En dat terwijl we zo'n piepklein landje zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef remcoP het volgende:
Ik voel me best wel klein en nietig als ik hiernaar kijk
Ik heb juist na het zien van deze aflevering nog meer het idee dat over iedere vierkante meter in Nederland is nagedacht...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef remcoP het volgende:
Ik voel me best wel klein en nietig als ik hiernaar kijk
Dat wel inderdaad, maar ik zag wel dat er enorme stukken natuur zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb juist na het zien van deze aflevering nog meer het idee dat over iedere vierkante meter in Nederland is nagedacht...
Enorm? Vind het allemaal maar erg kleinschalig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad, maar ik zag wel dat er enorme stukken natuur zijn
Teveel eigenlijk. Toen ze in de Oostvaardersplassen vorig jaar hadden besloten om een wilgenbos open te stellen zodat ze meer beschutting hadden hebben het in een jaar praktisch met de grond gelijk gemaakt. Ik was er toevallig laatst nog en heb er wat kiekjes van geschoten, ik ben best wel geschrokken van de vernieling:quote:
Je zou bijna denken dat ze niet mochten filmen in het zuiden. Of was het soms te ver vliegen vanuit Hilversum?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef henkde_j het volgende:
Hopen dat ze nu ook even buiten de Veluwe/Randstad komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |