goed verstopt. Verder eet hij hier thuis alles al volkoren (brood, pasta, zilvervliesrijst, crackers, ontbijtkoek).

Wat kan ik nog proberen om meer vezels te introduceren? Mijn inspiratie laat me in de steek en blijkbaar is dit dus niet genoeg nog :(
Teveel vezels kunnen juist voor verstopping zorgen als hij er niet voldoende bij drinkt. :) dan
help je hem met al die volkorenproducten juist minder dan je zou denken.

Ik zou persoonlijk erg waken voor voldoende vocht intake.
En verder, in fruit zitten ook vezels, misschien kun je daar wat mee? En dan liever de hele vrucht dan het sap.
:)
pi_105296343
Mijn man gaat voor het eerst meerdere dagen van huis sinds de kinderen geboren zijn. Hij zit in Amerika, dus beltechnisch niet handig. Ik krijg Driekus al niet uitgelegd dat papa weg is als ie em een dagje niet ziet, dus hoe we deze 5 dagen moeten gaan doen, geen idee. Is een soort van afstreepkalender een idee? Of stappen peuters en probleemloos overheen dat een ouder er een aantal dagen niet is?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_105296505
ik kan die kutstoomboot niet meer aanhoren ;(

ze heeft nu wel door dat sintelklaas echt weer terug naar spanje is, dus nu wil ze naar spanje. morgen ben ik weer telug mama :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105296535
mefke, wij doen altijd een afstreepkalender en dat gaat prima. begin januari ga ik een weekje weg, dan brengt het spul me weg en halen me weer op.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')