Kom bij mij oud en nieuw vierenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was wel echt des duivels toen, dat meisje zat op een gegeven moment gewoon jankend in haar douchecabine door die gasten. Toen ik haar daar zag zitten in tranen werd ik heulemaal groen en scheurde ik uit mijn kleren.
Dusdatquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pff ik haaaaaaat zulke mensen die dat doen, gebeurd mij ook best vaak dat mannen hun bier perongeluk expres (maar dan ook echt) op je gaan morsen en je dan zo schaapachtig gaan aankijken. Thefuck, terechte klap wel trouwens
Dat is toch ook een trieste reden, dat die gast zich zo opfokt op 1 minuscuul duwtje en vervolgens niet jou maar een kennis van je aanvalt. Opgefokte dronk or what?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn laatste keer ook O&N 2009->2010.
Een gozer ging een beetje te dicht bij me dansen en toen gaf ik 'm een bescheiden duwtje zo van 'hey dude you're in my personal space'. Echt heel zachtjes zo. En toen draaide hij om zo van 'Eyzzz kerel wat doe je man'
Vervolgens gaf ie mij een bitchslap in m'n arme gezichtje. (Ja, echt). En toen sprong m'n kameraad over de bar (Die werkt in die tent) klaar voor actie
. Op een gegeven moment stond ik in m'n eentje tegenover 3 lui, waaronder Bitchslapper. Ik voelde me een beetje bedreigd dus gaf ik Bitchslapper maar 2 rechter directes op z'n bakkes waarna hij over wat barkrukjes viel. Ik dacht is klaar en Jan de uitsmijter (menne freund
) gooide hem en zn maatje eruit.
Tot dat ik 5 minuten uit 't raam kijk en zag hoe Bitchslapper met 5 van z'n maatjes op een kennis van mij aan 't in slaan was. Dus toen ben ik maar naar buiten gesprint en Bitchslapper een kopstootje gegeven. Was wel een beetje eng want hij was out voordat hij de grond raakte en hij bleef 5 minuten doodstil liggen.
Was 'm inmiddels wel gesmeerd want hangen cameras daar maar volgende ochtend vet panisch internet en teletekst checken kijken of die gast dood was ofzo.
ja wtf, wat mankeerde die gasten?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was wel echt des duivels toen, dat meisje zat op een gegeven moment gewoon jankend in haar douchecabine door die gasten. Toen ik haar daar zag zitten in tranen werd ik heulemaal groen en scheurde ik uit mijn kleren.
Ik heb je nog nooit zien posten anders, vroeg me al af die de TS wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de grondleggers van deze reeks, dus nee.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee want Auschwitzkids kunnen sowieso gewoon inpakken.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef Sinji het volgende:
Toen het over vechten ging dacht ik al:
[ afbeelding ]
This topic delivers
Dunno. Hij viel mij eerst aan trouwens hoor, maar met m'n skills word ik uiteraard nooit geraaktquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is toch ook een trieste reden, dat die gast zich zo opfokt op 1 minuscuul duwtje en vervolgens niet jou maar een kennis van je aanvalt. Opgefokte dronk or what?
[..]
ja wtf, wat mankeerde die gasten?
Zelf nog wat klappenb gevangen trouwens?
Dat is dus een grote reden waarom ik niet wil vechten, handen zijn echt broze dingetjes. Soms moet ik nog eens wat mensen uitschakelen maar dat wil ik niet vechten noemen, dan pas ik gewoon een verwurgingkje toe meestal.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:28 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb ooit mijn hand gebroken toen ik iemand neer sloeg
Nadat ik ze vertelde dat ze moesten opzouten deden ze heel moeilijk, ontiegelijk langzaam naar de deur lopen enzulks. Toen ik ze er uit had gezet gingen ze mij buiten opwachten met ijsballen in hun hand.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja wtf, wat mankeerde die gasten?
Zelf nog wat klappenb gevangen trouwens?
Rear-naked choke the bitchesquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is dus een grote reden waarom ik niet wil vechten, handen zijn echt broze dingetjes. Soms moet ik nog eens wat mensen uitschakelen maar dat wil ik niet vechten noemen, dan pas ik gewoon een verwurgingkje toe meestal.
Standing arm-triangle, of guillotine is makkelijkquote:
Wie, wat, waar dan??quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:28 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb ooit mijn hand gebroken toen ik iemand neer sloeg
Dit ja,volgensmij heb ik ook ontiegelijk vaak iemand bij z'n keel gegrepen en 'm gewoon in 1x naar beneden gedruktquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is dus een grote reden waarom ik niet wil vechten, handen zijn echt broze dingetjes. Soms moet ik nog eens wat mensen uitschakelen maar dat wil ik niet vechten noemen, dan pas ik gewoon een verwurgingkje toe meestal.
Deze chickquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:35 schreef Phantomesse het volgende:
Wurgen![]()
If you can't beat it, choke it! Zo heb ik het ook wel een paar keer opgelost ja. Gewoon arm om die nek heen en even door de klappen die je ontvang heenbijten tot diegene geen lucht meer heeft om je te slaan.
Is best schattig als ze bijkomen en vergeten zijn dat ze aan het vechten waren en dan verstrooid rondkijken van 'wtf.... huh?!'
Poor things
Not sure if serious.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:35 schreef Phantomesse het volgende:
Wurgen![]()
If you can't beat it, choke it! Zo heb ik het ook wel een paar keer opgelost ja. Gewoon arm om die nek heen en even door de klappen die je ontvang heenbijten tot diegene geen lucht meer heeft om je te slaan.
Is best schattig als ze bijkomen en vergeten zijn dat ze aan het vechten waren en dan verstrooid rondkijken van 'wtf.... huh?!'
Poor things
Beste methode toch echtquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:35 schreef Phantomesse het volgende:
Wurgen![]()
Poor things
Hahaha, gruwelijk passende picquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je nu zegt?
Dat ik een jankerd ben omdat ik het dom vind als ze een accent erbij doen???
[ afbeelding ]
Spuit elf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ooh, jullie zitten op een hele andere pagina al.
Bril op jij! Geef me trouwens een hapje van je broodje?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ooh, jullie zitten op een hele andere pagina al.
Timor, hij had aan m'n ex gezeten, in een discotheek.quote:
Broodje is op, heb nog een stuk turkse pizza die ik waarschijnlijk vanavond even opwarm als ik osso kom weerquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bril op jij! Geef me trouwens een hapje van je broodje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |