Ja dat moet ik op den duur wel gaan doen inderdaad, dan issie er zelf ook waakzaam op.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Karin ik heb dana uitgelegd dat ze geen melk mag hebben omdat ze daar allergisch voor is en rode vlekker krijgt. Dus als iemand haar nu melk aanbiedt dan zegt ze zelf " nee dat mag ik niet want ik ben allergisch"
dus dat zou je lars ook kunnen leren?
Tis echt een papa kind hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Hmm Necole, ergens vind ik dat helemaal niet zo fijn klinken..
Ja hij doet dat heel erg. In het weekend zal het hem niet eens opvallen als ik er niet ben. Papa moet met hem uit bed, papa moet brood en drinken pakken, papa moet hem aankleden, papa moet met hem en de hond wandelen, als papa naar de wc moet staat ie voor de wcdeur te huilen omdat papa weg is. Soms is het wel een vervelend want mijn lief kan in het weekend niks. Nu vind ie het vaak zelf ook wel leuk maar moet papa eens aan mama komen. We noemen hem ook wel eens ons anticonceptiemiddelquote:Op woensdag 7 december 2011 10:23 schreef Sorbootje het volgende:
Jeetje! Dat hij zo aan zijn vader hangt.. En natuurlijk snap ik wel dat jij hem daar niet de hele dag laat staan
ja als je ze uitlegt dat ze anders buikpijn of jeukende vlekjes krijgen denk ik dat ze dat soort dingen graag in de gaten houden.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ja dat moet ik op den duur wel gaan doen inderdaad, dan issie er zelf ook waakzaam op.
je hoort het vaak trouwens he, dat kinderen het zelf ook goed in de gaten houden.
Ik herken het! Waaaar blijft mijn papa nou?? Maar nu dus ineens stukken minder, was gewoon een (redelijk korte) fase gelukkig. Want ik vond het stiekem toch niet zo heel leukquote:Op woensdag 7 december 2011 10:22 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Tis echt een papa kind hoor.
Ik laat hem natuurlijk ook niet de hele dag daar staan (onze achterdeur is trouwens in de woonkamer). Maar zodra ie d ekans heeft gaat ie er wel weer staan. Als ik bv Mikael op moet halen van school dan wil ie liever niet meer: Nee papa zo huis!! Als ik hem dan op de klok laat zien dat papa nog niet thuis komt dan gaat ie wel mee.
Als ik Matthias moet verschonen of fles of wat dan ook staat hij alweer bij de deur te wachten!
Ik vind het ook altijd heel onwerkelijk hoor, als ze een nachtje uit logeren zijn terwijl we thuis zijn. Stil in huis, niet nog even een kus en de dekens rechtleggen voor we gaan slapen etc. etc.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:30 schreef miss_sly het volgende:
Dat laatste kan ik me heeeel goed voorstellen, BE
Wij kunnen aanstaande zaterdag ongestoord slapen en zondagmorgen uitslapen! We gaan zaterdagavond naar de oudejaarsconference van Maarten van Rossumen dan gaat ze logeren bij opa en oma in Hoorn. Wat zal het weer vreemd zijn, opstaan zonder ons immer vrolijke, dansende en zingende meisje, maar ook wel lekker, uitslapen
Teveel vezels kunnen juist voor verstopping zorgen als hij er niet voldoende bij drinkt.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:59 schreef Troel het volgende:
Dilemma inderdaad bodpa, is een potje wellicht een gulden middenweg?
Hier begint de verstopping van Ruben gelukkig beter te gaan (denk ik). Hij klaagde al heel lang over buikpijn, meestal vlak voordat hij moest poepen. Behoorlijk aantal keren naar de huisarts geweest, ook urine laten checken, kweken, noem maar op. Geen parasieten, maar uiteindelijk via een rontgenfoto gezien dat hij inderdaad een verstopping heeft. Dus lactulosestroop oid gekregen. Een van de dingen om dit te voorkomen is natuurlijk voldoende vezels eten. Maar dat is nou juist het probleem.
Groenten eet hij nog steeds niet/nauwelijks. Ja, verstopt, als je het heeeeel goed verstopt. Verder eet hij hier thuis alles al volkoren (brood, pasta, zilvervliesrijst, crackers, ontbijtkoek).
Wat kan ik nog proberen om meer vezels te introduceren? Mijn inspiratie laat me in de steek en blijkbaar is dit dus niet genoeg nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |