Ghehe, weerwolven enzoquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Jij hebt trouwens elke nacht bizarre dromen he Phantomesse? Ik was zo blij dat ik weer eens een bizarre droom had, normaal zijn mijn dromen echt veel te logisch en boring.
Het is een landelijk woord geworden maar laatst zat ik na te denken over klanken in heden en verleden tijd, en wil verandert niet van klank dus wou slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wou word hier in het oosten ook gewoon gebruikt.
Oeh, die dromen heb ik ook wel gehad een tijd. Of dat vrienden van me voor mijn neus zelfmoordpleegden ofzo op een hele droge manier. Echt zo van we lopen door een gang en opeens is het van 'Hey A. Doei he!' en springt 'ie zo door de ruit op x hoog. Of dat ik werd aangevallen en verkracht door een gast met een plank met allemaal uitstekende spijkers en dat een ander meisje gewoon toe zit te kijken en geen fuck doetquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geef mij maar zulke dromen. Ik heb maanden gehad dat ik elke nacht droomde dat ik verkracht, gemarteld en vermoord werd. En allemaal hier in het dorp, en alles leek ook zoals het in het echt is. Nachten gehad dat ik schreeuwen wakker werd. Geen pretje.
Ik had vroeger ook een terugkerende droom over dat ik en een van mijn beste maatjes weerwolven waren en we door een gekkenhuis gingen sprinten. Shit was awesome.quote:
Ik vind dat zo triest he. Ik zie dan op Facebook sommige mensen erover janken, en niet geel verrassend zijn ze allemaal blank.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
Wie van de getinte mensen hier voelen zich gediscrimineerd door zwarte piet? Eerlijk
Ik voel me er niet door gediscrimineerd. Maar ik kan me wel ergeren als ze ineens zo'n (fucking slecht) surinaams accent erbij gaan opzetten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
Wie van de getinte mensen hier voelen zich gediscrimineerd door zwarte piet? Eerlijk
Dit ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vind dat zo triest he. Ik zie dan op Facebook sommige mensen erover janken, en niet geel verrassend zijn ze allemaal blank.
Nou daarom dus, al die jankerds.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik voel me er niet door gediscrimineerd. Maar ik kan me wel ergeren als ze ineens zo'n (fucking slecht) surinaams accent erbij gaan opzetten.
Ik begrijp niet wat je nu zegt?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nou daarom dus, al die jankerds.
Ik nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je nu zegt?
Dat ik een jankerd ben omdat ik het dom vind als ze een accent erbij doen???
[ afbeelding ]
Ik zie deze post nu pas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Anouk een jankerd is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je nu zegt?
Goedemorgen schatjequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Sjongejongejongens, grammaticapolitie:
WILLEN
tegenwoordige tijd:
ik wil
jij wilt / wil jij spreektaal: jij wil
u wilt / wilt u spreektaal: u wil / wil u
hij/zij wil
wij/jullie/zij willen
verleden tijd:
ik/jij/hij wilde/wou
wij/jullie/zij wilden/wouden
![]()
Goeiemorgen trouwens!
Waar ben je vanaf?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Goedemorgen schatje
Wake up wake up wake up it's the first time of the month?
Ik ben er net vanaf
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:39 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Fittiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Aaaah, het moment dat je door je neus heen blazend je oorbellen uit begint te trekken...
Ik heb zin om te vechten
Ghehe ik heb maar 1x met een meisje gevochten en daarna alleen met jongensquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Ik vergeet dat juist altijd. Gelukkig zijn mijn oren nog heel.
Vechtende meisjes is toch alleen maar een beetje schreeuwen, duwen, haar trekken, verloren klauwen in de lucht tot er iemand tussen komt staan.
Maar 1 keer iemand met m'n vuist geslagen en dat deed echt pijn aan m'n hand. Een gezicht is hard
Vrouwen, wat zijn ze toch simpel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zie deze post nu pas.
Fanta bedankt!
Fanta bedankt!
Fanta, Fanta,
Fanta bedankt!
Me fucking gusta is genereer hier bodyjuice.
Tevens posten jullie te weinigIk ga even nieuw voedsel machen.
Hahahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe ik heb maar 1x met een meisje gevochten en daarna alleen met jongensDat meisje was op de basisschool en dat was zo'n big momma Surinaamse die elke pauze patat en chips at. Wat een gevecht
Ze liet m'n haar maar niet los dus ik kneep keihard in alle vetrollen en toen ze me eindelijk losliet ging ik aan een rek hangen en gaf dr een trap op dr kop
Ik was een agressief kindje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |