Lars reageert nog steeds op melk, het is niet weg geweest.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
Hè Karin, reageert Lars weer op melk? Ook dat had ik niet meegekregen. Wat naar! Ik kan me voorstellen dat je dat vooral lastig vindt met het oog op het kinderdagverblijf in de toekomst. Bij grotere kinderen gaat zoiets bovendien sneller mis. Ze hebben bij ons maar een melkmoment, namelijk tijdens de lunch. Misschien scheelt dat? Ze hoeven niet de hele tijd op te letten dan, toch?
Ja dat moet ik op den duur wel gaan doen inderdaad, dan issie er zelf ook waakzaam op.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Karin ik heb dana uitgelegd dat ze geen melk mag hebben omdat ze daar allergisch voor is en rode vlekker krijgt. Dus als iemand haar nu melk aanbiedt dan zegt ze zelf " nee dat mag ik niet want ik ben allergisch"
dus dat zou je lars ook kunnen leren?
Tis echt een papa kind hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Hmm Necole, ergens vind ik dat helemaal niet zo fijn klinken..
Ja hij doet dat heel erg. In het weekend zal het hem niet eens opvallen als ik er niet ben. Papa moet met hem uit bed, papa moet brood en drinken pakken, papa moet hem aankleden, papa moet met hem en de hond wandelen, als papa naar de wc moet staat ie voor de wcdeur te huilen omdat papa weg is. Soms is het wel een vervelend want mijn lief kan in het weekend niks. Nu vind ie het vaak zelf ook wel leuk maar moet papa eens aan mama komen. We noemen hem ook wel eens ons anticonceptiemiddelquote:Op woensdag 7 december 2011 10:23 schreef Sorbootje het volgende:
Jeetje! Dat hij zo aan zijn vader hangt.. En natuurlijk snap ik wel dat jij hem daar niet de hele dag laat staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |