Nee, de spytool van Fok doet al het werkquote:
Misschien welquote:kom je brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
joh.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een groot zwembad vandaag. Gisteren ook al. Meer regen dan Aachen.
Mwah, ik zou er lekker ver van blijven. Niemand heeft het er ook over verder. Het binnenlands gebruik lijkt me minimaal.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, de spytool van Fok doet al het werk, super handig
[..]
Misschien weloh, die vindt alle posts met je nickname erin? morgen eens kijken of dat werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gast doe ff respectvol naar haar toe.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
De "walvis" heeft vandaag een date gehad lees ik net op Facebook.
Poeh dat mens schakelt snel door.
Wie is de "walvis"?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
ze is iig actief en aan het daten. Volgens mij vind je haar stiekem leuk, maar schaam je je ervoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
Inderdaad ja. Hij heeft et zo vaak over haar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ze is iig actief en aan het daten. Volgens mij vind je haar stiekem leuk, maar schaam je je ervoor
Nou dan doet ze het tig beter dan jou ze heeft tenminste niet zo zitten jammeren als jouquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
rook je stiekem?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:23 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn ouders moeten eens naar bed gaan. Dan kan ik ongestoord een kopje koffie zetten en een sigaretje roken.
Tuurlijk niet. Maar dan kan ik beneden op de bank roken ipv in het rookhokquote:
Ik probeer ook respectvol te zijn daarom zet ik het ik het ook tussen haakjes. Ik zeg alleen "walvis" zo dat jullie weten over ik het heb. Ik probeer haar niet meer af te kraken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gast doe ff respectvol naar haar toe.
Ja de een is de ander nou eenmaal niet, ik kan niet tegen afwijzing.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou dan doet ze het tig beter dan jou ze heeft tenminste niet zo zitten jammeren als jou
Ik wel, ik vind het geweldig en maak er elke keer weer een feestje vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
Ja de een is de ander nou eenmaal niet, ik kan niet tegen afwijzing.
Ik weet nog steeds nix.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer ook respectvol te zijn daarom zet ik het ik het ook tussen haakjes. Ik zeg alleen "walvis" zo dat jullie weten over ik het heb. Ik probeer haar niet meer af te kraken.
Ik ben alleen blij voor der dat ze snel een leuke jongen heeft gevonden om mee te daten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ze is iig actief en aan het daten. Volgens mij vind je haar stiekem leuk, maar schaam je je ervoor
de afwijzing is kut, maar het hosselen erna is baas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het geweldig en maak er elke keer weer een feestje van
AAN 7483 , op voorwaarde dat je die dude dumptquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
Deze walvis wil ook daten. Sms Walvis aan naar 7483
Ik ben op date gevraagd vorige week door een enorm dik meisje. Ik had geen interesse.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |