Het is 3 uur.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahahaik zie het al voor me, wel badass hoor aan een rek hangen en op d'r hoofd trappen.
Ik was 14 ofzo, middelbareschool drama sowieso en toen viel dat meisje me echt zomaar aan.
We hadden een woordenwisseling maar ineens kwam ze, dus ik sloeg d'r op d'r neus en toen liep ze echt keihard jankend weg.
Ik stond daar heel stoer (want win) maar moest ook bijna huilen omdat het dus echt pijn deed aan m'n hand. Daarna maar bij bitchslaps gehouden
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouwen, wat zijn ze toch simpel.
Ghehe jij had een woordenwisseling, dit meisje viel mij écht zomaar aanquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahahaik zie het al voor me, wel badass hoor aan een rek hangen en op d'r hoofd trappen.
Ik was 14 ofzo, middelbareschool drama sowieso en toen viel dat meisje me echt zomaar aan.
We hadden een woordenwisseling maar ineens kwam ze, dus ik sloeg d'r op d'r neus en toen liep ze echt keihard jankend weg.
Ik stond daar heel stoer (want win) maar moest ook bijna huilen omdat het dus echt pijn deed aan m'n hand. Daarna maar bij bitchslaps gehouden
En daarna 500x 'Ik mag geen medeleerlingen slaan'?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het is de waarheid.quote:
True that. Maar rooms-katholieke middelbare school dus pagina's uit de bijbel over moeten schrijven en een vierkant rooster.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En daarna 500x 'Ik mag geen medeleerlingen slaan'?
Dus je vecht wel want er zijn altijd gozers die erom vragenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:05 schreef Jajong het volgende:
Ik vecht nooit. Alleen maar als ze er om vragen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
True that. Maar rooms-katholieke middelbare school dus pagina's uit de bijbel over moeten schrijven en een vierkant rooster.
Er zijn niet zoveel gozers die met mij willen vechten hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus je vecht wel want er zijn altijd gozers die erom vragen
En dat bedoel ik niet alsof ik een vette badass ben ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel gozers die met mij willen vechten hoor.
Laatste keer voor mij was ook toen ik 15 was. Met een dronken marokkaan van een jaartje of 18/19. Die gozer was zó ontzettend zielig bezigquote:
Genki Sudo maakt je mentaal eerst helemaal kapot inderdaad, en daarna klaptie jequote:Op dinsdag 6 december 2011 15:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel gozers die met mij willen vechten hoor.
Nee ik ook niet meer, te oud daarvoor enzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:08 schreef Phantomesse het volgende:
Aaaaaah, wat zijn jullie een schatjes met vechten![]()
Wat een tijd
Verder nog tal van schoolplein en dronken gevechten...
Nu zou ik niet meer vechten tho, tenzij ik word aangevallen.
Neo Samuraiquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Genki Sudo maakt je mentaal eerst helemaal kapot inderdaad, en daarna klaptie je
Laatste keer voor mij was O&N 2009->2010.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laatste keer voor mij was ook toen ik 15 was. Met een dronken marokkaan van een jaartje of 18/19.
POWERBEAR ATTACK!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laatste keer voor mij was O&N 2009->2010.
Ik was op een huisfeestje van een goede vriendin en er waren allemaal gasten op komen dagen die zij niet kende en die idioten staken vuurwerk af in haar hal.
Toen werd ik ingeschakeld om ze er uit te gooien.
Ik toen ik 17 of 18 was, volgens mij vlak voor mijn 18de. Toen ging ik soms met een meisje om maar zij wordt echt een eersteklas rasmonool als ze dronken is. Dus ze heeft een biertje in har handen, en midden in ons gesprek gooit ze die leeg tussen mijn tietenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laatste keer voor mij was ook toen ik 15 was. Met een dronken marokkaan van een jaartje of 18/19. Die gozer was zó ontzettend zielig bezig
Pff ik haaaaaaat zulke mensen die dat doen, gebeurd mij ook best vaak dat mannen hun bier perongeluk expres (maar dan ook echt) op je gaan morsen en je dan zo schaapachtig gaan aankijken. Thefuck, terechte klap wel trouwensquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik toen ik 17 of 18 was, volgens mij vlak voor mijn 18de. Toen ging ik soms met een meisje om maar zij wordt echt een eersteklas rasmonool als ze dronken is. Dus ze heeft een biertje in har handen, en midden in ons gesprek gooit ze die leeg tussen mijn tietengewoon zomaar, en dat vond ze grappig. Toen heb ik haar met 1 onverwachte klap (ik had eerst zoiets van... wat doe je?! ........
>
>
>
>
> BAM >
>
tegen de grond gemept (ik had vodka en whisky op, no fuck with me on vodka and whisky) random glas rood wijn van de bar af gepakt en over haar gezicht en kleding heen gegooid.
Daarna mezelf maar de kroeg uit gezet want het is zo voor schut als de uitsmijters dat voor je doenGeen verbod gekregen gelukkig want de eigenaar had gezien wat er gebeurde en ik ben goed met hem.
Mijn laatste keer ook O&N 2009->2010quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laatste keer voor mij was O&N 2009->2010.
Ik was op een huisfeestje van een goede vriendin en er waren allemaal gasten op komen dagen die zij niet kende en die idioten staken vuurwerk af in haar hal.
Toen werd ik ingeschakeld om ze er uit te gooien.
Ik was wel echt des duivels toen, dat meisje zat op een gegeven moment gewoon jankend in haar douchecabine door die gasten. Toen ik haar daar zag zitten in tranen werd ik heulemaal groen en scheurde ik uit mijn kleren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
POWERBEAR ATTACK!!
Maar dan mag het, je had een goeie reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |