Welkom bij de club....quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef The6thgate het volgende:
En nu alweer 2x uitgevallenjammer, had gehoopt dat ik de dans ontsprong, maar dat wordt dus opsturen
Ik heb het drie minuten op mijn Desire gehad. Vond er niks aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:14 schreef MichielPH het volgende:
M'n handen jeuken ook om ICS te flashen. Niet echt handig natuurlijk met alleen nog maar alpha's.
Als je Sense gewend bent kan je beter op de officiële van HTC wachten inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb het drie minuten op mijn Desire gehad. Vond er niks aan.
cm9 blijkt bij de developers al tijdje goed te draaien, hopelijk komt die uit (voor 2012 het liefstquote:Op woensdag 14 december 2011 16:14 schreef MichielPH het volgende:
M'n handen jeuken ook om ICS te flashen. Niet echt handig natuurlijk met alleen nog maar alpha's.
Ik heb al van alles gehad, Sense (inclusief 3.0 en 3.5), Oxygen (dus stock-Android), nu Miui en dus ook ICS.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je Sense gewend bent kan je beter op de officiële van HTC wachten inderdaad.
Ja af en toe gaat ie dan op schermbeveiliging terwijl ik bezig ben.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:03 schreef miss-jones25 het volgende:
Niet alles terug gelezen hier hoor maar zijn er meer mensen bij wie de telefoon vaag doet als hij op de lader zit ?
Bij mij werkt ie dan voor geen meter.
Wat gaat er precies niet goed dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:03 schreef miss-jones25 het volgende:
Niet alles terug gelezen hier hoor maar zijn er meer mensen bij wie de telefoon vaag doet als hij op de lader zit ?
Heb het alleen als hij aan mijn laptop hangt, dan doet het touchscreen het slecht. Heb dit dan weer niet als hij laadt via een stopcontactlader.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:03 schreef miss-jones25 het volgende:
Klopt, dit had ik ook. Bij mij kwam het doordat ik een slechte adapter had voor mijn laptop, waardoor de voltages niet helemaal goed waren naar de laptop toe en zo weer via de USB-poorten naar de telefoon.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:46 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heb het alleen als hij aan mijn laptop hangt, dan doet het touchscreen het slecht. Heb dit dan weer niet als hij laadt via een stopcontactlader.
Nou als ik m op de lader heb kan ik bijv fb aandrukken en dan start hij iets heel anders op, typen lukt niet dan staan er allemaal andere letters.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:45 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Wat gaat er precies niet goed dan?
Dat vermoeden had ik ook alquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:32 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Klopt, dit had ik ook. Bij mij kwam het doordat ik een slechte adapter had voor mijn laptop, waardoor de voltages niet helemaal goed waren naar de laptop toe en zo weer via de USB-poorten naar de telefoon.
Contacten -> menu knop -> weergeven en dan aanvinken je wel/niet wil zienquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:04 schreef Onufriev het volgende:
Sinds gister ook de Sensation thuis gekregen, ook mijn 1e smartphone. Ik had alle contacten op mijn sim gezet, maar nu via al die synchronisatie-dingen heb ik sommige contacten er meedere keren instaan. Hoe kan ik dit samenvoegen of organisen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |