Krijg je nog garantieproblemen met een andere accu?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef epicbeardman het volgende:
voor de mensen die nog een anker batterij willen zonder CC te hebben
http://tweakers.net/aanbo(...)ation-xe-evo-3d.html
heb zelf ook die batterij, werkt goed zeker een verbetering tov htc batterij
nee, als hij niet goed werkt test je gewoon even HTC's accu toch? en indien het probleem dan nog voorspeelt is het gewoon toestel probleem.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Krijg je nog garantieproblemen met een andere accu?
Ja lees dit topic maar door. Kijk vooral even naar de androidworld link, die ik ergens gepost heb. Daar wordt over dit probleem gesproken. Het is tot nu toe bij niemand duidelijk geworden waar het aan ligt. Je kunt proberen de batterij goed vast te drukken. Ik heb het vermoeden dat het daar aan ligt. Het irritante is dat het soms voorkomt en soms heel lang niet dus moeilijk te onderzoeken voor jezelf en voor htc/dynafix.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef kikoooooo het volgende:
Hmm, sinds een paar dagen tref ik mmijn sensation vaak uitgeschakeld aan in mijn zak. Meer mensen daar last van?
In Whatsapp naar de contactenlijst gaan (dat tekentje van een potlood rechtsbovenin), en dan op vernieuwen drukken?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:52 schreef Onufriev het volgende:
Wat is dat gedoe met die contacten irritant, ik blijf aan het koppelen en verwijderen...
Ik had telefoonnummers van mijn sim naar mijn telefoon gekopieerd en daarna verwijderd van mijn sim. Die heb ik vervolgens verwijderd of gekoppeld aan mijn facebook vrienden. Nu zie ik bij 'weergave' een kopje WhatsApp staan. Ik vind dit al raar want die nummers zijn toch hetzelfde als de telefoonnummers die ik al gekoppeld had. Maargoed, de WhatsApp nummers heb ik ook maar gekoppeld aan mijn Facebook/Telefoon contacten.
Maar nu het probleem: Sommige contacten (die dus eerst met telefoonnummer op mijn sim stonden) heb ik verwijderd. Maar hij heeft hier wel een WhatsApp-contact voor aangemaakt. Weet iemand hoe ik die kan verwijderen? Wanneer ik dus op verwijderen druk, staan deze er niet bij...
Gedaan maar het werkt niet, wat is dit irritant zeg, het is ook niet de eerste keer dat contacten dubbel erinstaan en/of niet goed. Wat is de beste manier om alles een beetje goed te krijgen? Alles kopieeren naar google, eraf trappen, en via google importeren? Ik snap der geen snars meer van...quote:Op maandag 9 januari 2012 16:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
In Whatsapp naar de contactenlijst gaan (dat tekentje van een potlood rechtsbovenin), en dan op vernieuwen drukken?
Anders even een backup maken van je gesprekken (menu -> instellingen -> Meer -> "Reservekopie van gesprekken") en daarna de gegevens van Whatsapp wissen.
En als je naar http://contacts.google.com/ gaat, dan op Meer -> dubbele vermeldingen samenvoegen klikt, is het probleem ook niet weg?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:16 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Gedaan maar het werkt niet, wat is dit irritant zeg, het is ook niet de eerste keer dat contacten dubbel erinstaan en/of niet goed. Wat is de beste manier om alles een beetje goed te krijgen? Alles kopieeren naar google, eraf trappen, en via google importeren? Ik snap der geen snars meer van...
Zijn dat niet synchronisatie settings? die horen daar gewoon onder accounts te staan bij instellingen, kan je aanvinken wat hij bijvoorbeeld van google moet syncen.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:44 schreef Onufriev het volgende:
Het is niet samenvoegen maar er staan WhatsApp nummers in van personen waarvan ik het nummer in mijn telefoon had staan maar heb verwijderd. Die WhatsApp contacten kan ik neit verwijderen.
Maar het lijkt dat jouw tip wel geholpen heeft, bedankt!
Nu nog een andere vraag. Ik heb nu wel alles gekoppeld, maar onder weergave kan je zien dat er verschillende contacten staan onder verschillende categorieren. Facebook, Facebook voor HTC Sense, telefoon, WhatsApp, google etc.
Is het slim om gewoon alles naar google te exporteren, daar alles koppelen (mits mogelijk), zodat ik dus alle contacten onder google heb staan en die aanvink, en de rest gewoon 0 heeft en ik die dus uit kan vinken.
Beetje lastig uit te leggen met al die koppelingen en nummers en contacten etc maar ik hoop dat je t snapt...
Maar ik heb nu bijv. 53 WhatsApp contacten aangevinkt, 75 telefoon, 13 sim, 130 facebook etc. Is dit niet slimmer om allemaal samen te zetten op 1 google account, en dus alleen dat aan te vinken? Maar op zich is het nu ook goed, dus het is niet echt nodig.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zijn dat niet synchronisatie settings? die horen daar gewoon onder accounts te staan bij instellingen, kan je aanvinken wat hij bijvoorbeeld van google moet syncen.
Je kan wel alle contacten naar google exporteren, heb ik zelf niet gedaan maar ik backup gewoon naar SD, krijg je een bestandje die je later ook makkelijk kan importeren.
Daarnaast heb ik dus onder google contacten uitgevinkt (bij synchronisatie)
Februari / maartquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:22 schreef WatskeZegt het volgende:
Wanneer komt android 4.0 nou eens?
Jup. Vreemd genoeg gebeurt het vaak als ik de albert heijn inkoop. Dan valt t bereik totaal weg, gevolgd door uitschakelen (denk ik)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |