jij hosselt degene die je afgewezen heeftquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
de afwijzing is kut, maar het hosselen erna is baas.
Narcisme gaat ver bij sommige mensenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:29 schreef formerjellybean het volgende:
jij hosselt degene die je afgewezen heeft![]()
Nee die slap je en daarna rook je een dikke sigaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
jij hosselt degene die je afgewezen heeft![]()
Ik ga hem nog 1 keer zien om het af te sluiten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
AAN 7483 , op voorwaarde dat je die dude dumpt
Definieer "enorm dik". Zit ze op FOK!?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben op date gevraagd vorige week door een enorm dik meisje. Ik had geen interesse.
Wat een faalquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:30 schreef stefanhaan het volgende:
Nee die slap je en daarna rook je een dikke sigaar.
Daarna hossel je de eerstbijzijnde lekkere chick.
Hij stelt zich aan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Definieer "enorm dik". Zit ze op FOK!?
Vind ik goed van der ik wou dat ik dat kon, ik was even bang dat ze zich lang zou kapot staren op mij. Heeft ze gelukkig niet gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:27 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijjk ik vind haar stoer omdat ze evengoed probeert en evengoed verder gaat.
Ik rook dan gewoon een sigaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een faal![]()
Ik ga gewoon janken en mezelf zielig vinden, veel toffer
En wanneer gaat dit festijn plaatsvinden en ga je er ook daadwerkelijk wat van zeggen, of weet hij niet dat het de laatste keer zal zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:
Ik ga hem nog 1 keer zien om het af te sluiten.
Dat zei ik de vorige 3 keer ook.
wanneer ban jij je ex uit je leven?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wanneer gaat dit festijn plaatsvinden en ga je er ook daadwerkelijk wat van zeggen, of weet hij niet dat het de laatste keer zal zijn?
Jij een walvis, laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
Deze walvis wil ook daten. Sms Walvis aan naar 7483
Ik ken er helaas sommige die inderdaad blijven proberen te hosselen als ze afgewezen zijn, het is dan net of ze oh ze zegt nee , en snappen het helemaal niet en gaan juist verder proberen bij je . Heel vermoeiend dat soort mensenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Narcisme gaat ver bij sommige mensen
Nee is nee, en dan ga je als man gewoon door naar de volgende.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ken er helaas sommige die inderdaad blijven proberen te hosselen als ze afgewezen zijn, het is dan net of ze oh ze zegt nee , en snappen het helemaal niet en gaan juist verder proberen bij je . Heel vermoeiend dat soort mensen
ik weet het nog niet, eigenlijk weet ik dat ik hem gewoon helemaal niet meer moet zien. Maar zodra we iets concreets hebben afgesproken, of niet, dan laat ik het weten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wanneer gaat dit festijn plaatsvinden en ga je er ook daadwerkelijk wat van zeggen, of weet hij niet dat het de laatste keer zal zijn?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik sta alweer op 1 week geen contact
Jij weet niet eens hoe ze er uit ziet, dus je praat poep.quote:
Houden zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
elke week is er een. positief denken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee , en dan heb ik echt zoiets van wat heb je gerookt want ik had heel duidelijk uitgelegd helaas blijven dit soort types helaas in het datingleven bestaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee is nee, en dan ga je als man gewoon door naar de volgende.
Sommigen begrijpen dit systeem echter niet
Nouja ik ken wel genoeg van zulke mensen dus ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe ze er uit ziet, dus je praat poep.
Maar om antwoord te geven op de vraag: tonnetje rond en nee ze zit niet op FOK!
Verleidingen zijn om op te hatenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:34 schreef Myraela het volgende:
ik weet het nog niet, eigenlijk weet ik dat ik hem gewoon helemaal niet meer moet zien. Maar zodra we iets concreets hebben afgesproken, of niet, dan laat ik het weten.
er zitten gelukkig ook een hoop bij die het wel begrijpenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , en dan heb ik echt zoiets van wat heb je gerookt want ik had heel duidelijk uitgelegd helaas blijven dit soort types helaas in het datingleven bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |