Graag met duidelijk paintquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
Oognip, leuk dat het leuk was
Ik krijg honger van die tosti pic
Elies, wat voor landen naast op zijn Russisch en Grieks zijn er nog meer ook alweer?
Moeten we er even een overzichtje van maken voor Ing?
nietus nietus nietusssssssssquote:
Lalalaala whateverquote:
Naja doorbijtenquote:
Nee dank uquote:
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGG >.<quote:
quote:
Dat lijkt maar zo want we zitten nog in de autoquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Oognip! Was het leuk? Wat ben je vroeg thuis? Of lijkt dat maar zo?
Hhhhggggggggggggggquote:Op maandag 5 december 2011 23:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGG >.<
Belgischquote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
Oognip, leuk dat het leuk was
Ik krijg honger van die tosti pic
Elies, wat voor landen naast op zijn Russisch en Grieks zijn er nog meer ook alweer?
Moeten we er even een overzichtje van maken voor Ing?
Oooh ja, dat bestaat natuurlijk ookquote:Op maandag 5 december 2011 23:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo want we zitten nog in de auto
De show duurde 2.5 uur dus mooi langhet was helemaal geweldig!
Oh tofquote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geweldig dusvooral dat er een band bij was waarvan hij de bandleden continu in de zeik nam
Tegenwoordig kan dat hèquote:Op maandag 5 december 2011 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh ja, dat bestaat natuurlijk ook![]()
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad
Geen idee, ik ben benieuwd wat we vannacht aantreffenquote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh tof. Altijd leuk, zo'n dagje uit.
Hoe is het met de poezels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben benieuwd wat we vannacht aantreffen
Voordat we weggingen ging alles nog goed gelukkig. Evi krijgt woensdag haar eerste inenting en dan hopen dat ze snel een huisje vindt.Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Op het vervelende na, wat doet ze?
Heb jij ook een uitnodiging gehad voor de kerstborrel op 't asiel?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
We gaan het nu weer over de Palestijnse kwestie hebbenquote:
Jep heb ik ook gehad, is aanstaande zondag toch? Ga je er heen?quote:Op maandag 5 december 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt goed. Op het vervelende na, wat doet ze?
Heb jij ook een uitnodiging gehad voor de kerstborrel op 't asiel?
Altijd gezellig.quote:Op maandag 5 december 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We gaan het nu weer over de Palestijnse kwestie hebben
Deze zondag ja. Ik ben wel van plan om te gaanquote:Op maandag 5 december 2011 23:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep heb ik ook gehad, is aanstaande zondag toch? Ga je er heen?
Wat ze doet? De vloer slopen, ons slopen: dan klimt ze op de bank en springt bij mijn vriend op schoot en bijt hem eens lekker in z'n nek. Als we langslopen springt ze op onze voeten en gaat ze bijten. Dat soort geintjes.
Maar ze verdient een heel goed huisje want ze kan ook lief zijn
Hihi echt leuk is het ook niet, maar goed het scheelt dat onze katten er nog zijn waarop ze zich kan uitleven, die vinden haar wel leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze zondag ja. Ik ben wel van plan om te gaan.
Oei, dat klinkt als een kat waar ik moordneigingen van zou krijgen.
Dat gevoel ken ik wel ja...quote:Op maandag 5 december 2011 23:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hihi echt leuk is het ook niet, maar goed het scheelt dat onze katten er nog zijn waarop ze zich kan uitleven, die vinden haar wel leuk.
Ik wil ook niet te lelijk over haar doen want dan voel ik me schuldig![]()
Ja... ik heb echt al heel lang mobiel internet, maar forummen vanaf m'n mobiel zit er bij mij nog niet zo inquote:Op maandag 5 december 2011 23:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat hènog 1.5 uur voor we thuis zijn en morgen lekker uitslapen.
Met Daartje gaat het steeds beter las ik, wat ontzettend fijn!
De kat van m'n ex. Die mocht ik echt niet en dat heeft me best wat schuldgevoelens opgeleverd.quote:
Heb je ook lelijk gedaan tegen die kat of alleen lelijk gedacht?quote:Op maandag 5 december 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kat van m'n ex. Die mocht ik echt niet en dat heeft me best wat schuldgevoelens opgeleverd.
Ligt eraan wat je onder lelijk verstaat. Ik heb 'm nooit bewust pijn gedaan of zo. Maar als ie weer eens op 't aanrecht zat, heb ik hem er regelmatig af geveegd.quote:Op maandag 5 december 2011 23:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je ook lelijk gedaan tegen die kat of alleen lelijk gedacht?
Schuldgevoelens zijn stom
Ik ben heel blij dat Evi weer beter is maar toen ze ziek was was ze een stuk liever en vooral rustiger
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil niet dat ze ziek is.
Ja nou ja dat is niet lelijk doen maar opvoeden tenzij je hem eraf geschopt hebtquote:Op maandag 5 december 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder lelijk verstaat. Ik heb 'm nooit bewust pijn gedaan of zo. Maar als ie weer eens op 't aanrecht zat, heb ik hem er regelmatig af geveegd.
Ik zou helemaal gek worden als de witte in mijn tas zou zittenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja nou ja dat is niet lelijk doen maar opvoeden tenzij je hem eraf geschopt hebt
Vaak kan ik ook wel om die boef lachen hoor, dat kattenkwaad is af en toe wel leuk. Vanmiddag kwam ik thuis en zat ze op tafel in mijn tas te chillen
Zo'n kitten verliest nog amper haar dus dat scheeltquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden als de witte in mijn tas zou zitten. Die verliest iedere dag zijn gewicht aan haar en m'n pa is vreselijk allergisch voor katten.
Nou ja, het is over dus nu kan m'n ex lekker met z'n katten in bed liggen.
Voorzichtig héquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:19 schreef Oognip het volgende:
Wat een sneeuw!
De snelweg wordt helemaal wit
Beterschapquote:Op dinsdag 6 december 2011 06:58 schreef Rewimo het volgende:
Mogge![]()
Ik blijf maar een dagje thuis wegens leegloop
quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:07 schreef Moeraskat het volgende:
Goede morgen
Damn j
K ben kotsmisselijk van de moeheid
Hoe komt het dat je zo moe bent?quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:07 schreef Moeraskat het volgende:
Goede morgen
Damn j
K ben kotsmisselijk van de moeheid
poesje is gewend om tot middag en bed te liggen en is deze week weer begonnen met werkenquote:
Ah ja, dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:01 schreef gianni61 het volgende:
poesje is gewend om tot middag en bed te liggen en is deze week weer begonnen met werken![]()
Welkom in de lappenmandquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:00 schreef Ynske het volgende:
gister weer eens migraine
kijk nog wat scheel...
ja.quote:
En jij laat je hierheen sturen? Weet waar je aan begintquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:16 schreef gianni61 het volgende:
ja.
zij heeft mij ook opdracht gegeven hierheen te komen.
dus ik zal hier af en toe wat mee posten.
hoop dat dat niet erg is
nou, vertel. waar moet ik me op voorbereiden..quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En jij laat je hierheen sturen? Weet waar je aan begintJe bent van harte welkom hoor
Je kunt de vorige SC teruglezen. Hoewel ik je dat niet echt zou aanraden. Ik denk dat je gillend wegloopt en nooit meer terugkomt hierquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:18 schreef gianni61 het volgende:
nou, vertel. waar moet ik me op voorbereiden..
ik zie vooral veel MK, rokje, en wahrheit. die ken ik alquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt de vorige SC teruglezen. Hoewel ik je dat niet echt zou aanraden. Ik denk dat je gillend wegloopt en nooit meer terugkomt hier
wie is poesje?>quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poesje is gewend om tot middag en bed te liggen en is deze week weer begonnen met werken![]()
Moeraskat, waar de vraag ook over ging..quote:
ah die is ook nieuw he?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moeraskat, waar de vraag ook over ging..
ik ben ook nieuw. toch zie ik hier wel wat bekende namen langskomen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah die is ook nieuw he?allemaal
ben er erg weinig de laatste tijd
bed & breakfast?quote:
Ik gok Bink en Biet, Bink en Boor of Biet en Boorquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
bed & breakfast?
benen & billen
borsten & billen
binnen & buiten?
Oh jakkesquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik stond vanmorgen in de stront in het donker![]()
Hij ging lekker onder het bed liggen pissen en worstelen met aankleden en toen zeek ie van boosheid op het bed en toen heb ik m aan zn oren het balkon op geslingerd zowat en heeft ie daar zo hard zitten krijsen dat ik hem maar op de wc gezet heb.
We waren om 1.30 wezen wandelen en het was 7 uur , hij kan het makkelijk twee keer zo lang ophouden![]()
Ik ga hem voortaan dus echt 's nachts met een riem aan de verwarming vastbinden, zodat ie alleen nog maar in de mand daar kan liggen.
Vetklepje
Hm je kunt beter zeil leggen als ik het zo hoor. En als Sjon zo'n koukleum is kan ie zich beter braaf laten aankleden lijkt mequote:Op dinsdag 6 december 2011 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh maar Sjon doet dat nu omdat ie het buiten te koud vindt.
Sjonnie houdt niet van de winter![]()
Ik heb hem verteld hoe fakking koud het in het asiel is![]()
Gisteravond heb ik toen ik thuis kwam mn slaapkamer helemaal lopen dettollen omdat ik pis rook.
Mn laminaat op de slaapkamer is helemaal bol op sommige plekken, maar ja, nieuw leggen heeft echt weinig zin zo heIk had zelfs het matras en de lattenbodems uit het bed gehaald om ook onder het bed de boel te ontsmetten.
Het was zeker te schoon voor die zeikbeer want vanmorgen wilde ie dus onder het bed duiken om te pissen, nou, ik had m mooi bij zn poot![]()
Hij is echt niet onzindelijk, hij vindt het gewoon echt te koud buiten nu
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik stond vanmorgen in de stront in het donker![]()
Hij ging lekker onder het bed liggen pissen en worstelen met aankleden en toen zeek ie van boosheid op het bed en toen heb ik m aan zn oren het balkon op geslingerd zowat en heeft ie daar zo hard zitten krijsen dat ik hem maar op de wc gezet heb.
We waren om 1.30 wezen wandelen en het was 7 uur , hij kan het makkelijk twee keer zo lang ophouden![]()
Ik ga hem voortaan dus echt 's nachts met een riem aan de verwarming vastbinden, zodat ie alleen nog maar in de mand daar kan liggen.
Vetklepje
quote:
Tja, zeil gaat niet bolstaanquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja precies, hij wil niet aankleden want hij wil dan rondspringen en debiel doen. Nou, ik sleur m dan rustig bloot mee naar buiten, maar dan brult ie de hele weg als een woeste cavia![]()
Zeil vind ik helemaal goor als ze dr op pissen. Tegels moet ik hebben maar dat is dan weer gelijk een dure grap
Ja Basenji's zijn tofquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou, wie wil m hebben?
![]()
Overigens was ie buiten daarna voor het eerst wel braaf, hij durfde niet eens te flippen op de buurkat![]()
Oh Muis, basenji's, ik vind ze zo geweldig![]()
Gelukkig verharen ze als een malle, dus ze zijn hier resoluut van de lijst geschrapt
Oh ik wist niet dat alle kortharen dat doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat doen al die kortharen hoor, Kees gelukkig niet zo![]()
Ik wil sowieso nooit meer een hond die verhaart
Awwquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Mootje Mo <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er zo weinig verstand vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar Perc is een plukhond![]()
Er zijn vast wel kortharen die niet onwijs verharen, maar jack russels, mopsen, beagles, chihuahua's en weet ik wat allemaal wel.
Hoerig vies
Slecht en goedquote:
Er ligt zoeen mongool op de gang die de hele nacht loopt te gillenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:09 schreef Muis006 het volgende:
Haai Qhoe is het?
E: slapen in een ziekenhuis is altijd ruk. Hij is vast blij als ie naar huis mag?
Hoe gaat het met jou?
Heeft ie een slaapmiddel gevraagd? Meestal krijg je dat wel. En ziekenhuizen zijn waardeloos als het om slapen gaat. Slaap je eindelijk, schijnen ze met een zaklamp in je bakkes om te kijken of je wel slaaptquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:09 schreef Qwea het volgende:
Slecht en goed
Slecht : Hij doet geen oog dicht in dat gare ziekenhuis en is dus dood en doodmoe. En hij heeft om 06u lopen kotsen.
Goed : Hij voelt zich iig beter dan Zondag.
Alhoewel de wond nog steeds erg pijnlijk is.
Ja, elke fucking 2u zegt ie dat ze dat doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heeft ie een slaapmiddel gevraagd? Meestal krijg je dat wel. En ziekenhuizen zijn waardeloos als het om slapen gaat. Slaap je eindelijk, schijnen ze met een zaklamp in je bakkes om te kijken of je wel slaapt
Ik ook niet maar in een ziekenhuis vraag ik er echt wel om. En oordopjes in, dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef Qwea het volgende:
Ja, elke fucking 2u zegt ie dat ze dat doenNee niks gevraagd, zei ik ook al tegen hem. Maar hij houdt niet van dat soort troep.
Jullie ook nog steeds niet opgeknapt?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Lekkere actie van sjon not
rewimo beterschap
hier had een kindje gisteren spuitpoep zonder luier natuurlijk maar bij haar vader
ik ben nog steeds aan het oefenen voor zeehond
Ik kreeg echt net een smsquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Owwww, mag ie morgen wel los of weet ie nog niks Q?
Ja de zwart witte zijn het mooistquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Muis ik vind die zwart witten zoals op 0.56 zo mooi, maar niet die tricolor die dr na komt, wel echt zwart wit, net obertjes zijn dat
Tentamens zuigenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja de zwart witte zijn het mooist
Q, met mij gaat het goedbijna tentamens..
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Perc is kleiner dan mijn chinesen qua ruglengte en hoogte he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |