Als je door die haymakers geraakt wordt dan verdien je het ook naar mijn meningquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ken heel vaag nog wat Landmacht-skills van een goede mattie van me, me 2 vingers je adamsappel naar voren trekken en klaar. Of een bepaalde greep uitvoeren @ de pols van iemand, dat doet zo kænkerpijn dat je half verlamd.
In fitties (zelden tot nooit) ben ik gewoon degene die met een aanloop z'n vuist zo ziek mogelijk slingert tegen je slaap aan. En een rape choke (zo heet dat dus lees ik net
) ben ik ook niet vies van, in plaats van mezelf te vermoeien gelijk korte metten maken op deze manier, tot je de angst in die oogjes ziet
.
Iemand is DTF.quote:
Down To Fuck. Kijk Jersey Shore plzquote:
Zo noemen wij 't wel in 'het wereldje'quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:06 schreef JackieBrown het volgende:
Rape choke is een officiële/algemene benaming?
Truequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je de goeie hebt..Maar idd stoeien is
Truequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van hoor. Vind het juist niet kunnen als ik win
like wtf..
Een man moet je door de kamer heen kunnen gooien
Aaah, een grizzlypuzzle. DM me eensquote:
Same here, niet goed ditquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Okay, zullen we niet meer over wurgen en seks praten?![]()
Krijg opeens weer libido, maar geen dick noch pussy in de buurt.
+2quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Krijg opeens weer libido, maar geen dick noch pussy in de buurt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Krijg opeens weer libido, maar geen dick noch pussy in de buurt. En is dat er wel, dan duurt het altijd 2 a 3 keer voor je een beetje geleveled bent aan elkaar. Hebáh..
Ik zou zelf nooit starten, dus meestal is de fittie al bezig als ik die ertussen in slingerquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je door die haymakers geraakt wordt dan verdien je het ook naar mijn mening![]()
Jij zit wel heel erg omhoog he?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Krijg opeens weer libido, maar geen dick noch pussy in de buurt. En is dat er wel, dan duurt het altijd 2 a 3 keer voor je een beetje geleveled bent aan elkaar. Hebáh..
Ik gok op je ex?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:11 schreef Phantomesse het volgende:
Alle Fernandes chicks zijn geil
Godver, ik wil vanouds bedrollen met iemand waar ik helemaal niet mee wil bedrollen kwa persoon maar wel kwa bedrollings en elkaar aanvoelings.Ik ben blij dat mijn telefoon niet binnen bereik is
ahahaha omhoog hahaha xDquote:
Booty call.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:11 schreef Phantomesse het volgende:
Alle Fernandes chicks zijn geil
Godver, ik wil vanouds bedrollen met iemand waar ik helemaal niet mee wil bedrollen kwa persoon maar wel kwa bedrollings en elkaar aanvoelings.Ik ben blij dat mijn telefoon niet binnen bereik is
Jij bent het dichtst bij me dus kommaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb hard dick & bubblegum in de aanbieding. Iemand?
Ja, want de eerste keer hebben ze dus de neiging om kenkersnel klaar te komen omdat nieuw vlees en verbazing over het temperament van dat stuk vlees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |