Je hebt toch geen taskkiller he?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
iemand bekend met android lost? ik heb hem, maar hij stuurt die berichtjes alleen maar door op het moment dat ik die app open
Thanks maar het is nog niet helemaal opgelost. Ik druk meestal vanuit 'home' op telefoon. En dan staan er dus contacten dubbel in. Als ik dan op 'menu' 'contacten' druk, dan zie ik alleen mijn sim-contacten. Daar kan ik wel selecteren welke ik wil zien, maar niet bij 'telefoon' want als ik dan op de menu knop druk staan er andere opties.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Contacten -> menu knop -> weergeven en dan aanvinken je wel/niet wil zien
Ik heb ook gewoon de Facebook App, zag later dat FriendsStream pas.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:16 schreef Onufriev het volgende:
Via dat HTC Sense (weet nog niet precies wat het is) zit er standaard een Facebook-app op geinstalleerd, FriendStream ofzo. Ben ik de enige die die uit heeft staan en de 'standaard' FB-app heeft geinstalleerd? Je kan niet chatten via FB en dat ding laat niet alle updates zien..
neequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt toch geen taskkiller he?
hoe danquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:36 schreef blup het volgende:
En zomaar is mijn accu weer goed gaan werken.
[ afbeelding ]
Heb je wel de juiste dagen aangevinkt?quote:Op zondag 18 december 2011 10:51 schreef Wihakayda het volgende:
aargh, mijn wekker doet het niet... Doe ik iets verkeerd misschien? Hij gaat gewoon niet af... heb er 3 ingesteld, net ff getest door hem over een paar minuten te zetten, maar hij doet nix..
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 18 december 2011 18:25 schreef The6thgate het volgende:
Nou, tot nu toe gaat ie weer 2 dagen mee zonder uitvallen. Ben benieuwd hoe lang het goed blijft gaan.
zal zelf die gasten van shop niet vertrouwen, laatste keer bij mij keer gewoon laten ophalen en later weer gebrachtquote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef mrkrul het volgende:
Iemand ervaring met in shop repair? Dat wordt nu ook aangeboden als optie door de knuppels van htc?
AHA! natuurlijk, zondag niet als werkdagquote:Op zondag 18 december 2011 11:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb je wel de juiste dagen aangevinkt?
Niks. Heb geen tijd gehad om er iets aan te doen, maar als ie nu weer normaal zou blijven functioneren zou dat toch wel verdomd fijn zijn.quote:
Same here!quote:Op maandag 19 december 2011 11:36 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Niks. Heb geen tijd gehad om er iets aan te doen, maar als ie nu weer normaal zou blijven functioneren zou dat toch wel verdomd fijn zijn.
De S2 is nou eenmaal 100x populairder, dus is duurder bij een abo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef magneetstrip het volgende:
Er is nauwelijks prijsverschil tussen de HTC Sensation en de Galaxy S2. Kan iemand me dan deze tarieven verklaren?
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk de S2 los kopen met een prepaid kaartje maar met het HTC Sensation abonnement ben ik veel goedkoper uit en heb ik een vrijwel evengoed toestel...
Opmerking: Op inet kosten de S2 en HTC allebei zo'n 430 euro
Dat is waar, terwijl de verschillen echt minimaal zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De S2 is nou eenmaal 100x populairder, dus is duurder bij een abo.
Samsung heeft de hele zomer lang keiveel reclame overal gehangen, (ov hing er vol van) en nu weer met de witte versie, en heb je ooit een ad voor de sensation gezien? Juust.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef magneetstrip het volgende:
Dat is waar, terwijl de verschillen echt minimaal zijn![]()
Ja die advertenties heb ik gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Samsung heeft de hele zomer lang keiveel reclame overal gehangen, (ov hing er vol van) en nu weer met de witte versie, en heb je ooit een ad voor de sensation gezien? Juust.
Heb zelf een HTC EVO 3D, maar de meeste mensen weten niet eens dat die bestaat, blijkbaar is HTC niet zo van het adverteren
Hmm nu je 't zegt... de enige reclame voor de Sensation is de reclame van de providers zelf; je ziet wel regelmatig Vodafone posters met de Sensation erop.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Samsung heeft de hele zomer lang keiveel reclame overal gehangen, (ov hing er vol van) en nu weer met de witte versie, en heb je ooit een ad voor de sensation gezien? Juust.
Heb zelf een HTC EVO 3D, maar de meeste mensen weten niet eens dat die bestaat, blijkbaar is HTC niet zo van het adverteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |