abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106710363
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:42 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben een zeer tevreden HTC Desire ( 2010 ) bezitter en zal er zeker nog lang plezier aan hebben .
De fijne afmetingen van mijn smartphone vind ikzelf perfect .
Wat ik zo erg jammer vind van de huidige HTC Sensation zijn de veels te grote afmetingen waardoor het toestel er echt lelijk uitziet en niet fijn in de hand liggend toestel is geworden .
Waarom zien de ontwerpers dat zelf ook niet in van HTC en worden ze alsmaar groter en groter .
Ik had liever dat de HTC modellen wat compacter bleven zoals de HTC Desire en de HTC Desire S maar helaas gebeurt dat niet .
Een groot ( goed ) voorbeeld is toch wel de I-Phone die wel de afmetingen trouw blijven en deze toch het allermooiste is van de Smartphones .
De high end Smartphones worden alleen maar onaantrekkelijker door de slechte ontwerpen en dat vind ik zeer jammer omdat ik een zeer tevreden Android bezitter ben die begin 2013 een nieuw toestel zou kopen maar ik twijfel er nou toch wel aan .
Jouw mening :W waarom moet je deze post trouwens copy pasten en in elke android topic posten(heb je deze 2 toestellen wel eens in je handen gehad?), Sensation ligt perfect in mijn hand en ik vind juist de iPhone een ding wat op een gameboy lijkt met die randen om het kleine schermpje.

Iphone kan geen SD in, triest.
Iphone kan je geen batterij vervangen als je lang zonder stroom zit, triest.
Iphone zit vast aan iTunes, triest

Kan zo nog wel even doorgaan, maar aangezien jij toch al weet wat jij in 2013 gaat kopen laat ik het hier maar bij :') . (wacht jij maar op de nieuwe iPhone, die ook precies hetzelfde gaat hebben als de Galaxy Nexus/Sensation straks om mee te kunnen met 720p+)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_106713234
Hoe lang gaat jullie batterij mee?
Ik wil een nieuw toestel, waarschijnlijk een HTC Sensation, maar de slechte verhalen over de accu (die je ook in dit topic leest) houden me voorlopig nog even tegen en doen me twijfelen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 07:57:44 #203
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_106713263
Ik heb de HTC Sensation zeker weten in mijn handen gehad in de Vodafone winkel en ik schrok van de grote van het toestel , maar komt wel dat ik mijn HTC Desire gewend ben die zo fijn in de handen ligt .
Ik wacht maar af en ga er eens over nadenken
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_106713264
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 07:52 schreef Zocalo het volgende:
Hoe lang gaat jullie batterij mee?
Ik wil een nieuw toestel, waarschijnlijk een HTC Sensation, maar de slechte verhalen over de accu (die je ook in dit topic leest) houden me voorlopig nog even tegen en doen me twijfelen.
Met mijn schermhelderheid op 10% en voor de rest alles aan, dus mail pushen, facebook etc. een hele dag. Alleen de laatste tijd bel ik wat meer, cc. een uur per dag en dan gaat het iets sneller. Daarom heb ik ooit een extra accu gekocht, met aparte lader (10$?) en zit ik nooit zonder eigenlijk. Met die helderheid is het overal goed te doen, behalve vol in de zon.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_106713302
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 07:57 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb de HTC Sensation zeker weten in mijn handen gehad in de Vodafone winkel en ik schrok van de grote van het toestel , maar komt wel dat ik mijn HTC Desire gewend ben die zo fijn in de handen ligt .
Ik wacht maar af en ga er eens over nadenken
Het enige nadeel heb ik dat als hij in me rechterhand ligt en ik moet linksboven iets indrukken, druk ik met me handpalm soms de zoeken knop in. Maar dat is een kwestie van soms je linkerhand ff gebruiken. Voor de rest wel fijn, want je hebt ook een groter toetsenbord etc etc
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_106713384
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Jouw mening :W waarom moet je deze post trouwens copy pasten en in elke android topic posten(heb je deze 2 toestellen wel eens in je handen gehad?), Sensation ligt perfect in mijn hand en ik vind juist de iPhone een ding wat op een gameboy lijkt met die randen om het kleine schermpje.

Iphone kan geen SD in, triest.
Iphone kan je geen batterij vervangen als je lang zonder stroom zit, triest.
Iphone zit vast aan iTunes, triest

Kan zo nog wel even doorgaan, maar aangezien jij toch al weet wat jij in 2013 gaat kopen laat ik het hier maar bij :') . (wacht jij maar op de nieuwe iPhone, die ook precies hetzelfde gaat hebben als de Galaxy Nexus/Sensation straks om mee te kunnen met 720p+)
Het blijft apart om te zien dat Android fanboys geen mening kunnen respecteren die ook maar een beetje verschilt van wat zij vinden.. Het enige dat hij zegt, is dat hij high end Android-toestellen veel te groot vindt, wat ik best kan begrijpen. Jij ziet dat als een excuus om over de iPhone te ranten met dezelfde nietszeggende argumenten die mensen al jaren herhalen. Waarom kun je niet gewoon accepteren dat groter niet altijd, of voor iedereen, beter is? De HTC Desire (S) heeft ideale afmetingen, en de Incredible S ligt ook nog goed in de hand, maar dat mensen de HTC Sensation te groot vinden kan ik heel goed begrijpen.

Dat hoef je echt niet zo persoonlijk op te vatten als jij doet..
pi_106722352
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het blijft apart om te zien dat Android fanboys geen mening kunnen respecteren die ook maar een beetje verschilt van wat zij vinden.. Het enige dat hij zegt, is dat hij high end Android-toestellen veel te groot vindt, wat ik best kan begrijpen. Jij ziet dat als een excuus om over de iPhone te ranten met dezelfde nietszeggende argumenten die mensen al jaren herhalen. Waarom kun je niet gewoon accepteren dat groter niet altijd, of voor iedereen, beter is? De HTC Desire (S) heeft ideale afmetingen, en de Incredible S ligt ook nog goed in de hand, maar dat mensen de HTC Sensation te groot vinden kan ik heel goed begrijpen.

Dat hoef je echt niet zo persoonlijk op te vatten als jij doet..
het ging er om dat hij elk topic hetzelfde stukje tekst van hem plakte daarom voed ik de troll maar even.
ik mag toch ook mijn mening geven vriend? hij doet het en ik doe het, veel iphone users zien ook dat apple ronduit lui is geweest met innovatie van nieuwe looks bij iPhone 4s (ze hadden vast nog oudere iphone 4 cases over)

altijd leuk om trolls te trollen want daar komen gastjes zoals jij op af? ik ga toch ook niet in elk apple topic posten dat ik de iPhone er niet uit vind zien maar de nieuwe Android telefoons allemaal superieur. 8)7 Dat apple wel even zijn design studio mag ontslaan omdat de iPhone 4S plus iOS er anno 1997 uitzien.

als een sensation te groot voor je is heb je gewoon kleine baby vingers, ik sms altijd met 1hand en kan overal bij, zie jullie al staan met 2handen aan de telefoon als man :|W
en dan zit spackavelli2k ook nog eens sensation forum te lurken, krijg je niet genoeg aandacht?
maak er maar van wat je wilt, want dat boeit me toch helemaal niets :s)

als hij de galaxy note nou als voorbeeld gegeven had, tja dan snap ik het maar de sensation is niet groot.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_106723221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

het ging er om dat hij elk topic hetzelfde stukje tekst van hem plakte daarom voed ik de troll maar even.
ik mag toch ook mijn mening geven vriend? hij doet het en ik doe het, veel iphone users zien ook dat apple ronduit lui is geweest met innovatie van nieuwe looks bij iPhone 4s (ze hadden vast nog oudere iphone 4 cases over)

altijd leuk om trolls te trollen want daar komen gastjes zoals jij op af? ik ga toch ook niet in elk apple topic posten dat ik de iPhone er niet uit vind zien maar de nieuwe Android telefoons allemaal superieur. 8)7 Dat apple wel even zijn design studio mag ontslaan omdat de iPhone 4S plus iOS er anno 1997 uitzien.
Dat doet het dan ook niet, maar dat terzijde: wat is je punt? Dat zie je mij ook niet doen. Er zijn meerdere Android toestellen die ik persoonlijk erg interessant vind, en sommige vind ik qua hardware superieur aan mijn eigen toestel. Ik ben daar gewoon objectief over.
quote:
als een sensation te groot voor je is heb je gewoon kleine baby vingers, ik sms altijd met 1hand en kan overal bij, zie jullie al staan met 2handen aan de telefoon als man :|W
en dan zit spackavelli2k ook nog eens sensation forum te lurken, krijg je niet genoeg aandacht?
maak er maar van wat je wilt, want dat boeit me toch helemaal niets :s)

als hij de galaxy note nou als voorbeeld gegeven had, tja dan snap ik het maar de sensation is niet groot.
De Sensation is wel groot. Dat hij niet TE groot is voor jou, kan prima. Ik vind het persoonlijk ook wel meevallen, maar in tegenstelling tot jou ben ik niet arrogant genoeg om te denken dat mijn mening op iedereen van toepassing is. Ik kan best inzien dat de Sensation misschien net een stap te groot is voor mensen die hun Desire ideaal vonden qua formaat. Dat is puur persoonlijk, en doet niets af aan het feit dat de Sensation een hele sterke smartphone is. Dat jij daar toch zo fel tegenin moet gaan, geeft dus alleen maar aan wat voor onzeker mannetje e bent. Dat je andere toestellen moet afzeiken om je beter te voelen over je eigen toestel, bevestigt dit alleen maar. Noem het wat je wilt, maar andersom zul je mij een HTC Sensation of Galaxy S2 niet af zien zeiken, simpelweg omdat ik objectief kan zien dat dat twee fantastische smartphones zijn. Ze zijn alleen niet de smartphones die er beste aansluiten op mijn persoonlijke wensen. Simple as that.

Dat ik de topics van Android-smartphones volg, is omdat ik nog steeds op zoek ben naar een Android-toestel, en uit persoonlijke interesse de ontwikkelingen van het platform wil volgen. Dat ik toevallig een iPhone heb, betekent niet dat ik geen interesse in een ander platform kan hebben. Niet iedereen is zo'n onzekere hater als jij, die alles persoonlijk op moet vatten. Get over yourself.
pi_106724747
Hij is voor heel veel mensen niet te groot, ik geef toe dat ik fel reageerde maar dit is een internet forum dus waarom niet.
Plus ik reageerde zo omdat hij dus in elk topic zelfde bericht had gepost met alleen de naam van het toestel te veranderen.
En ik zag jou dat niet doen, maar ik reageerde op hem daarvoor toch?

Als hij die telefoons niet kan gebruiken, dan moet hij daar rekening mee houden.
iPhone is klein met 3.5 inch scherm, Sensation is middelmatig en de Galaxy Note is groot.

Bijna elke review van Sensation zie je duidelijk dat iemand hem met 1 hand kan besturen.
pi_106727899
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:33 schreef epicbeardman het volgende:
Hij is voor heel veel mensen niet te groot, ik geef toe dat ik fel reageerde maar dit is een internet forum dus waarom niet.
Plus ik reageerde zo omdat hij dus in elk topic zelfde bericht had gepost met alleen de naam van het toestel te veranderen.
En ik zag jou dat niet doen, maar ik reageerde op hem daarvoor toch?
Dat klopt, mea culpa.
quote:
Als hij die telefoons niet kan gebruiken, dan moet hij daar rekening mee houden.
iPhone is klein met 3.5 inch scherm, Sensation is middelmatig en de Galaxy Note is groot.
De Galaxy Note is ook nauwelijks nog een smartphone te noemen. Ongeacht of je problemen hebt met het formaat of niet, kun je niet ontkennen dat de Sensation een flink toestel is. Natuurlijk is het makkelijk om te zeggen dat iemand 'daar maar rekening mee moet houden', maar het probleem is juist dat dat niet mogelijk is. Hoeveel dualcore smartphones ken jij die high end-specificaties in een toestel met een compacte voetafdruk en een scherm van 3,7-4" stoppen? De Motorola Atrix is de enige die ik kan bedenken, en die wordt hier niet verkocht.

Als je high end specificaties wilt in een Android-toestel, word je al snel gedwongen tot de grotere toestellen. Ik denk dat dat nou is waar hij zich aan stoort: voor mensen die een beetje een compact/handzaam toestel willen, is er geen high end optie. En dat is best jammer, zeker in een platform dat claimt voor ieder wat wils te hebben.
quote:
Bijna elke review van Sensation zie je duidelijk dat iemand hem met 1 hand kan besturen.
Het is ook niet onmogelijk. Maar dat maakt het nog niet ideaal. Zoals ik al zei: ik zou mij wel over het formaat heen kunnen zetten als het toestel verder precies is wat ik wil. Maar persoonlijk vind ik 4,3" wel het absolute maximum qua grootte.
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:08:05 #211
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_106728200
De Smartphone ontwerpers zouden eigenlijk terug moeten gaan naar maximaal 4.0 inch schermen en echt niet groter gaan , het verpest gewoonweg de schoonheid en makkelijkheid van de High End Phone .
punt uit .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:13:26 #212
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106728389
Ik ben zo blij met mijn Galaxy Note hè, ik hoef niet meer terug naar kleiner!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106731663
Ik heb een sensation zonder uitvallen. Misschien komt het omdat ik er een anker batterij in heb zitten.
pi_106731942
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:00 schreef zoz het volgende:
Ik heb een sensation zonder uitvallen. Misschien komt het omdat ik er een anker batterij in heb zitten.
ik ook :') misschien is het wel brakke accu van HTC, nog nooit gehad maar heb ook al bijna sinds begin anker accu
pi_106733726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:00 schreef zoz het volgende:
Ik wil ook anker.
Kost zo'n ding? En waar moet ik die halen?
pi_106733978
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:55 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ik wil ook anker.
Kost zo'n ding? En waar moet ik die halen?
http://tweakers.net/aanbo(...)ation-xe-evo-3d.html

toevallig daar, anders amazon.co.uk of ebay

review; http://reviewstash.com/viewtopic.php?id=1835
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:29:07 #217
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_106775482
Ok, ik zoek voor mijn Sensation de beste senseless ICS firmware. Welke is het best, ik zie op XDA door de bomen het bos niet meer..
pi_106798794
zo de mijne is weer naar de vodafone shop. Ben benieuwd of ik nu een werkende foon terugkrijg.....
pi_106923098
Even een crosspost;

Ey, ik zit met een probleempje.
Ik gebruik al een tijdje dolphin browser HD, deze slaat altijd mijn wachtwoorden op. Makkelijk zou je denken.
Echter ben ik nu mijn wachtwoord vergeten die ik altijd gebruik, wachtwoord veranderen als je eenmaal bent ingelogd op de desbetreffende site gaat niet, je moet ter beveiliging je oude invullen. Nieuw wachtwoord aanvragen zou je dan denken, en nee ook dat lukt niet ivm gewijzigde e-mail.

Iemand die misschien weet hoe ik ergens dit opgeslagen wachtwoord zichtbaar kan maken?
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:51:42 #220
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_106923685
E
quote:
Vet, maar eens checken dan :D.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:58:28 #221
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_106923998
quote:
Past die gewoon helemaal goed erin enzo?
Deathlift or Die.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:16:05 #222
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_106924964
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:58 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Past die gewoon helemaal goed erin enzo?
en kan je hem gewoon opladen via de telefoon of moet je daar een apart kabeltje voor hebben?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:55:32 #223
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_106933558
Lekker, is m'n touchscreen kapot. Geeft geen enkele reactie. Had InsertCoin erop staan, toen ik stock rom terugzette reageerde het scherm ook niet. Toen ik Trip's ICS flashte, deed hij het de installatieprocedure lang, daarna hield hij er ook mee op.

Heb nu dus wat twijfel of het een software- of een hardwaredingetje is. Meer mensen hier problemen meegehad? Met Google vind ik vooral veel problemen met een trage reactie door aardeproblemen, dat is bij mij dus niet het geval.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_106939172
https://www.gsmwijzer.nl/(...)_aid=20602&_df=true&

Ik zat hier is na te kijken, beetje internetten filmpje kijken, radio luisteren tijdens werk.
Bellen zal ik niet veel doen phone van het bedrijf tijdens dienst gratis.

Alleen ben ik bang dat ik na 3 maand het wel gezien heb.
Hoe is internetten op zoon ding ?
  woensdag 18 januari 2012 @ 06:30:20 #225
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_106939401
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 03:57 schreef Geerd het volgende:
https://www.gsmwijzer.nl/(...)_aid=20602&_df=true&

Ik zat hier is na te kijken, beetje internetten filmpje kijken, radio luisteren tijdens werk.
Bellen zal ik niet veel doen phone van het bedrijf tijdens dienst gratis.

Alleen ben ik bang dat ik na 3 maand het wel gezien heb.
Hoe is internetten op zoon ding ?
Je bedoelt, hoe is internetten op een HTC Sensation XE? :P
Ik vind het er super op. Snel, goed leesbaar, goed te verkleinen/vergroten.. En je bent bang dat je het na 3 maanden wel hebt gezien? Wat zoek je dan in een telefoon, gezien het je continu moet verrassen? :)
pi_106941010
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:55 schreef MichielPH het volgende:
Lekker, is m'n touchscreen kapot. Geeft geen enkele reactie. Had InsertCoin erop staan, toen ik stock rom terugzette reageerde het scherm ook niet. Toen ik Trip's ICS flashte, deed hij het de installatieprocedure lang, daarna hield hij er ook mee op.

Heb nu dus wat twijfel of het een software- of een hardwaredingetje is. Meer mensen hier problemen meegehad? Met Google vind ik vooral veel problemen met een trage reactie door aardeproblemen, dat is bij mij dus niet het geval.
Dit lijkt me toch echt een softwareprobleem...
  woensdag 18 januari 2012 @ 10:36:45 #227
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_106942466
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:28 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dit lijkt me toch echt een softwareprobleem...
Als het software is, wat kan ik nog meer doen dan een factory reset en de stock rom terugflashen?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_106951610
Besteld :)
pi_106979470
Dapper, succes!
pi_106982935
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:55 schreef mrkrul het volgende:
Dapper, succes!
telefoon al terug?:) hoezo heb je niet HTC hem laten ophalen? ik zal mijn sensation indien hij het niet doet nooit aan winkel personeel geven. (die sturen hem toch alleen maar door, dan kunnen ze hem net zo goed ophalen bij je thuis)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:29:21 #231
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_107028503
Is er niet iets van een app of een rom die echt laat zien WIE je belt ipv het nummer? Als ik nu gebeld wordt door een nummer wat niet bij mn contacten staat dan staat enkel het nummer er, en het zou heel vet (en handig) zijn als er zou staan: "0201234567 (FOK! Nederland BV)" om een voorbeeldje te noemen.
Die nummers kun je doorgaans eenvoudig via Google aan een naam koppelen, dus dat moet niet zo moeilijk zijn.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_107028620
Jezus, wat is de kale originele Android 4.0.3 lelijk zeg. Sense voegt echt wel iets toe.

Heb inmiddels de rom van Mike draaien ARHD van XDA Developers. Draait soepel op een kernel van 1.7
Gaap Goals rulezzz!
pi_107028940
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:32 schreef M_Schtoppel het volgende:
Jezus, wat is de kale originele Android 4.0.3 lelijk zeg. Sense voegt echt wel iets toe.

Heb inmiddels de rom van Mike draaien ARHD van XDA Developers. Draait soepel op een kernel van 1.7
Ik dacht dat ze het visueel beter op orde zouden hebben met ics.
pi_107029045
Ja, Sense ja, maar het kale Android zoals ik het heb gezien vind ik spuuglelijk.
Gaap Goals rulezzz!
pi_107031965
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, Sense ja, maar het kale Android zoals ik het heb gezien vind ik spuuglelijk.
Ik kwam van een HTC Hero waar ik met android kaal veel betere performance had dan Sense dus ik was er beetje aan gewend.
Nadat ik dus me sensation binnenkreeg had ik ook gelijk custom rom zonder Sense er op gehad, maar had laatst dus een ICS rom geprobeerd met Sense en ik moet toegeven dat het nog meer is dan ik had verwacht qua widgets en andere handige toevoegingen. (had Sense lang niet meer gebruikt)

Het voordeel zonder HTC Sense is dat batterij wel stukken langer mee gaat in mijn ervaring, heb volgens mij op dit moment ook nog nooit zo lang met 1 volle accu gedaan.
Staat op dit moment op 2dagen en 12uur en 25% over, heb scherm 3.5uurtjes gebruikt (werk, telefoon in kluisje ivm privacy en had verjaardag!) telefoon gesprekken schakelt hij dus scherm uit.

Wel icm met Anker batterij, en voor mij is het wel vrij normaal gebruik sinds berichtjes sturen maar enkele secondes in beslag neemt. En dat dus met Senseless 4.0.3.

Maar ik denk dat als straks er een perfecte 4.0 rom is dat ik inderdaad terug ga naar Sense.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 13:26:59 #236
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_107064118
Ik heb een pakketje besteld met 2 Anker accus met een random lader. Was maar 5 quid duurder dan een enkele Accu :P.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 13:27:51 #237
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_107064141
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:53 schreef epicbeardman het volgende:
Staat op dit moment op 2dagen en 12uur en 25% over, heb scherm 3.5uurtjes gebruikt (werk, telefoon in kluisje ivm privacy en had verjaardag!) telefoon gesprekken schakelt hij dus scherm uit.
Zo dan! :D.
pi_107075990
Zo weer een boardswap gehad. Ben benieuwd of HTC het lek boven heeft. Volgens de vodafone shop werden de Sensations vaak teruggebracht en overwegen zij ook om eens te gaan uitzoeken wat er met deze telefoons aan de hand is.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 20:30:50 #239
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_107076200
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:25 schreef mrkrul het volgende:
Zo weer een boardswap gehad. Ben benieuwd of HTC het lek boven heeft. Volgens de vodafone shop werden de Sensations vaak teruggebracht en overwegen zij ook om eens te gaan uitzoeken wat er met deze telefoons aan de hand is.
Welk probleem had je dan?
pi_107091719
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Welk probleem had je dan?
Het grote HTC Sensation uitval probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')