Wat voor bubblegum?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb hard dick & bubblegum in de aanbieding. Iemand?
Te snel klaarkomen -10quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, want de eerste keer hebben ze dus de neiging om kenkersnel klaar te komen omdat nieuw vlees en verbazing over het temperament van dat stuk vlees.
Tweede keer is het of iets beter of wel gewoon goed, maar de eerste keer faalt altijd omdat ze dan te snel klaarkomneigingen hebben. Kan gebeuren tho.
Je moest eens wetenquote:
Heb ik nooit last van. Besneden zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, want de eerste keer hebben ze dus de neiging om kenkersnel klaar te komen omdat nieuw vlees en verbazing over het temperament van dat stuk vlees.
Tweede keer is het of iets beter of wel gewoon goed, maar de eerste keer faalt altijd omdat ze dan te snel klaarkomneigingen hebben. Kan gebeuren tho.
Vrouwen die mannenissues niet begrijpen.quote:
Weetje hoe grappig dit klinktquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit starten, dus meestal is de fittie al bezig als ik die ertussen in slinger.
Best. Gum. Ever.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
En dan daarna wel huilen over PMS en buikkrampjes. Hypocriete kutwijven, allemaal.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vrouwen die mannenissues niet begrijpen.
Ik snap het opzich wel hoor, bepaalde factoren spelen daar aan mee wel en ze kunnen er niets aan doen. Mja... toch blijft het kutquote:
Ik begrijp het wel hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vrouwen die mannenissues niet begrijpen.
Ja, maar dan moet de man in kwestie het ook kunnen he :/ Als je na 1x klaar bent dan houd het op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Te snel klaarkomen. Dikke /care, even 5 minuten wachten en nog een keer gaan toch?
This ain't pay per view.
Dus dat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Te snel klaarkomen. Dikke /care, even 5 minuten wachten en nog een keer gaan toch?
This ain't pay per view.
Mijn record is 8 keer in een nacht. Beat thatquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet de man in kwestie het ook kunnen he :/ Als je na 1x klaar bent dan houd het op.
Die heb ik ook een keer gekregen. Best. Sex. Ever.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn record is 8 keer in een nacht. Beat that.
Op het internet jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet wel lekker blijven he. Helemaal rauw geneukt daarnaquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
auw, schrale kut.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snap jequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gekregen. Best. Sex. Ever.
Wel 1 schrale kutweek daarna.
Nickelson jassen bedoel je? Phantom's zus heeft er een, vraag haarquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef Maisnon het volgende:
Even subtiel een ander onderwerp tussen door, waarom zijn er alleen maar vuilniszakkenwinterjassen overal, wordt er een beetje moe van
Wat?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:22 schreef Phantomesse het volgende:
Drugs thodat hielp wel
![]()
Vinger coke op de klitter. Echter wel via het speeksel van andermans persoon want zo recht op je kut lijkt me maar pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |